Pages

Abang Zack 2


Adik free tak? Itulah sms abg zack pemandu teksi itu kepada ku, aku terus menelefon abg zack, kami berbual sebentar dan dia berjanji nak datang ke apartment ku nanti. Aku pun menyiapkan tuala dan kain pelekat untuknya mandi dan pakai, aku sengaja memilih kain pelekat berwarna putih jalur kelabu, mesti sexy nanti bila abg zack sarungkan dan menaikan nafsu ku.


Jam menunjukkan pukul 2.50 petang, abg zack menelefon katanya dah sampai kat parking, cuaca mendung di luar dan hujan mulai rintik, seketika abg zack dah muncul di depan pintu apartment ku, tetapi dia tidak berseorangan, dia membawa seorang kawan yg berumur lebih kurang sama dengannya, aku menjemput mereka masuk dan menutup pintu, abg zack terus memeluk dan mencium ku, sambil tangannya menepuk2 bontot ku disebalik kain pelekat yang aku pakai, kote ku pun mulai keras sedikit, kawannya hanya memerhatikan dan tersenyum, abg zack mengenalkan kawannya, abg mie, juga seorang pemandu teksi, kawan rapatnya yang sudah berkahwin, abg zack mahu sex bertiga, aku cuma mengangguk faham.



Abg zack terus mencapai tuala dan kain pelekat untuk mandi, aku ditinggalkan berdua dgn abg mie, abg mie memanggil ku merapatinya, kami beromen sedikit untuk lebih mesra, dengan misai dan perut yg sedikit boroi, memang taste aku, sambil bercium aku meraba kote abg mie yg dah keras di dalam seluarnya, aku kemudian menuju ke bilik mengambil tuala dan juga kain utk abg mie, selesai mandi abg zack menuju ke arah ku, aahh kote aku terpacak bila tengok abg zack hanya berpelekat, abg mie pula terus menuju ke bilik air sambil bersiul.



Abg zack duduk di sofa dan menarik ku ke arahnya, aku terus mencium abg zack dan kami berkulum lidah, kote abg zack dah pun keras, abg zack terus mendukung ku lalu di bawa ke bilik, abg zack meletakkan ku di atas katil, dan kami teruskan aksi lasak kami, hujan yg mulai lebat di luar membuatkan kami beraksi hebat, abg zack menyuruh aku hisap batangnya, aku terus menyelak kain abg zack, ku masukan dalam mulut ku, abg zack menarik bontot ku kearahnya dan menjilat, aku menjerit kesedapan, aku hisap, aku jilat kote abg zack semahunya, seketika abg mie dah berada didalam bilik di tepi katil memerhatikan kami sambil tangannya meneglus- ngelus kotenya disebalik kain yg dipakai.



Abg zack memanggil abg mie supaya naik ke atas katil bersama, aku terus menyelak kain abg mie , nah satu lagi batang yang keras terhidang, aku blowjob abg mie semahunya sambil abg zack mencium mulut abg mie, aku bertukar-tukar menghisap kote mereka, kemudian abg zack minta untuk menjubohi aku, kain masing2 dah bersepah di lantai, abg zack suruh aku menonggeng sambil menghisap kote abg mie, abg zack terus menyapu ky jelly yang telah aku siapkan disisi katil di kote dan juga lubang ku, dia membuka kangkang ku dan plup terus sekali jolok, aku menjerit kesakitan, air mata ku mengalir, abg zack tidak terus mencabutnya, dia memelukku sambil berkata, relax sayang, abg nak bagi sedap, diam-diam, hisap kote abg mie, abg mie terus mendesah menerima hisapan ku, abg mie kemudian menyalakan rokok sambil menikmati yang kotenya tengah diservis, abg zack pula terus menghenjutjubo ku dengan agak kasar, lebih kurang 20 minit abg zack mencabut batangnya dan menyuruh abg mie pula fuck aku.



Abg zack menuju ke bilik air, abg mie menelentangkan aku dan mengangkat kaki ku ke bahunya, dengan sekali hentakan, sekali lagi aku terkejut menerima tusukan padu batang kote, abg mie fuck jubo ku sambil mencium mulut ku, fuhhh hebat jantan dua orang ni, abg zack datang semula, dihulurkan batangnya supaya aku hisap, abg mie terus fuck jubo ku sambil berkata, sedap sayang, ketat, kemut sayang, aku cuma uuh aah uuh, abg zack melajukan jolokan kotenya didalam mulut ku dan melepaskan air maninya yang banyak kedalam tekak ku, abg mie juga mulai laju menghenjutku dan melepaskan airnya didalam jubo ku. Kami terbaring keletihan bersama di atas katil.



Puas sungguh aku dengan permainan abg zack dan abg mie, tak lama kemudian, kote abg mie keras semula dan dia terus menjolok jubo ku yg dah luka, pedih sangat tapi terpaksa aku tahannya, aku hanya memeluk badan abg zack supaya kesakitan itu berkurangan, agak lama permainan abg mie sebelum beliau memancutkan air nya, beliau tertido keletihan, abg zack pula minta utk menjubori ku sekali lagi, aku minta dia main perlahan sebab jubo ku luka, abg zack memahaminya dan bermain dengan agak santai kali ini, sekali lagi pancutan abg zack memenuhi runag rongga jubo ku, kami tertido keletihan dan terjaga lebih kurang pukul 9 malam.



Mereka berdua mandi dan bersiap sebelum meninggalkan ku, mereka menciumku dan berjanji akan datang lagi untuk bermain bersama ku, yang pasti aku menyukai mereka berdua, aku minta lain kali mereka dapat bermalam bersama ku, aku mengutip kain pelekat yang dipakai mereka tadi dan mencium puas2 bau jantan mereka masih melekat, malam itu aku tido kepuasan dan sebelum tido aku menyapu minyak gamat di jubo ku supaya lekas baik dan cepat dapat main lagi.....

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri