Pages

Asrama Asmara - Part 5

Ketika Zack keluar dari bilik dan baru hendak melepasi tangga, tangan Zack diraih seseorang. Zack terundur ke belakang lantas menoleh.

“La, Marul ni kejutkan Zack jer,” cebir Zack.

Kamarul mencuit manja bibir Zack geram.”Ni, pakai lawa-lawa ni, nak dating dengan siapa? Tak ajak Marul pun??

“Marul marah ke?” Zack segera meramas lembut lengan Kamarul.

“Zack nak keluar dengan Abang Riz la. Temankan dia ke KL jap. Zack pun tak tahu Marul takde aktiviti hari ni. Nanti, macam last week. Zack tercongok sorang-sorang sedangkan Marul sibuk dengan latihan hoki.”

Kamarul pula rasa bersalah. Minggu lepas, mereka sudah berjanji untuk ke KL tetapi tiba-tiba ada latihan hoki hingga ke petang. Dia pun tak teringat untuk singgah menjenguk Zack kerana keletihan. Kamarul segera mengenggam tangan Zack.

“Zack, I’m so sorry dear. I promise, it will not happen again,” Kamarul mengusap rambut Zack. Ketika itu, Ridzuan sudah mula menapak ke arah mereka berdua.

“Ok, dear. Jangan nakal-nakal tau. Take care,” Kamarul sempat mengelus lembut pipi gebu Zack dan berlalu pergi.

Ridzuan yang baru tiba mahu bertanya tetapi dia cuba tidak mahu merosakkan mood Zack lagi. Namun, dia tertanya-tanya apakah hubungan Zack dengan Kamarul. Walaupun, sudah sebulan lebih tinggal sebilik, tetapi Zack lebih  banyak meluangkan masa bersama Jeffrey. Seolah-olah, dia tak pernah wujud di mata Zack tetapi dengan Kamarul kelihatan sangat mesra dan rapat.

“Yang Abang Riz terjegat ni kenape? Jom lah. Zack dah call cab tadi.” Zack menarik tangan Ridzuan yang masih kelihatan seperti sedang kebingungan. Akhirnya, mereka berdua beriringan ke blok akademik untuk menunggu ketibaan teksi.

Sepanjang perjalanan ke KL, Zack banyak mengelamun seorang diri. Fikirannya masih memikirkan apa agaknya yang dibuat oleh Jeffrey dengan awek seksinya. Ish, jiwa tak tenteram pulak..Patutnya, aku happy kan diri. Kan Ridzuan ada. Dia pun not bad ape?? Zack berdesir seorang diri.

“Zack, nak tengok movie tak? Abang belanja,” Kata-kata Ridzuan mematikan lamunan Zack.

“Cerita ape? Sekarang ni banyak horror movie. Zack takut la nak tengok. Ngeri. Lagipun, seram la, nanti malam susah nak tido,” Zack memang kurang gemar menonton cerita hantu. Dia mudah terkejut. Kecuali ada Marul, barulah Zack akan memberanikan diri. Itupun, habis lengan dan dada bidang Marul menjadi sasaran. Entah mengapa, sejak kecil lagi, dia dan Marul seolah tidak boleh berenggang. Mungkin hubungan darah menyebabkan mereka begitu akrab dan intim. Lagipun, kemesraan mereka berdua tidak pernah dipertikaikan oleh ahli keluarga yang lain.

“Abang kan ada. Kita tengok filem Scream ek?”, Ridzuan memujuk. Sebenarnya, ada perkara lain yang telah direncanakan. Hampir sebulan lebih dia menunggu saat ini. Entah mengapa, ada perasaan cemburu apabila melihat kemesraan Zack dan Jeffrey.

“Hmmm, Zack ikut aje lah,” lemah sahaja Zack menjawab. Mahu ditolak karang di cop pula mengada-ngada ataupun banyak kerenah. Lagipun, kalau keluar hantu nanti, tutup je lah muka. Apa susah?? Ha..ha…


Tidak ramai penonton di dalam pawagam. Ridzuan dan Zack memilih untuk duduk di baris belakang. Mungkin tayangan di siang hari tak mengamit orang ramai untuk menonton horror movie. Suhu pendingin hawa yang rendah membuat Zack kesejukan. Dirapatkan sedikit badannya ke badan Ridzuan untuk berkongsi sedikit kehangatan. Ridzuan tersenyum melihat Zack yang nampak kesejukan. Lenggannya di letakkan di bahu Zack supaya mereka lebih rapat lagi. Ya, akan ada aksi seterusnya. Biarlah movie ini bermula dahulu. Ridzuan sudah memikirkan apa tindakan selanjutnya.

Awal movie sudah banyak aksi mendebarkan. Zack hampir kecut perut. Sekejap tangannya memeluk lengan Ridzuan, sekejap pula mendarat di paha Ridzuan. Ridzuan yang sedar reaksi Zack mahu lebih lagi namun disabarkan dahulu. Hinggalah ketika adegan romantis bermula, Ridzuan mengalihkan tangan Zack pula ke pahanya. Zack merasa gementar namun dia juga seperti mahu meneroka lebih jauh seperti di dalam tayangan itu. Jantungnya berdegup pantas seperti mahu tercabut. Tangannya sedikit menggigil namun ada perasaan yang kuat untuk meneroka lebih jauh. Zack menoleh sekilas, Ridzuan kelihatan tenang sahaja.

Ridzuan sedar akan kegelisahan Zack. Sambil tersenyum, dengan perlahan-lahan tangannya meraih tangan  Zack dan diajak menari-nari di sekitar celah pahanya. Seperti renjatan arus elektrik, batang yang terlena tidur tadi sudah mula bangun meronta-ronta mahu dilepaskan. Sedikit rasa perit kerana terseksa begitu. Ridzuan terasa kejang. Spontan dia membiarkan sahaja Zack bertindak sendiri. Teringin sahaja dia menyuruh Zack lebih agresif namun dia sedar dia bukan di tempat privasi.

Zack memberanikan untuk bertindak lebih jauh. Dia dapat rasakan Ridzuan pasti akan merelakan. Inilah pertama kali Zack berpeluang memegang dan merasa batang yang bugar ini. Selama ini, hasratnya terpaksa dipendam, kini semuanya sudah terbuka luas. Tangan Zack mula mengusap-ngusap batang Ridzuan. Timbul rasa seronok. Zack melihat Ridzuan memejamkan mata. Mungkin sedang menikmati usapan manja ini. Hangat!!!

Zack mula melonggarkan zip seluar jeans Ridzuan supaya dapat memberikan sedikit ruang untuk bermain lebih lagi. Tangannya mula menyeluk dan mengenggam kemas batang Ridzuan. Ah, memang besar malah panjang. Sekali sekala Zack melorotkan jemarinya ke atas dan ke bawah. Sedap!! Ridzuan yang semakin terangsang sengaja melapangkan lagi pahanya. Jarinya mula bertindak nakal meramas dada Zack. Zack gelisah namun tindakan Ridzuan membuatkan dia lebih agresif. Buah Ridzuan mula diramas-ramas malah digentel-gentel. Kocokan di batang Ridzuan semakin dipertingkatkan. Kini, kedua-duanya sedang mabuk asmara dan sama-sama menikmati keindahan hubungan terlarang.

Namun, Ridzuan tidak mahu semuanya sekadar berakhir di situ segera menamatkan keghairah itu. Dia menolak lembut tangan Zack dan menarik semula zip seluar jeans. Dia ada rancangan lain yang lebih besar. Zack berasa hampa dan masih tidak puas namun dia tak mahu merayu atau menggoda lagi. Jika difikirkan, mungkin Ridzuan tak mahu aksi mereka disedari oleh penonton lain malah dia nyaris-nyaris alpa bahawa mereka sedang menonton filem di pawagam. Tiada lagi rasa takut atau ngeri kerana sepanjang tayangan, Zack sudah tidak menghiraukannya. Fikirannya lebih berpusat pada keghairahan dan keseronokan yang baru dipelajari tadi. Seronok dan masih tak puas….Abang Ridz, please help me...namun kata-kata itu tidak mampu diluah..Bersabarlah Zack….

To be continue.....


{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Eric Que Etiqaz said...

mana sambungannya?

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri