Pages

( Novel ) Mengintai Ayah ( Part 4 )



Sudah dua tiga kali juga aku mengintai ayah dari bilik aku. Didinding bilik bersebelahan almari ku ada satu lubang yang agak selesa untuk aku mengintai ayah. Dan setiap kali apabila ayah pulang lewat dari kerja, aku selalu melancap sendiri melihat ayah berbogel dibiliknya dan sedang bersedia untuk mandi.
Aku hanya tinggal berdua dengan ayah di Bandar. Kesemua keluargaku ada di kampung, atas urusan kerja dan persekolahanku, aku dan ayah berpindah di sini.

Malam itu aku menunggu lagi. Dan setiap kali aku terbayang tubuh besar ayah yang agak boroi dan berbulu itu aku akan segera stim. Dan acapkali aku jadikan ayah bahan untuk aku melancap. Dan malam itu, seperti malam sebelumnya, aku dengan penuh kesabaran menanti ayah pulang kerja. Walaupun mata ku sendiri telah hebat mengantuk dan jam sudah menunjukkan pukul 2 pagi, aku masih tabah menanti ayah. Lampu dibilik aku padamkan. Tidak mahu ayah tahu aku masih belum tidur.
Aku terdengar pintu diruang tamu dibuka. Tetapi aku agak terkejut pabila mendengar dua suara sedang berbual di ruang tamu. Aku tidak tahu butir perbualan. aku merasa hampa. Mungkin kawan ayah datang bertandang, dan kalau benar, ayah tidak mungkin tidur segera. Aku jadi marah. Lalu aku baringkan diri di katil bersedia untuk tidur.

Sekonyong-konyong aku terdengar pintu bilik ayah dibuka. Aku segera bangun perlahan-lahan dan bergegas ke lubang kecil itu. Aku lihat ayah sedang duduk diatas katil. Di sebelahnya ader seorang lelaki yang agak besar sedang berdiri menghadap ayah. Aku cuba mengamati lelaki itu. Sepontan dia memusingkan badannya dan aku terkejut melihat pak ngah ku sedang berbisik-bisik dengan ayah. Pak ngah ku sudah 56 tahun, dia memang menetap di KL. Dan acapkali juga berkunjung menziarahi kami di sini. Dia seorang yang berbadan agak besar. Dan botak dikepala dengan misai nipis berjalur diatas bibir tebalnya. Aku tidak tahu kenapa pak ngah dan ayah duduk di dalam bilik ayah.

Aku lihat ayah sedang membuka baju. Dan sesekali berbisik pada pak ngah. Pak ngah hanya berdiri di sebelah ayah. Aku menjadi semakin hambar dan ingin pulang sahaja ke atas katil menyambung tidur. Tetapi tiba-tiba aku terkejut. Ayah dengan secara mendadak menarik pinggan pak ngah kedadanya. Ayah membenamkan mukanya di celah seluar pak ngah. Pak ngah menrengus kecil. Nafasku terhenti melihat aksi ayah. Ayah dengan rakus menjilat seluar pak ngah, dan tangannya mengelus resah tubuh pak ngah. Lalu baju melayu pak ngah disingkap keatas, menampakkan perutnya yang bulat dan boroi itu. Ayah lantas secara lapar menjilat dan mencium perut pak ngah. Dan tangannya dengan rakus cuba membuka ikatan tali pinggan yang pak ngah pakai. Pak ngah hanya mendiamkan diri. Kedua tangannya mengusap-usap kepala ayah. Kedua matanya dipejamkan. Setelah seluar pak ngan berjaya di lucutkan ayah, ayah dengan ghairah menarik seluar dalam pak ngah dengan mulutnya, dan secara ganas memasukkan batang besar pak ngah kedalam mulut. Pak ngah terngeliat dan suara garaunya keluar merintih. Aku semakin teransang. Aku lihat ayah menghisap batang besar pak ngah dengan nikmatnya sekali. Bulu jembut pak ngah di gigit dan di jilat. Ayah juga kulihat sedang cuba untuk menanggalkan baju kemeja yang dia pakai. Dan saku lihat tubuh gemuk ayah yang berselaput bulu itu menggomol dan meramas batang pak ngah. Pak ngah semakin kulihat begitu ghairah. Dan ayah lantas menolak pak ngah baring diatas katil. Aku lihat ayah menaikkan kedua-dua kaki pak ngah keatas dan ayah segera membenamkan mukanya dicelah jubuh pak ngah. Pak ngah semakin mendesah dan setiap hentakan ayah, aku dengar pak ngah menjerit kecil. Ayah semakin buas. Kaki pak ngah di depangkan diatas nya, dan aku lihat ayah begitu asyik menjilat segenap ruang jubuh pak ngah.

Konek ku sendiri sudah mencanang mengeluarkan air mazi dengan adengan ganas itu.
Ayah tiba-tiba berbaring disisi pak ngah. Dan pak ngah memalingkan mukanya kearah ayah. Aku lihat pak ngah merapatkan mukanya kepada ayah dan dengan rakulan ganas aku lihat mereka berciuman. Aku semakin panas. Tanganku turun naik melancapkan batang ku sendiri. Nafasku juga sama-sama resah dengan adengan ini.
Pak ngan memusingkan ayah meniarap di atas katil pak ngah naik ke atas ayah dan menjilat ganas badan ayah dari belakang. Ayah hanya mengerang dan membiarkan susuk tubuh besar itu menindihnya. Sesekali ayah akan memusingkan kepalanya dan pak ngah segera menghulurkan lidahnya mencari-cari lidah ayah.
Kedua-dua mereka sudah berbogel di atas katil dan semakin lama semakin akur dengan nafsu masing-masing. Gomolan demi gomolan mereka lakukan, dan aku semakin tidak sabar untuk melihat aksi penutup mereka. Telahan ku tepat. Pak ngan bangun dan menghunuskan batangnya menghala ke jubuh ayah, ayah hanya meniarap dan mendepangkan kedua tangannya di bucu katil. Pak ngah menggosokkan sesuatu krim pada batangnya yang hampir tujuh inci panjang itu, dan lantas secara bernafsu menjunamkan batang azimat itu kepada ayah. Ayah mengerang ganas tapi mulutnya ditutup oleh tangan berbulu pak ngah. Dan setelah aku pasti konek pak ngah berjaya menembusi seluruh ruang jubuh ayah, pak ngah segera menampilkan badannya kepada ayah. Dan hayunan demi hayunan yang diiringi keluh kesah ayah, pak ngah lakukan. Dan setiap kali itu juga pak ngah akan mengigit dan menjilat muka ayah pabila ayah memalingkan muka mencari lidah pak ngah. Aku semakin ghairah, lancapan pada konekku sudah tidak dapat kuhentikan. Aku hampir ingin memuntahkan air mani ku bila melihat ayah meronta dan mengujakan bontotnya kepada pak ngah. Pak ngah tiba-tiba bingkas bangun dan memusingkan badan ayah kearahnya. Kaki ayah diangkat kebahu dan dengan sekali tujahan pak ngah memasukkan lagi batangnya kedasar jubuh ayah. Ayah semakin liar, tetek pak ngah di jilat dan disedut dengan rakus, lidah pak ngah di tarik-tarik dengan mulutnya dan tangannya tidak lekang merayap-rayap kasar di setiap pelusuk tubuh gemuk pak ngah. pak ngah semakin ligat menghayunkan batangnya menjunam masuk keluar bontot ayah. Dan setiap kali pak ngah menghentakkan batang itu, ayah akan mengeliat keras. Pak ngah ku lihat segera bangun dan melepaskan koneknya dari jubuh ayah. Dia segera naik keatas badan ayah dan memasukkan batangnya kedalam mulut ayah. Wajah pak ngah tiba-tiba berubah, dan aku lihat pak ngah menujah batang itu dalam-dalam pada mulut ayah, dan satu keluhan ganas pak ngah lepaskan , dan aku pasti pak ngah menyiram tekak ayah dengan air mani nya. Aku menjadi tidak keruan, lantas batang ku sendiri sudah merah dan memuntahkan pancutan-pancutan nikmat merata-rata ke lantai. Ayah juga kulihat memegang koneknya dengan pasrah dan dengan ghairahnya melepaskan air ghairah berlumba-lumba keluar dari batang ayah. Aku terjelpot di kaki lantai.
Ayah dan pak ngah ku lihat hanya berbaring dan masih lagi berciuman berpelukan seperti suami isteri. Aku segera beredar kekatil dan tidur dengan puas malam itu.

{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

Hi....can I get ur dad phone no....like oldergay.

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri