Pages

Asmara Asrama - Part 2


Malam itu, Zack resah sendirian...Masih segar di ingatan riuk batang tubuh Abang Jeff yang sangat mengoda...Perut yang padat dan berlekuk-lekuk, dada yang bidang dan bersih disamping pinggang yang ramping, amat mengujakan..Mujurlah bahagian di bawah pusat tak mampu diterobosinya..Entah kenapa Zack rasa berdebar-debar..Tak pernah rasanya Zack berperasaan sedemikian. Petang tadi juga Zack turut dikenalkan dengan 2 orang roomate yang lain. Abang Ridzuan dan Abang Ameer..Walaupun tidak sekacak Abang Jeff, namun kedua-duanya masih memiliki raut wajah yang mampu mencairkan hati wanita...

Zack memandang sekeliling...Hanya dia yang berseorangan di dalam bilik itu. Para penghuni asrama Putera yang lain masih di blok akademik untuk sesi 'Prep malam'. Selepas makan malam dan selesai solat Isyak, Zack menghadiri taklimat pelajar-pelajar baru di blok akademik. Namun, taklimat diringkaskan kerana para guru memahami keletihan para pelajar baru..Maka, Zack bersendirian pulang ke bilik. Dia malas mahu pulang ke kelas untuk bersama pelajar-pelajar lain. Ah, biarlah esok kan masih ada, fikir Zack.

Ketika Zack masih berangan-angan di atas katil, dia dikejutkan dengan kehadiran Abang Jeff di muka pintu. Wajahnya kelihatan letih dan lesu...Oh, petang tadi Abang Jeff ada menyatakan bahawa dia ada latihan hoki. Maklumlah, sebagai kapten pasukan hoki sekolah, Abang Jeff perlu giat berlatih untuk menghadapi pertandingan hoki di peringkat daerah..

"Cepat Abang balik prep?" Zack bertanya ketika Jeffrey sudah pun duduk di katilnya..Sudah nampak dia letih, lagi mahu tanya...Gumam Zack dalam hati..Apalah aku ni...

"Yang Cik Adik ni pulak, buat apa dalam bilik ni? Bukan ada taklimat ke?" soal Jeffrey semula..Dia sekadar mahu bergurau dengan Zack..Entah mengapa, dia dapat rasakan Zack seperti sudah mengenalinya dan ada hubungan 'chemistry'..Jeffrey seakan tertarik dengan wajah Zack yang comel...Sungguh..

"Err, Zack...alah taklimat habis awal tadi..So Zack balik lah bilik...Malas lah nak pegi kelas..Esok kan masih ada." Ujar Zack tersenyum..Manis..

Jeffrey merebahkan tubuhnya ke katil...Sekali-sekala, kepalanya dipicit-picit..Mata Jeffrey dipejamkan. Zack yang memerhatikan, timbul perasaan kasihan..Hendak ditanggung kesakitan Jeffrey bersama..Zack melangkah perlahan ke katil Jeffrey..Dengan terketar-ketar, tangannya pantas memicit-micit ubun-ubun Jeffrey..

"Err Zack...." Jeffrey yang merasakan ada tangan lembut yang bermain-main di kepalanya, membuka matanya..

"Zack tolong Abang ek," pinta Zack lembut...sambil jari-jemarinya terus memicit dahi Jeffrey..

Jeffrey kelegaan..Hilang sedikit tekanan dan rasa sakit di kepalanya..Pada masa yang sama juga, ada perasaan lain yang timbul..Jeffrey leka memerhatikan Zack yang begitu tekun mengurut kepalanya...Tanpa sedar, ada benda lain yang sedang mengeras...Dan dengupan Jeffrey mula kencang...

"Zack tolong urutkan badan Abang boleh tak??Badan Abang ada sakit-sakit sikit lah.." pinta Jeffrey dengan wajah mengharap..Sebenarnya, dia sudah tak mampu menahan gelojak perasaan yang semakin membara...Biarlah sedikit sedikit..Dia tak mahu gelojoh..

"Ok..Abang tukar lah posisi dulu...Tak kan nak buat macam ni?" Zack sebenarnya malu kerana dia perasaan ada benjolan yang semakin membengkak di bahagian seluar Jeffrey..Bengkakan itulah yang mengetarkan perasaannya sejak tadi..

"Abang buka baju dulu ek, sedang sikit nanti." Tanpa berlengah, Jeffrey lantas membuang kemejanya..Hanya tinggal seluar slack sahaja yang tersarung..Itu pun, zipnya sudah dilondehkan...Jeffrey terus menelentang bagi memudahkan Zack menjalankan tugasnya..

Zack memulakan urutan di tengkuk, bahu, bahagian badan dan turun ke pinggang..Elusan yang lembut, memang mampu membuaikan perasaan Jeffrey...Jeffrey mengerang kesedapan..Batangnya semakin mengeras dan membengkak..Aduh, tak boleh tahan penangan Zack ni..Tapi aku mesti bersabar, baru malam pertama..Desis Jeffrey di dalam hati. Jika diikutkan, mahu sahaja dia mengerjakan Zack saat itu juga..

Zack juga mengalami satu perasaan aneh..Entah mengapa, dia berasa bernafsu dengan Jeffrey..Hawa Jeffrey yang hangat, dan bentuk indah Jeffrey amat menggodanya..Tapi dia malu..Ah, persetankan perasaan itu...

Ketika Zack mula menyentuh pinggang Jeffrey, Jeffrey bersuara dan menoleh ke arah Zack..

"Zack, kalau Abang nak mintak tolong sikit boleh tak??"

"Apanye bang? Mana yang Zack boleh tolong, Zack cuba.."

Belum sempat Jeffrey membalas, satu ketukan di pintu bilik mula menganggu suasana romantis mereka berdua..

"Abang, Zack buka pintu dulu ek..Nanti Zack sambung balik," ujar Zack bingkas bangun menuju ke pintu..Jeffrey berasa hampa..Masakan tidak, air mazinya sudah pun meleleh sejak tadi akibat urutan lembut Zack..Tu baru urut badan, belum urut bahagian lain!!Jeffrey membetulkan sesuatu di seluarnya kerana tak mahu Zack perasan..

"Assalamualaikum, Zack macam mana?" tersembul Kamarul di muka pintu...Tadi dia pergi ke kelas Zack, tetapi rakan sekelas Zack memberitahu Zack pulang ke asrama..Lantas, Kamarul bergegas ke asrama..

"Wassalam, Marul..Eh, mana tahu bilik Zack?" Zack tersenyum menyambut abang sepupu kesayangannya..Kamarul hanya menggeleng.

"Masuklah Marul, meh Zack kenalkan dengan roomate Zack," Zack mencapai tangan Kamarul lalu bergegas masuk menuju ke arah Jeffrey...Jeffrey kelihatan kurang senang apabila terpandang Zack menarik lengan Kamarul..Kelihatan sungguh mesra..Cemburukah aku???

"Abang Jeff, ni abang Zack..Kamarul.." Zack ceria memperkenalkan abang kesayangannya kepada Jeffrey..Kamarul bersalaman dengan Jeffrey sambil tersenyum..Jeffrey sempat menilai penampilan Kamarul. Segak, tegap dan kacak..Patutlah Zack ceria sungguh..

"Nice to meet you," ujar Jeffrey sambil menghadiahkan sebuah senyuman manis.

"Jeff, aku harap ko dapat tengok-tengokkan adik aku ni. Dia ni lain sikit,"ujar Kamarul sempat mengenyitkan matanya ke arah Zack.

"Ish Marul ni, malulah Zack," seraya Zack menghadiahkan satu cubitan manja di lengan Kamarul..Kamarul mengaduh sakit. Namun sempat mengusap kepala Zack..Manja..

"Ok lah, Abang balik dulu..Bila senang, Abang datang lagi..Sweet dream baby," Kamarul sempat menghadiahkan satu kucupan hangat dipipi Zack...Jeffrey yang melihat hanya mampu melopong...

"Sweet dream too, Abang!" Kali ini, Zack bersalam lalu mengucup tangan Kamarul....

Jeffrey hanya mampu melongo...Advance budak ni....Western giler!!!!Aiiyoooo......

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri