Pages

( Novel ) Mengintai Ayah ( Part 3 )


Malam itu aku tidur keseorangan lagi.Sudah dua malam berturut-turut aku seorang diri di rumah. Ibu dan ayah pulang ke kampung di selatan. Adik dan kakak aku turut ikut mereka berdua, aku sahaja yang degil tidak mahu terlibat dengan urusan perkahwinan sepupuku itu.

Jam baru pukul 10 malam. Setelah puas aku menatap rancangan bodoh di televisyen, aku segera beranjak ke bilik tidur. Sambil melontarkan kepala aku di bantal aku baring berangan sendiri. Kalaulah ada sesiapa untuk aku memuaskan nafsu, alangkah bagusnya. Batang aku yang terselit di celah seluar aku ramas, dan pelan-pelan batang yang agak besar itu mengembang dan menegang. Aku pejamkan mata cuba mencari-cari khayalan sendiri.
Tiba-tiba aku dengar bunyi kereta masuk ke perkarangan rumah. Aku mengangkat kepala bertelegu di muka tingkap untuk melihat keluar. Aku nampak ayah keluar dari kereta dan mengambil barang dari bonet belakang. Aku lihat ayah berseorangan. Mana ibu dan adik beradik yang lain? Dengus hati kecil aku. Aku bergegas menutup lampu bilik, kerana tidak mahu terlibat dengan apa-apa perbualan pendek dengan ayah. Dan aku segera baring semula dikatil.

Aku dengar bunyi kaki melangkah kearah pintu bilikku. Aku mendiamkan diri. Aku tahu ayah sedang memeriksa samada aku sudah tidur atau belum. Lalu aku diamkan diri sahaja.
Dengan tidak disedari aku terlelap.
Aku terjaga dari tidur lewat pukul 12. aku memeriksa jam ditepi meja. Kerana dahaga yang datang tiba-tiba aku bercadang mahu kedapur untuk mengambil air. Aku buka pintu perlahan, aku lihat diruang tamu ada cahaya yang aku rasa datang dari tv. Tetapi aku tidak terdengar bunyi apa-apa. Aku perlahankan langkah dan menjenguk dari dinding. Aku terkejut melihat ayah sedang menonton cerita lucah. Aku lihat ayah begitu asyik memandang ke tv. Aku lihat jugak aksi-aksi memberahikan dari pelakun wanita dan lelaki dikaca tv. Aku nampak ayah menyelak baju melayu yang dia gunakan ke dada, dan kain pelikatnya sudah lusuh dipeha. Ayah aku lihat begitu asyik membelai batang nya yang agak besar dan berbulu lebat itu. Aku jadi teringin terus menyaksikan apa yang ayah akan lakukan nanti. Debaran ku memuncak, apabila melihat ayah mendengus dan mengerang sendiri. Aku jadi ghairah dan batang aku sendiri sudah mula menegang. Ayah kemudian secara perlahan melancapkan batang nya keatas dan kebawah. Aku lihat lidah ayah menjilat-jilat bibirnya yang ditutupi misainya yang lebat dan panjang itu. Matanya tidak lekang memandang aksi yang hebat dikaca tv.

Tetiba ayah bangun dan memusingkan badannya berjalan kearahku. Kainnya langsung jatuh kekaki. Dan aku terpinga-pinga bila melihat ayah memandangku dengan terkejut. ‘tak tidur lagi ayah? ‘, dalam kemalut aku bersuara. ‘..err…tak….tengok bende ni hah ‘ ayah dengan muka yang merah terus mengangkat kainnya dan dipintal dipinggangnya dengan kemas. ‘ jomlaaa kita tengok sama-sama ‘. Aku terkejut dengan kata-kata aku sendiri, mungkin sebab terperanjat dengan aksi ayah. ‘ jom ‘, tidak kusangka ayah secara spontan mengajakku.
Lalu aku duduk disebelah ayah. Aku cuba menyembunyikan ghairahku yang sudah mencanang di celah kangkang. Ayah ku lihat, sesekali menyentuh batangnya yang masih lagi menegang nampak jelas pada kain pelikat yang dipakai. ‘ayah tahu bahagian mana pada lelaki yang boleh naikkan nafsu? ‘ aku bertanya sekadar mengisi ruang kosong diantara kami. ‘ entah..apa dia? ‘.ayah menjawab hambar, tapi matanya tidak lepas dari kaca tv. ‘ putting tetek laa yah! ‘, aku menjawab sambil memandang muka ayah. ‘ iyer ker?..ayah rasa bukan kot ‘. Kali ini ayah memandang kearahku. ‘ betul ‘ aku tidak sangka aku boleh mulakan perbualan seperti itu dengan ayah, tapi aku terlalu ghairah melihat ayah tadi, dan aku sedang cuba untuk memancing ayah. ‘ tak percaya biar saya pegang tetek ayah ‘, aku cuba melihat kalau ayah marah. Tapi ayah tidak marah, malahan dia mengangkat bajunya keatas dan berkata padaku, ‘ hah..cubalah ‘
Aku tidak membuang masa tangan ku pantas naik kedada ayah dan mencubit pelan-pelan puting tetek ayah. Ayah hanya diam. Matanya masih lagi memandang ke tv. Aku ramas dan aku puntilkan tputingnya yang agak berbulu itu. Batang aku sudah mula mengeras didalam seluar. Aku cuba melihat kalau-kalau ayah naik ghairah dengan permainan ku. Aku lihat bonjolan dikainnya semakin mencanang. Aku semakin bernafsu melihat ayah, aku cubit dua-dua putting teteknya dengan tanganku, dan aku kuatkan cubitan secara sengaja. Ayah mendengus keras. Matanya ditutup. Aku rasa ini masa yang baik untuk aku mulakan langkah seterusnya.

Aku langsung menaikkan badanku dan menjilat putting tetek ayah. Ayah tidak membantah, seperti terpukau ayah terus membiarkan aku memainkan lidahku dengan ganas didada ayah. Ayah mengangkat badannya sesekali kerana ghairah. Aku terus menjilat dan menghisap putting teteknya. Tangan ku semakin rakus meraba perut bulat ayah dan langsung aku huraikan simpulan kain pelikat yang ayah pakai. Aku masukkan tanganku dibawah pusatnya dan meramas ganas bulu konek ayah, langsung aku tangkap batang besar ayah dan aku gosokkan dengan ghairah. Ayah semakin terbuai dengan layanan aku. Matanya terus terpejam. Mulutnya tidak habis meluahkan rintihan dan desahan. Misainya aku lihat ikut turun naik dengan setiap keluhan ghairah yang dikeluarkan. Sambil aku menghisap dan menjilat keras tetek ayah, aku lancapkan konek ayah yang besar dab berurat itu. Ayah kulihat hanya mendapangkan tangannya diatas sofa dan membuka kangkangan dengan besar. Tanganku semakin rakus menjalar dan meraba seluruh perut dan dada ayah, dan aku tidak henti-henti terus menyambung melancapkan ayah. Dan aku kira ayah semakin mencapai kemuncak kerana kudengar rengekan ayah semakin laju dan nafasnya turun naik. Aku semakin liar menghisap tetek ayah dengan rakus, dan sekonyong-konyong batang ayah ditanganku memuntahkan air mani yang berebut-rebut keluar dari kepala yang sudah merah dan panas itu. Aku sendiri memancutkan ghairahku pada sofa dan peha ayah.

Kukira adengan hanya sampai disitu, tapi ayah mengangkat badan ku dan mengarahkan ku untuk mengangkang diatasnya. Aku naik diatas sofa dan mengangkang diatas dada ayah. Ayah kerah aku duduk diatasnya. Ayah menarik pinggangku dan menghentakkan punggung ku diatas koneknya yang masih lagi mencanang naik itu. Aku menerit. Aku terasa kesakitan yang amat sangat. Ayah hanya mendengus keras dan terus menganjak turunkan punggung ku diatas batang koneknya. Aku hampir-hampir hilang akal, aku terasa batang ayah yang besar itu melobos masuk dan keluar lubang jubuhku. Ayah terus-terusan menjunamkan batang keramatnya itu.
Kemudian ayah menarik kepalaku dan menjulurkan lidahnya kedalam mulut ku. Misainya yang tebal itu terasa menghimpit bibirku dan lidahnya dengan ganas mencari-cari lidah ku dengan rakus. Aku merengus keras setiap kali ayah menghentakkan batangnya kedasar jubuhku, dan setiap kali itu jugak lidah ayah semakin menular mencari setiap inci didalam mulutku.

Dan tiba-tiba ayah menaikkan punggungnya dan menekan mukaku dengan satu dengusan besar, ayah memuntahkan kedua kalinya air sakti yang mencurah masuk keliang jubuh aku dengan pantas. Aku sendiri memancutkan untuk kedua kali air mani ku dan kini membasahi dada dan pakaian ayah. Ayah melepaskan mulutnya dari bibir ku dan memelukku yang terdampar diatas nya dengan erat. Untuk beberapa minit kami tidak bergerak langsung dari sofa.
Dan malam itu, seperti dirasuk hantu, ayah menjubuhiku tiga kali berturut-turut.

{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

Add me BB 2862BF30

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri