Pages

( Novel ) Mengintai Ayah ( Part 1 )


Aku tinggal bertiga dengan ayah dan ibu ku disebuah perkampungan di pinggir kuala Lumpur. Aku baru berusia 20 tahun. Aku berani mengatakan bahawa aku lebih cenderung meminati kalangan sejenis daripada perempuan. Sejak dari sekolah rendah aku gemar melihat cikgu-cikgu lelaki pendidikan jasmani yang memakai seluar pendek ketika mengajar kami. Dan acapkali juga aku selalu melancap dan berfantasi tentang mereka.
Sekarang aku selalu melancap di dalam tandas dirumah kami. Rumah kami dibuat dari papan, dan tandas serta bilik mandi terletak di sebelah belakang rumah yang cuma beberapa langkah dari pintu masuk ke dapur. Ayah berkeras tidak mahu tandas dan bilik mandi didalam rumah. Oleh sebab itu ianya dibina dibelakang . Bilik air kami dibina dari batu bata dan dipisahkan oleh satu dinding papan antara ruang mandi dan bilik tandas. Dan apabila malam menjelang, hanya satu lampu mentol yang memberikan cahaya didalam bilik mandi, dan oleh kerana dinding itu tidak berapa tinggi, lebih kurang 5 kaki sahaja, maka tandas hanya disinari secara malap-malap sahaja.
Malam itu, ibu berkunjung ke rumah makcik di ibukota. Tinggal aku dan ayah sahaja. Apabila aku lihat ayah sudah leka menonton televisyen, aku bergegas ke belakang rumah dengan satu majallah gay lucah yang aku dapat pinjam dari kawan. Aku masuk kedalam tandas dan mengunci pintu secara tergesa-gesa. Aku tanggalkan seluar pendek aku dan mula membelek-belek majalah dengan penuh asyik. Cahaya dari mentol di bilik mandi hanya mampu memberikan kesamaran yang selesa untuk aku menatap adengan seks di setiap mukasurat majalah itu. Dan batang konek aku sudah mula mengeras mengharapkan untuk memuntahkan isinya.
Tiba-tiba pintu bilik mandi dibuka. Aku dengar ayah berdehem dan membuka paip air disebelah. Aku juga dengar ayah mencapai air dan curahan-curahan air menghempas lantai bilik mandi. Aku tidak tau kenapa tetapi secara tiba-tiba aku teringin melihat ayah mandi. Mungkin kerana kegairahan aku atau mungkin kerana aku memang sudah gersang. Lantas aku mencari-cari kalau-kalau ada ruang kecil antara susunan dinding papan itu untuk aku mengintai ayah. Nasib aku baik, ada satu rekahan yang agak selesa untuk aku melihat. Lebih kurang satu inci panjang dan 1 centimenter lebar yang berada tiga kaki dari lantai disudut sebelah kiri dinding. Lalu aku beranikan diri mengintai ayahku sendiri mandi.
Ayah membelakangkan aku. Mula-mula aku lihat punggungnya yang sudah bersalut sabun, kemudian pandanganku naik keatas kearah susuk belakang tubuhnya. Lantas secara spontan ayah memusingkan badannya, aku terkejut, ayah mempunyai batang yang agak besar, walaupun masih belum naik sepenuhnya, tapi agak besar untuk seorang lelaki melayu seperti ayah. Perutnya yang agak boroi digosok-gosok dan tangan kasar ayah langsung turun ke batangnya yang nampak agak layu dan diurut-urut dengan lembut.
Aku menjadi terlalu ghairah melihat adengan itu. Aku raba konek aku sendiri dan mula melancapkannya secara pelan-pelan. Ayah terus menjadi lebih asyik mengurut batang nya dan secara tiba-tiba batang itu mula mengeras dan menjadi tegang dengan urat-urat yang berselerakan. Aku dapat dengar ayah mengerang kecil sambil menutupkan matanya.tangannya makin ligat naik turun diantara pangkal batangnya dan kepalanya yang nampak merah itu. Ayah melancap rupanya.
Aku terlalu asyik melihat dengan penuh ghairah sehingga kaki kananku tergelincir dan masuk kedalam lubang jamban.aku menjerit kecil. Majalah lucah terjatuh dilantai tandas. Aku cuba menghentikan gerakan ku. Dalam beberapa saat aku berfikir jua, bagaimana kalau ayah tahu aku disebelah? Secara perlahan-lahan aku ajukan kepala ku dan melihat ke lubang tadi. Tapi ayah sudah tidak ada. Aku tidak tahu kenapa . Yang aku sedar ayah masukkedalam bilik tandas dan menarik ku keluar. Dalam keadaan yang pantas itu aku ditolak masuk kedalam bilik air dan kulihat ayah hanya memakai tuala. ‘kamu mengintai ayah mandi ya?’, dengan wajah bengis ayahku bertanya. Aku tergamam dan tidak mampu untuk bersuara, aku menjadi begitu takut. Secara mendadak, aku terasa satu tamparan yang hebat ayah berikan. Aku terjelepuk kelantai bilik air. Dengan tidak berseluar dan hanya memakai t-shirt aku hampir menangis. Ayah menolak aku terbaring kelantai dan menarik konek aku yang masih agak tegang itu. Aku menjerit.
‘ kamu gay ya?..hah!..hah!..’ ayah berkeras bertanya bertalu-talu. Konek aku tidak ayah lepaskan. Ayah duduk diatas dadaku dengan tangannya menampar-nampar aku lagi. Mukanya benar-benar marah dan aku terus mendiamkan diri terkejut dengan keadaan itu. Tuala yang ayah pakai terlucut dan batang ayah betul-betul terjojol keluar dari celah tuala menghala kemuka aku. Hanya beberapa inci dari bibirku. ‘ anak kurang ajar ‘aku lihat wajah bengis ayah dengan misai dan jambangnya memandang aku. Secara spontan kepala konek ayah aku masukkan kedalam mulut. Ayah tergamam, tetapi dia tidak cuba mengangkat tubuhnya dari duduk menindih aku. Aku lihat wajahnya terkejut. Aku terus-terusan memasukkan batang ayah kedalam mulut. Dan aku dapat rasakan batang ayah mula mengeras dan memenuhi ruangan mulut aku. Ayah mula diam, aku lihat dia memejamkan matanya. Dan membiarkan anaknya sendiri menghisap batangnya yang semakin mencacak itu. Aku mula rakus, setiap inci batang ayah aku jilat dan kulum. Buah zakarnya aku masukkan kedalam mulut dan menarik kecil, ayah merintih. Tuala yang separuh membalut tubuhnya itu dilepaskan. Dan kedua tanganya sudah memegang erat kepala aku. Ayah ujakan lagi batangnya dalam-dalam. Dan mengangkat punggungnya dari menindih dada aku. Itu satu peluang yang baik untuk aku mengesotkan diri kebawah lagi. Dan aku lantas menjilat lubang bontot ayah. Ayah mengerang dengan lebih hebat. Aku masukkan lidahku kedalam lubang najisnya, ayah semakin meresah. Konek dia sudah menitiskan air mazi. Aku biarkan lidah aku mengorek lembut jubuh ayah. Ayah mengerang dengan lebih pantas. Aku tedengar suara garau dia mendesas desus keghairahan. Tiba-tiba ayah bangun dan memalingkan aku menyiarap kelantai. Aku dapat rasakan apa yang akan berlaku. Aku kangkangkan kaki ku luas-luas. Dan secara tiba-tiba aku rasakan satu tujukan keras masuk menerjah lubang jubuh aku, aku menjerit!..aku tidak pernah diliwat sebelum ini, ayah menutup mulutku dengan tangannya dan mula menghayun punggungnya kedepan dan kebelakang menghentaki setiap inci lubang jubuhku. Aku merasa terlalu sakit dan cuba untuk bangun melututkan diri, tapi badan ayah yang besar itu menindih aku dengan beratnya. Dan ayah semakin rakus menghayunkan konek dia masuk dan keluar punggung ku, aku terasa mahu menangis tapi kenikmatan mula terasa. Ayah menarik kepalaku kekiri dan mula menjilat muka dan bibirku. Aku dapat rasakan misai dan jambang ayah bergesel diantara pipi ku, dan lidah ayah secara rakus mencari mulut aku dan menjilat kasar bibir aku. Aku mengulum lidah ayah dan kami berdua berjilatan melagakan lidah dan mulut. Aku terasa begitu nikmat sekali. ‘ahh…ahhh ‘. Aku tedengar ayah mengerang ditelinga. Dan ayunan dia semakin laju memalukan batang dia ke lubang jubuhku. Ayah bangun dan memusingkan badan ku menelentang. Kedua-dua kaki ku diangkatnya dan disandarkan dibahu. Kemudian batang ayah yang semakin mencanang itu diajukan rakus kelubang keramat aku. Aku menjerit kecil, dan ayah menundukkan kepalanya dan menghisap lumat bibir aku sambil tidak henti-henti menghayunkan punggungnya menerjah masuk dan keluar dari aku. Aku hampir lemas digomoli mulut ayah. Dan dengan mulut ayah meramas lumat lidahku, ayah mengeraskan tubuhnya dan mengerang dengan ghairah membiarkan setiap titik air maninya terpancut menjunam-junam kedalam aku. Aku dapat rasakan kehangatan yang hebat dan secara itu juga aku terpancut kedadaku sendiri dan dada ayah. Ayah masih lagi melumat lidahku tetapi gerakannya sudah mula perlahan, dan ayah melepaskan bibirnya dan menyandarkan kepalanya disebelah aku. Dengan kaki ku masih lagi tersandar dibahunya. Kami terdiam kepenatan.
Dan hari-hari selepas itu, apabila ibu tiada dirumah. Aku akan digomoli ayah sewenang-wenangnya, didapur, dibilik tidur dan pernah didalam kereta ketika kami mahu ke luar ibu kota. Dan aku dengan senang hati membiarkan batang ayah menujah masuk dan keluar sampai bila-bila.


{ 2 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

wow best cite ni..sampai muncret aku bace. i'm lovin it

Anonymous said...

The best ever

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri