Pages

lancap dengan member kat asrama


Hidup aku sebagai seorang gay nie start masa aku kat sekolah vokasional lagi. duduk satu asrama dengan budak lelaki semuanya telah mengubah identity aku. Aku seorang yang agak pasif masa kat sekolah. Nak kata good looking tu tak jugak. Kategori biasa jer.

Satu hari, masa aku form 4 aku ponteng kelas petang or so called as kelas prep. Malas. Tak larat pasal pagi tadi masuk lab. So aku ngan tiga orang lagi member aku pakat tak pi prep. Kitaorang lepak kat bilik jer.

Dalam sejam lepas semua orang pergi prep, muncul rasa bosan teramat sangat. Member aku ajak main kad. Tapi tak lama. Pas tue sorang lagi member aku start buka cerita blue. Angan angan pasal sex. Apalagi masing masing layan la. Lama gak layan cite blue tue. Kitaorang pakai kain tuala jer pasal bilik dorm panas. So masing masing nampak bonjol timbul kat kangkangan.

Lan, member aku yang sorang nie dah naik tak tahan. Kepala kote dia jelas tersembul kat kain tuala. Kain tuala pun naik berair dah.

‘jum main lancap nak” ajak lan. “ sape lancap paling lama ngan pancut paling banyak kira champion la”.

Kita orang tengok antara satu sama lain. Masa tu dah tak piker apa dah. So masing-masing duduk dalam bulatan and bukak kain tuala masing masing.

Peh. Aku tengok kepala kote Lan naik berkilat dan tengang gile. Berair sikit kat atas dia. Tangan Lan slow slow pegang batang dia. Member aku yang sorang lagi tu, Fendi, pun boleh tahan batang dia. Orangnya cerah so kemerah-merahan kote dia.

“lancap sendiri sendiri tak fare la, nanti kau lancap perlahan so mestila kau menang” aku kata. Masa tu akal aku tak lain tak bukan nak merasa kote member la. “ abis camner” Tanya Fendi.

“aku lancap kote Fendi, kau lancap kote Lan, pastu Lan lancap kote aku, amacam?” semua setuju ngan cadangan aku. So dengan kedudukan mengiring masing masing bersedia untuk mulakan perlumbaan. Aku saja pilih kote Fendi pasal geram tengok kote dia merah.

“satu, dua, mula” kitaorang start melancap. Arghhhhhhhhh. Naik stim kepala otak aku. Apalagi tangan aku memainkan peranan la. Aku main perlahan lahan kepala kote fendi. Pastu slow-slow aku start mengurut keatas ke bawah. Fendi pejam mata, layan stim kot. Lan aku tengok main ghairah. Maklumla dia memang dari tadi tak tahan. Laju jer dia lancap barang aku. Naik senak jugak. Argghhh….arghhhh…arghhhh Fendi mengerang. Aku memperlajukan lancapan aku. Kepala kote dia makin berair….

Arrrrhhhhhhhhhh……. Sekali aku tengok Lan dan pancut.. peh banyak giler.., pekat jugak…Fendi kutengok masih lagi memejamkan mata dia. Saje jer aku tak lancap laju-laju. Nak sama-sama layan. Lan perperlajukan lancapan lat batang aku. Arrrggghhhhh…. Tanpa ku sedar aku pun terpancut.. perhhh puas giler…

So sekarang tinggal Fendi jer. Aku pun basahkan tangan aku dengan air mani Lan ngan aku, pastu aku lancapkan Fendi. Kepala kote dia makin merah.

Arggghhhhhhhh…argghhh… aku dah tak tahan nie…. Psttttttttt terus Fendi pancut.. per antara kitaorang, Fendi pancut paling banyak. Dia cakap dah dua minggu dia simpan baka. Kita orang gelak ramai ramai.

Masing masing bangun gi bilik air nak bersihkan diri. Elok jer lepas mandi, budak prep lain dah balik. Nasib baik cepat, kalau tak mesti kantoi punya.




{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri