Pages

Kisah Asrama 2



Masih aku ingat janji aku dgn Iqbal supaya tidak membocorkan apa yang berlaku antara aku dan dia, namun entah kenapa cerita kitorang tersebar dari mulut ke mulut. Habis satu form aku kecoh pasal citer aku dgn Iqbal. Aku tak tahu siapa yang bagitau. Tapi bila ramai dah bercerita, rupa2nya ada org nampak waktu aku dan Iqbal tengah seronok layan batang masing2 malam tu.
    Bila cerita tu da tersebar, sumpah aku takut giler kalau jadi ape2 kat aku. Lebih2 lagi, kalau sampai ke pengetahuan warden or sekolah. Mati aku kena jawab nanti. Tapi nasib baik citer tu hanya diketahui setakat form aku sendiri dan beberapa org budak form atas.
    Akibat cerita kitorang tersebar, tak tahu kenapa ramai budak form aku asyik tanya aku ape sebenarnya yg berlaku. Dah macam pesalah plak aku ni.. Tapi atas sebab janji, aku langsung xbuka mulut. Namun, oleh sebab cerita yang tersebar tu jgak, aku dan Iqbal dah xmcm dulu. Dua2 menjauhkan diri antara satu sama lain. Aku pon xtahu kenapa.. Sedih pon ada gak..
    Satu perkara lagi yang terjadi, aku sering dikunjungi oleh beberapa orang tatkala aku sedang tidur di kala malam. Setiap orang ada kisah masing2.
    Afifi(bukan nama sebenar) selalu sangat datang dekat aku malam2 n suruh aku pegang n ramas2 konek die. Situasi tu bermula bila ada satu malam tu dia datang dekat aku masa aku tidur n letak tangan aku kat konek die. Aku tersedar n tau2 tangan aku dah ada dalam seluar dia. Masa mula2 dia letak trangan aku dalam seluar dia, aku tarik balik tangan aku. Tapi dia langsung xberputus asa walaupun berkali2 aku tolak pelawaan die. Namun akhirnya aku tewas. Aku pon terpaksa la layan je apa yang die nak. Aku pegang konek die perlahan2. Aku lurutkan tangan aku dari atas ke bawah koneknya yang tegang memenuhi genggaman tanganku. Haba dan geseran yang terhasil membuatkan dia mengerang keseronokan. "Ahh, laju lagi, laju lagi", itu bisiknya padaku. Lantas dia memegang tanganku dan menggoncang lebih laju. Aku hanya menuruti apa yang dilakukan. Tanganku merasa licin, mungkin mazinya yang menjadikan tangan bagai diberi pelincir dan menggoncang lebih laju. "ahh, ahh.. erangannya semakin asyik dan akhirnya Afifi mencapai klimaks dan memancutkan maninya dengan begitu puas. Afifi kelihatan begitu nikmat dan dia mengungkap "thanks sayang" kepadaku.
    Semenjak aku layan dia mcm tue, die ketagih dan selalu nak buat dengan aku. Kadang2, waktu siang pon bleh jadi gak perangai die sangap ngan aku. Nasib baik la aku ni pandai lagi berfikir. Aku hanya layan dia malam je. Konek die boleh tahan. Panjang gak la tapi xmampu menandingi konek Iqbal. Iqbal has an excellent cock!. Ada satu malam tue, waktu aku tengah syok2 layan Afifi, waktu tengah sedap aku wat hand job ntuk dia, tiba2 Iqbal datang. Terkejut beruk kitorang tapi kitorang cover2 mcm xde apa2 yang berlaku. Mungkin sebab tu jugak la aku dan Iqbal semakin renggang. 
    Then, Kamal(bukan nama sebenar) plak pernah datang dekat aku n mintak nak main dengan aku sebab dia kata dia nak rasa jugak apa yang aku dah buat dengan Iqbal. Dia ni bdk dorm aku, muka jawa2 sket, badan fit. Dia dtg dkt aku ada satu mlm tu n terus kejut aku nak mintak main tapi aku tolak sebab dia bkn dlm list yang aku taste or mungkin sebab aku sekarang dah syok ngan Afifi. Kiranya, aku ni setia la gak eventhough hanya wat hand job je ngan Afifi semata2 nak puaskan nafsu songsang die.
    Ni lar kisah aku waktu form 1 yang aku ingat. Form 1 hanyalah pengalaman yang biasa2 bagi aku di alam PLU...

(bersambung)

{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Unknown said...

Fuck aku boleh

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri