Pages

Kisah Asrama 1


Sebelum menjejaki bumi asrama, aku tak pernah kenal erti kehidupan sebenar. Asramalah yg banyak mengajar aku apa itu sebenarnya "HIDUP" dan di situ jualah aku berjinak di alam PLU.
    Bermula masa aku form 1, aku diterima masuk ke sebuah sekolah lelaki di Melaka. Di situlah aku mengenali Iqbal(bukan nama sebenar) dan kami berkawan sangat rapat. Ke mana sahaja pergi pasti bersama. Iqbal merupakan atlet sekolah. Kehidupan asrama adalah sangat statik di mana pelajar akan melakukan perkara yang sama tiap- tiap hari mengikut rutin yang ditetapkan. Pagi, pergi sekolah. Petang ada kelas tambahan, then waktu riadah. Malam, solat jemaah di surau kemudian bersambung semula kelas tambahan sesi malam plak. Aku dan Iqbal bukanlah rakan sekelas, cuma dorm kitorang bersebelahan. Kitorang rapat mungkin sebab kitorang ni 'budak surau'. Selalu pegi surau sama- sama, duduk saf paling depan sekali. haha.. Kelakar bila ingat balik.
    Kitorang selalu berkongsi cerita dan masalah bersama. Aku memang anggap dia sebagai kawan yang sangat rapat dan baik. Waktu tu jugak la kitorang dah mula feeling2 to each other. Tapi biasalah feeling budak2 mentah biasa2 je la.
    But one night, waktu tu seingat aku malam gerhana bulan kalau tak silap, aku tengah tidur kat dorm aku mcm biasa, tiba2 si Iqbal ni datang baring sebelah aku. Aku pon xtahu kenapa. Aku pon bangun la dari tidur, then dia ajak berbual. Kitorang pon berbual la benda2 tipikal pasal asrama. Cerita pasal warden la, homework and even pasal cerita2 hantu kat sekolah. Dalam sedap berbual, tiba2 Iqbal bisik kat telinga aku. Dia tanya boleh tak nak buat sesuatu dengan aku? Aku pon tanyalah apa dia? Dia senyap je tak menjawab. Aku pon tanyalah lagi sekali.             Then, dia pon tiba2 buka seluar dia, dan dia bisik kat aku, "Awak, saya nak awak hisap saya punya boleh?" Waktu tu aku terkejut giler. Aku terkedu tapi aku terpaku melihat koneknya yang cukup besar dan panjang. Then, Iqbal terus menolak kepalaku perlahan2 menuju ke arah koneknya. Aku menuruti sahaja apa yang dilakukan. setelah mulutku benar2 berada di hadapan koneknya, tanpa diarah, aku terus membuka mulutku dan membenarkan koneknya dimasukkan ke dalam. Kemudian, aku terus menghisap perlahan2 koneknya sebagai seorang yang sangat amatur dalam perkara tersebut. Oleh kerana takut dan perasaan yang serba salah, aku hanya menghisap koneknya beberapa kali sahaja. Selepas itu, Iqbal tiba2 membuka seluarku dan dengan rakusnya dia terus melakukan aksi yang sama terhadapku cuma dia lebih berani dan ekstrem menghisap konekku. Dia kelihatan sangat puas namun aku tiadak membenarkan dia meratah terlalu lama kerana perasaan takut semakin menebal. Aku menghentikan dia dari terus menghisap konekku. Then, dia bertanya kepadaku, awak nak buat lagi macam tadi. Aku hanya menggelengkan kepala tanda tidak bersetuju dan menyuruhnya balik semula ke dormnya. Keesokan harinya, aku rasa sangat malu nak berhadapan dengan Iqbal. Tak tahu kenapa, rasa benci pon ada. Aku pon cuba menjauhkan diri daripadanya dan dia ada pesan kat aku jangan cerita apa yang berlaku kat orang lain. Dalam hati aku pon memang dah ada niat takkan cerita kat orang lain.
     Itulah kali pertama aku melakukan perkara tersebut seumur hidupku. Pengalaman yang takkan pernah aku dapat lupakan. Iqbal lah orang pertama yang membuatkan aku terjebak dalam dunia ini...

(Bersambung)

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri