Pages

( Novel ) Mengintai Ayah ( Part 6 )




Ayah dapat seorang pemandu baru. Semenjak pakcik Dollah berhenti sebulan lepas, aku lihat ayah agak kelam kalibut. Segala urusan pejabatnya banyak tergendala. Ibu pula agak susah untuk meminjamkan abang Abu kepada ayah. Abang Abu pemandu peribadi ibu. Abang Abu berusia 37 tahun. Dia masih belum berkahwin lagi. Tapi aku dengar-dengar dia sudah bertunang di kampong. Entahlah. Pemandu ayah berketurunan India. Namanya Raju. Aku panggil uncle Raju. Umurnya sudah hamper 50 tahun. Dia sudah bercerai dan sekarang sendirian menguruskan hidupnya. Badannya agak gempal. Mukanya penuh dengan misai dan jambang. Dan aku kira, sebagai seorang lelaki India, badanya mesti penuh berbulu. Kedua-dua pemandu kami tinggal di bilik belakang bungalow tiga tingkat milik kami. Bilik-bilik itu di bina kemudian, dan atas desakan ibu, kedua-dua bilik itu hanya di bina dengan kayu, tetapi di cat dengan cantik dan agak terlindung dari pandangan orang dari bahagian hadapan rumah besar kami. Hanya aku, ayah dan Ibu, tinggal di rumah ini. Bersama-sama dengan Mak Edah, tukang gaji kami. Kedua abang aku sudah menetap di USA, belajar di sana. Ayah mewarisi harta peninggalan arwah datuk. Ayah sebenarnya seorang pencen dari anggota polis. Dia meneruskan usahawan peninggalan datuk. Dan ibu pula membuka dua tiga buah butik kecantikan di serata Kuala Lumpur.
Malam itu aku sendirian bersama ayah di rumah. Ibu ke Pulau Pinang bersama Mak Edah, atas alasan menemankan dia disana. Ibu menaiki kapal terbang kali ini. Tinggal abang Abu, uncle Raju dan ayah di rumah.

Aku menghabiskan malam hujung minggu dengan menonton dvd di dalam bilik aku. Aku pasti ayah sedang membuat kerja di dalam bilik studinya itu. Sekonyong-konyong aku terlelap.
Aku terjaga hamper lewat tengah malam. Aku kira ayah sudah tentu sedang tidur. Hati aku berdetik nakal. Selalunya, aku kerap kali secara tersembunyi akan menghabiskan malam tidurku mengendap abang Abu di kamarnya. Abang Abu gemar tidur berbogel, dan selalunya dia tidak pernah menutup lampu.

Pelan-pelan aku berjalan menuruni tangga ke bahagian dapur menghala kebilik belakang. Kedua-dua bilik mempunyai pintu sendiri, dan kedudukannya dekat dengan pintu keluar dari dapur. Di antara tingkap dapur dan kedua bilik itu dipisahkan dengan laluan yang agak-agak aku berada lebih kurang 3 kaki. Laluan itu selalu gelap. Hanya digunakan oleh Mak Edah untuk menjemur kain basahan sahaja. Terdapat rekahan-rekahan kecil yang agak selesa untuk aku mengendap perihal laku sesapa sahaja didalam bilik itu.

Sebaik sahaja aku melangkah, aku agak kecewa kerana lampu di bilik abang Abu gelap gelita. Aku amati tempat selalunya abang Abu meletakkan motosikalnya, dan aku kecewa kerana motosikal nya itu tidak ada. Aku kira abang Abu mesti keluar bermalam di rumah kawan-kawannya.
Sebaik sahaja aku mahu melangkah masuk kedalam dapur aku terdengar bunyi orang bercakap di dalam bilik hujung. Bilik itu adalah bilik Uncle Raju. Aku tertanya-tanya juga dengan siapa Uncle Raju bercakap. Lalu dengan rasa ingin tahu, aku berjalan pelan-pelan ke bahagian hujung bilik dan mencari-cari lubang yang selesa untuk aku mengendap.
Aku terkejut melihat ayah sedang duduk berbual dengan uncle Raju. Ayah hanya memakai singlet putih dan seluar pendek hitam. Uncle Raju pula sedang memakai seluar pendek dan kemeja lengan pendek yang tidak berbutang di dadanya. Ayah sedang berbual-bual kosong sambil uncle Raju duduk di sebuah kerusi kayu di sebelah ayah. Mereka sedang menonton TV. Aku cuba juga mendengar-dengar bahan yang ditonton. Aku terkejut kerana mereka sedang menonton video lucah. Sesekali ayah akan ketawa kecil.
‘so? You dah lama ke tak main Raju? ‘ aku dengar ayah berkata. ‘ takder laa boss, nak main dengan siapa pulak?’ kata uncle Raju sambil tersengih. ‘ you kan muda lagi Raju, mesti ada orang perempuan yang nak ‘, kata ayah lagi, sambil menghembuskan asap rokok dari mulutnya. ‘tengok tu, sedap perempuan tu kena sondol pantat dia, engkau tak nak ke? ‘ ‘ hehehe’, Uncle Raju hanya tersengih kecil. Sesekali aku lihat uncle akan membetulkan seluar yang di gunakan. Aku rasa uncle sudah teransang dengan adengan panas di depan TV. Aku agak hairan melihat mata liar ayah mencuri pandang kelengkang uncle Raju. Hati aku semakin berdesah. ‘ sini laa Raju, duduk sebelah aku, selesa sikit, boleh sandar kat dinding ni’ ayah mengajak. Aku semakin hairan. Uncle Raju terus bangun dan duduk di sebelah ayah. Badan besarnya disandarkan disebelah ayah. Ayah mengesot kebelakang dan sama-sama menyandarkan badannya di sebelah. ‘ dah stim dah Raju?’. Kata ayah. ‘ macam stim jugak boss,’ kata uncle Raju sambil tersenyum memandang ayah.
‘besar ke engkau punyer Raju? Mari biar aku tengok’, sekonyong-konyong ayah meletakkan tangannya di atas bonjolan konek uncle. Uncle tidak cuba menepis. Tetapi dia nampak gelisah. ‘ eh! Boss….nanti kalau orang nampak? ‘, kata uncle. Ayah pula mengurut-ngurut bonjolan itu dengan lembut. ‘ sapa nak nampak Raju? Ini kan rumah aku…semua orang takder…”, ayah semakin ghairah mengurut bonjolan seluar uncle. ‘hmm….besar engkau punyer ni Raju, sedap ni kalau kena..’ uncle hanya mendesah, matanya sudah hamper layu dengan gosokan ayah. Ayah semakin berani. Tanganya di teluskan kedalam seluar pendek uncle Raju. Uncle hanya membiarkan.

Aku jadi tidak keruan, perasaan ingin tahu dengan lebih lanjut adengan meluap-luap. Dalam masa yang sama aku teruja dengan adengan ini.
Ayah mengeluarkan batang uncle Raju yang aku kira hampir 7 inci itu. Batang hitam itu ayah genggam dengan ghairah. Matanya tidak lari dari memandang tajam batang itu. Uncle semakin mendesah, kakinya sudah di selunjurkan ke depan. Kedua tangannya di letakkan di tepi dinding. Ayah semakin rakus membelai dan mengusap batang hitam itu. Tiba-tiba ayah membongkokkan dirinya dan memasukkan batang hitam itu ke mulut.
‘ ahhhhhhh’, rengekan suara uncle membelah sepi malam. Aku terkejut gila. Tapi mata aku tidak lekang menyaksikan aksi yang memberahikan itu.
Ayah menyorong masuk keluar batang itu dengan lahap. Tangan kirinya mengusap dan membelai buah pelir uncle, dan tangan kanannya dimasukkan dicelah-celah baju uncle dan mengurut-ngurut buah dada uncle. Uncle kelihatan seperti di awing-awangan, sesekali badannya akan teruja dengan lenggokan hisapan ayah.

Kemudian ayah bingkas bangun. Seluar uncle Raju di lusuhkan. Ayah melutut di depan kelengkang uncle dan mengangkat kedua kaki uncle di atas bahunya. Kemudian aku jadi tidak keruan keghairahan, melihat rakusnya ayah menjilat dan memasukkan lidahnya kedalam lubang dubur uncle.
Batang aku sendiri sudah mengeluarkan air mazi menyaksikan adengan panas itu.
Uncle semakin merengek keras, kedua-dua tangannya menyokong pehanya yang berbulu itu. Ayah menyorongkan mukanya dengan ganas ke dasar lubang dubur uncle.
Kemudian ayah bingkas bangkit dari berlutut. Baju uncle di bukannya dengan gopoh. Ayah langsung mendekapkan mulutnya ke puting tetek uncle Raju. Ayah jilat habis-habisan. Uncle semakin pasrah dan teransang. Badannya sesekali terangkat dengan keligatan mainan lidah ayah. Dalam masa yang sama ayah menanggalkan seluarnya. Ayah semakin kelihatan berahi dengan keadaan itu. Tubuh ayah yang agak besar kelihatan berkilauan dengan keringat nafsu.

Sekonyong uncle dan ayah sudah bertelanjang bulat, ayah memusingkan badan uncle agar membelakangkannya. Uncle di posisi merangkak di atas katil dengan ayah di bawah katil melutut menghadap bontot uncle. Sekali lagi uncle menjerit kecil. Ayah membenamkan mukanya ke lubang bontot uncle Raju dengan rakus. Kedua tangan ayah cuba merenggangkan lubang bontot uncle dengan menarik pipi punggung itu ke tepi. Dan lidah ayah aku lihat berlumba-lumba mencari-cari isi dubur dengan ganas. Aku semakin teransang.

Aku tanggalkan seluar yang aku pakai dan mengurut-ngurut batang aku dengan ghairah.
Tiba-tiba pintu bilik di buka. Aku lihat abang Abu berdiri di depan pintu dengan tersenyum. Abang Abu tidak berbaju dan seluar jeans yang di pakai sudah hampir terlondeh. Batangnya yang hampir 8 inci itu terpacak dengan megah.
Uncle Raju agak terkejut. Tetapi tidak ayah, ayah aku lihat masih meneruskan jilatan berahinya ke dasar lubang uncle.
Abang Abu menanggalkan seluarnya dan naik duduk di sebelah uncle. Tanganya terus merayap meraba-raba dada uncle dengan berahi. Kemudian abang Abu mendekatkan mukanya ke muka uncle Raju dan dengan pelahap, abang Abu mengolom lidah uncle. Aku terpegun menyaksikan adengan itu. Jambang lebat uncle dan misai abang Abu saling berlawanan. Dan lidah abang Abu menjelir-jelir menjilat bibir uncle Raju.

Ayah bangkit dari jilatannya dan memandang kepada abang Abu. ‘ camner Abu, betul tak aku cakap, Raju boleh jadi geng kita ni ‘. Kata ayah sambil bangun dan naik keatas katil. Kaki uncle kembali tersidai di atas katil. Mulut abang Abu masih mencium lumat mulut uncle. Dan tangannya sesekali mencubit-cubit puting tetek uncle dengan rakus. Uncle semakin mendesah tinggi.
Ayah aku lihat sedang mencapai sesuatu dari poket seluarnya yang tercampak di atas tilam. Ayah mengeluarkan sesuatu botol yang aku tidak tau isi kandungannya. Ayah melumurkan sesuatu pada lubang bontotnya sendiri dan mengambil benda itu dan di lumurkan juga pada batang konek uncle.
Kemudian aku lihat, abang Abu menundukkan mukanya kedada uncle dan menjilat puting tetek uncle dengan rakus.
Ayah berdiri di atas uncle dengan mukanya menghadap uncle. ‘ boss nak buat apa ni? Saya tak biasa.’ Kata uncle sambil memandang layu keghairahan kepada ayah. Ayah hanya tersenyum.

Sekonyong-konyong ayah duduk betul-betul di atas batang uncle. Uncle menjerit keras. Ayah aku lihat mendesah ganas. Ayah cuba juga memasukkan batang gemuk uncle ke dalam duburnya. Abang Abu pula semakin buas menjilat dan menghisap tetek uncle.
‘ ahhh....sedapnya raju....sedappppp’. kata ayah sambil menghayunkan punggungnya mendayung diatas batang uncle. Uncle semakin tidak keruan. Tangannya cuba menolak badan ayah, tetapi ditahan abang Abu yang secara tiba-tiba bangun dan berdiri diatas badan uncle menghadap ayah. Kedua kaki abang Abu ditekankan pada tangan uncle Raju. Dan dengan posisi hampir membongkok, abang Abu pekapkan lubang punggungnya ke muka Raju. ‘ jilat Raju!, jilat lubang aku cepat!’, desak abang Abu. Ayah aku lihat sedang asyik menghayun naik turunkan punggungnya sendiri meniti batang uncle yang keluar masuk dengan rakus ke dasar lubang ayah. Dengan posisi duduk ayah, ayah benamkan batang abang Abu kedalam mulutnya.
Aku hampir gila melihat abang ayah di liwat oleh uncle Raju, dan sambil itu menghisap rakus batang abang Abu. Uncle pula seperti sudah tersepit menerima dengan kepuasan yang membuatkan dia turut menjilat dan menerawang ke dalam jubur abang Abu dengan berahi. Kemudian ayah aku lihat bangun berdiri semula. ‘ engkau bangun Raju, engkau lihat macamana aku kena fuck dengan Abu pulak’.
Dalam masa yang sama uncle bangun dari katil. Ayah membaringkan dirinya . di kepala ayah, uncle Raju sedang mengusap-ngusap batangnya. Dan abang Abu sedang berdiri diatas katil berdepan dengan ayah. Sambil baring ayah mengangkat kedua kakinya keatas, abang Abu segera berlutut dan mengambil benda yang ayah gunakan tadi dan dilumurkannya di batangnya yang keras mencunak itu.
Kemudian abang Abu mendorongkan batang itu ke lubang ayah. Kedua tangan abang di letakkan di celah ketiak ayah, menyokong badannya yang mendasar ke depan itu. ‘ arrghhhh........’, ayah menjerit keras. Abang Abu dengan rakus menjunamkan batangnya dalam-dalam ke dasar bontot ayah. Dalam masa yang sama mulut ayah abang Abu lumat habis-habis, sambil tidak berhenti hayunan kerasnya menghentak bontot ayah.

Uncle aku lihat semakin ghairah menyaksikan adengan ayah di hentak bertubi-tubi itu. Batangnya sudah menegang di kocok dengan ganas. Matanya sudah terpejam layu dengan mulutnya mendesah rengekan-rengekan halus nafsu.
Abang Abu tidak henti-henti menghentak ganas lubang bontot ayah, mulutnya sudah berpindah menjilat-jilat dada dan tetek ayah. Sesekali ayah aku lihat menggelepar kesakitan cuba menolak abang Abu. Tetapi tindihan badan abang Abu yang sasa menidakkan tolakan ayah.
Uncle semakin ligat melancapkan koneknya. Terdengar mulutnya sudah mengeluarkan resahang kasar keghairahan yang memuncak. Uncle bergegas menjunamkan batangnya ke mulut ayah yang sedang ghairah di liwat abang Abu. Berdesar desur keluar air mani pekat putih memancut masuk ke mulut ayah. Ayah dengan lahap mengeluarkan lidahnya cuba menggapai pancutan air mani dari batang konek uncle. Abang Abu juga seperti sudah sampai klimaks yang amat. Aku lihat muka abang berkerut menahan desakan keghairahan yang sudah kemuncak. Abang Abu segera kelam kabut mengeluarkan batangnya dari lubang ayah, dan dengan kocokan bernafsu yang ganas abang Abu memancutkan muntahan air mani pekat ke dada ayah. Ayah sekali lagi membuka mulutnya seluas-luas cuba memasukkan pancutan air mani abang Abu kedalam mulutnya. Dan dengan secara tiba-tiba, ayah menjerit agak kuat. Batang ayah sendiri sudah mula memuntahkan air maninya yang keluar seperti pancutan air paip itu. Abang Abu segera menyuakan mulutnya dan memasukkan batang ayah kedalam mulutnya. Ayah menggelepar kepuasan. Abang Abu tidak melepaskan hisapan batang ayah, sehinggalah ayah terbaring keletihan. Kemudian dengan mulut nya yang masih ada saki baki air mani ayah, abang Abu memeluk ayah dan menggomol bibir ayah dengan lumat. Aku dapat lihat ada sisa-sisa air mani putih yang keluar dari mulut abang Abu dan ayah.

Aku sendiri tidak sedar sejak bila aku mula terpancut. Tetapi tangan aku sudah berlumuran air mani aku sendiri. Segera aku bergegas masuk ke dalam dapur dan naik masuk ke bilik aku. Malam itu aku tidur dengan puas. Pengalaman menyaksikan ayah sendiri di liwat adalah sesuatu yang indah sekali.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri