Pages

( Novel ) Mengintai Ayah ( Part 2 )

Petang itu dollah sampai juga dirumah keluarganya. Sudah lama juga dia tidak pulang ke rumah. Umurnya baru menjangkau 27 tahun. Kerjanya di trengganu menyusahkan untuk dia selalu pulang ke kuala Lumpur. Jam baru menunjukkan pukul 6 petang. Sekonyol-konyol dia masuk kerumah, ibunya menyambut kedatangan dia seperti biasa. Kelibat ayahnya tidak kelihatan. Dan seperti yang dinyatakan oleh ibunya, ayahnya mungkin berada di rumah pak seman, pakcik dollah disebelah ibu. Itu adalah satu rutin petang yang ayah selalu buat, itu yang ibunya katakan. Dollah meminta izin untuk berbaring dibilik, perjalanan dengan bas tadi cukup memenatkan dan dia terasa begitu malas untuk terus berbual dengan ibunya. Dia mengalas beg sandangnya dan bergegas menuju ke atas rumah dua tingkat itu untuk pergi kesatu bilik yang memang ayah dan ibunya membiarkan untuk para tamu yang datang, yang dulunya adalah bilik dollah juga. Dollah terdengar ibunya meneriak dari dapur tentang kunjungi rumah mak temah dihujung Bandar sebentar lagi dan memesan dollah untuk makan malam dengan ayahnya nanti. Dollah hanya membisu sambil berbaring dan menerawang kosong kesiling. Pintu bilik dibiarkan terbuka sedikit untuk memberikan udara petang masuk kedalam bilik yang hanya mempunyai satu tingkap itu. Langsung dia tertidur.
Dollah terjaga lewat pukul 10 malam. Lampu dibiliknya memang dia tidak nyalakan. Dan diluar koridor bilik hanya dicahayai samara-samar oleh lampu jalan di belakang rumah. Dollah pelan-pelan bangun dan menuju ketangga untuk ke bawah ruang tamu. Dia lihat ruang tamu dalam kegelapan. Dia pasti ayah dan ibunya memang tiada dirumah. Teringat dia tentang kata-kata ibunya untuk kehujung Bandar petang tadi.

Sebaik sahaja dollah melangkah ke anak tangga terakhir dia terdengar sesuatu. Dollah cuba mengamati bunyi yang didengari dan cuba mencari arah dimana. Dia kurang pasti tetapi itu adalah bunyi orang mengerang dan bunyi itu datang dari arah dapur yang hanya diterangi oleh lampu dari foyer luar.
Dalam kegelapan malam yang samara dollah nampak susuk tubuh ayahnya sedang berdiri memegang meja makan. Baju melayunya disingsing keatas dan dia bergerak-gerak resah. Dollah dapat amati dengan agak jelas ayahnya sedang memejamkan mata dan mengerang perlahan sambil menggerakkan badannya. Dollah hampir menjerit terkejut melihat kain pelikat ayahnya sudah terlucut di kaki dan ada satu susuk tubuh lain sedang menjunamkan mukanya ke punggung ayah. Ayah sedang dijilati jubuh!..dollah berasa sungguh terkejut tetapi tidak cuba untuk menyedarkan keadaan. Malahan dollah terus berdiri disebalik baying-bayang pintu dapur dan terus ingin memerhatikan aksi seterusnya.
Ayahnya semakin resah mengeliatkan badan.dan susuk tubuh yang rakus menjilat jubuh ayah semakin gamat dengan meraba-raba puting tetek ayah dan menarik keras batang ayah yang sedang tercacak itu. Ayah semakin mendengus. Dan dollah benar-benar terkejut bila susuk tubuh yang melayani jubuh ayah itu mengangkat mukanya dan jelas dollah dapat lihat pakcik seman sedang leka menjilat punggong dan rekahan ayah. Dollah meraba-raba konek dia yang semakin mencanang terjelus keluar dari seluar pendek yang dia pakai itu. Dollah merasa begitu berahi melihat adengan ayah dan pakcik seman itu.

Pakcik seman memegang kedua-dua pipi punggong ayah dan dikekahnya supaya rekahan jubuh ayah semakin terbuka luas, dan dollah nampak dengan jelas lidah ganas pakcik seman menjunam masuk dan keluar menjilati segenap lubang bontot ayah. Dan dollah terasa begitu ghairah dahn terus melancap perlahan batangnya sendiri yang sudah mengeluarkan air mazi itu. Ayahnya merengek halus, dan mengujakan punggongnya semakin jauh kebelakang untuk pak seman menjilat dengan mudah. Perut ayahnya yang agak boroi itu tersandang pada meja makan . pakcik seman yang hampir seusia ayah semakin rakus menjilat dan melancapkan batang besar ayah. Ayah semakin mendengus kencang, tangan pakcik seman dengan ligat melancapkan batang ayah dan sambil menjunamkan muka dia ke punggong ayah dengan ganas. Ayah semakin ghairah..badan berisinya sudah mula mengigil. Langsung ayah menjerit kecil bila muntahan air mani ayah keluar dengan pantas dari batangnya yang besar itu. Pakcik seman pula menghentikan jilatan nya dan mula mendengus apabila koneknya sendiri yang agak besar sudah mula mengeluarkan lontaran air mani yang membasahi lantai dapur.

Dollah terasa air maninya sendiri mahu keluar dan segera memasukkan batangnya kedalam seluar dan sekonyong lelehan air mani pekat membasahi seluar pendek yang dipakainya. Dalam kekolotan suasana itu dollah berjaya meloloskan diri dan beransur berundur untuk balik ke biliknya. Tetapi langkahnya berhenti bila dia melihat pakcik seman bingkas bangun dan menghunuskan batangnya yang masih lagi terpacak itu ke punggong ayah. Ayah membiarkan sahaja ,malahan terus memegang meja makan dan didorongkan punggongnya kearah pakcik seman. Dollah semakin berdebar melihat aksi mereka dan terus berpatah balik ke posisi dimana dia berdiri tadi. Dengan sekali tujahan pakcik seman memasukkan batangnya kelubang bontot ayah. Ayah menjerit agak kuat. Pakcik seman memegang pinggan ayah dan menghayun secara rakus kedepan dan belakang. Tubuh ayah yang agak gempal itu ikut bergerak dengan irama hayunan pakcik seman. Ayah semakin mengerang, dan pakcik seman dengan penuh asyik tidak melepaskan koneknya dari lubang ayah. Dollah melihat ayahnya seperti didalam kesakitan yang amat, tetapi dollah percaya ayahnya berada didalam keadaan yang sungguh ghairah kerana dollah dapat lihat, ayahnya mengerang dengan penuh kenikmatan. Dollah semakin ghairah melihat adengan itu, dan batangnya sendiri sudah mula menegang semula dan dilancapkannya dengan laju. Pakcik seman semakin rakus, dipeluknya badan ayah dari belakang dan tujahannya semakin rancak menusuk masuk dan keluar dari punggong ayah. Ayah semakin resah, dan jelas batang ayah sendiri sedang dilancapkan oleh ayahnya. Dan lalu pakcik seman megejangkan tubuhnya mengerang keras dibelakang ayah. Dalam masa yang sama ayah menjerit halus memuntahkan isi dari batangnya untuk kedua kali. Dollah berasa sungguh teransang dan air mani dari koneknya menerjah keluar kepintu dapur. Dia mengerang pelan-pelan. Dollah lihat pakcik seman masih berada dibelakang ayahnya dan sedang kedua-duanya bangun mengemaskan diri, dollah pun berundur balik kebiliknya diatas rumah.
Malam itu dollah tidur dengan seribu harapan untuk menikmati sendiri tubuh ayahnya, dan dia mengira waktu agar tubuh itu dapat digomoli oleh dia nanti.


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri