Pages

isap batang Mamat Arab kat Tandas sebelah KFC

PETANG tadi aku dengan seorang kawan aku telah lepak-lepak di sebuah mall yang agak popular di tempat aku ni. Biasalah hari sabtu kan? Memang aku selalu turun lepak-lepak dengan member-member aku. Sekadar tengok wayang dan makan-makan je. Tadi tengok cerita Melayu yang ada pari-pari tu. Si Liyana Jasmey jadi Pari-Pari. Bosan giler cerita tu. Setagh duduk dalam panggung aku dah ngantuk tahap gila babi. Lagi-lagi bila tengok hero dia (Que Haidar) tak bernafsu aku tengok. Mungkin sebab bukan taste aku kut. So habis tengok wayang, aku lepak dengan member kat KFC. Biasalah ni memang tempat rasmi kita orang bila duduk melepak kat mall kalau nak mentedarah.

Member-member aku ni pelbagai. Ada yang biseks, ada yang gay macam aku. Ada juga yang nomrla kadang-kadang terlepas kat tangan kita orang jugak. Biasalah lelaki ni kalau dah gersang tahap gila babai, kawan sendiri pun dia bagi batang. Dah semua ambil makanan masing-masing, so apa lagilah, mentedarahlah ayam goreng masing-masing. Seminit kemudian tetiba aku rasa nak terkucil. Aku menahan kencing dari dalam panggung tadi tuh. Panggung sejuk, so faham-fahamlah. Batang stim tahap maksimum sebab tahan kencing. Baru sekarang aku sempat nak membuat isi tangki aku yang dah penuh. So aku minta diri ke toilet sebentar.

Toilet yang aku pilih tak jauh pun dengan KFC. Sebelah je, aku dengan tak tahan terus masuk toilet tu yang sesak. Sampai aje dalam adus! Penuh beb! dahlah aku tak tahan. So apa lagi aku pancutlah kat urinal yang ada. Nasib baik urinal tak penuh. Bukak aje akukeluarkan batang aku yang tengah lembik tu dan mengeluarkan isi tangki yang dah nak meletup. Fuh!!!! lega beb... dalam keasyikkan aku membuang sisa kumbahan tu, toilet tiba-tiba lengang. tension gak lah aku. Time aku nak terkucil time tu penuh. Bila dah membuang ar urinal ni baru nak lengang. Disebabkan tangki aku dah penuh so memakan masa jugaklah aku nak menghabiskan sisa kumbahan aku tu. Bila dah nak habis tu tiba-tiba ada sorang mamat ni melepas kat urinal sebelah aku. Aku pandang sekilas. Fuh! macho siot. Dari wajahnya macam muka lelaki Arab.... mesti student oversea yang study kat universiti yang berhampiran ni. Kat tempat aku ni ada universiti yang banyak student international-nya dan aku aspect mamat salah seorang dari mereka. Taste giler aku tengok dia, dengan jambang tipis dia. Badan beketul. Aku yang dah habis kencing tu buat-buat kencing lagi sebab nak cuci mata.

Intai punya intai akhirnya aku nampak batang dia. Fuh!!! Banyak siot walaupun tak stim. Aku apa lagi pandang-pandang, jeling-jeling lah kat mamat tuh. Ada respons!!!! Dalam kepala hotak aku masa tu dah gebira giler siap berangan dia jadi SM Salim dan aku Siti (Boleh ke?) nyanyi lagi 'pandang-pandang, jeling-jeling' lagi. Aku pandang tandas tu kosong. mamat tu senyum apa aku sambil menalakan batang dia kat aku. Apa lagik! respon baik beb.

Aku tutup zip seluar aku lalu melangkah masuk ke dalam tandas yang berhampiran. Aku kenyit mata dia dan mengajak dia masuk tolet sama-sama degan isyarat mata. Dengan tanpa berlegah mamt arab tu pun masuk tandas. Terus kunci pintu. Dengan tak kenal siapa mamat arab ni, dia terus peluk dan ciup mulut aku rakus. Fuh! berpengalaman siot. Mesti dah gersang tahap maut ni. Yelah duduk melaysia tak ada member nak lepas gersang. sekali dapat ghairah semacam. Aku pun jenis suka comolot apa lagi balaskan ciumannya. Dia meraba dada aku dengan memasukkan tangan dia dalam t shirt aku. Seali dia gentel puting aku, mecanak terus batang aku. Aku pun buat perkara yang sama sambil comolot. Terasa semakan bulu dia memenuhi dadany yang bidang tuh. Bertambah stim lagi bila aku dapati bulu dada dia bercantum dengan bulu konek dia. Dengan pantas aku merada konek dia dari luar jeans. Dah keras. Parking tepi. panjang giler!!!! dengan tanpa berlengah dia terus membisikan " Suck my dick pelase!" aku pun apa lagi dengan gembira terus mencangkung. Dia pula berdiri bersandar pada pintu tandas sambil membuka jeans dia.

sekali dia bukak terpacak batang dia yang lebih 7 inci tu. tapi berserabut sikit bulu pubis dia. Tapi itu bukan masalah bagi aku. Aku lebih suka dengan konek yang berbulu. macho. tak suka sangat degan konek yang dicukur bersih. Dah macam konek budak sekolah yang belum akil baligh tak feeeling aku nak menge'suck. Ahaha....

Aku dengan rakus terus melolo batang dia. Hampir termuntah aku melolo btang mamat arab ni. dah sampai ke tekak pun masih tak masuk habis. mamat arab ni mula berdengus kencang. Sambil isap aku lancap2 batang dia. Lama gaklah dalam lima minit macam tu dia dah mula tak tentu arah, dia dah mendongak ke siling so apa lagim terpancut-pancut air mani dia yang hangat danbanyak dalam mulut aku. Aku tak sempat nak telah semua. Ada yang meleleh kat bibir aku sebab banyak sangat. Aku tengok masa dia pancut dah derita kerana sembelit. Batang ia yang putih tu semakin merah pada bila dia pancut. Aku telan habis mani namun yang meleleh kat bibir tu lekas dia ciumut mulut aku sambil menelan saki baki air mani dia yang meleleh tadi. Aku ingat dah habis. Rupanya dia pun nak air mani aku jugak.

Aku pun apa lagi, pucuk di cita ulam mendatang. Aku cakap boleh. dia dengan pantas menolak tubuh aku ke dinding lalu dia mencangkung. membuka seluar jeans aku serakusnya. Batang aku taklah panjang macam batang dia. Cukuplah sekadar sesaiz dengan zakar lelaki asia. dalam 6.3 inci lah. Dia pun dengan rakus terus mengolon batang aku yang memang dah senak menahan tegang dari sejak aku mengolom bantang mamat arab ni. Fuh! Penuh pengelaman mamat arab ni. Mulut dia yang besar menolom habis batang aku. Sekkali dia sedut. Fuh nimat gila teras apadat batang aku dalam mulut mamat arab ni. tak sampai dua minit aku dah memuntahkah pati lelaki ku yang enak tu. Dia sedut mani aku dah maam sedut sum-sum kat tulang lembu yang di masak sup 'gearbox'. Licin tiada langsung kesan air mani aku selepas dia sedut habis mani aku. Masa dah pancut tu dia siap isap2 kepala konek aku. Aku pun apa lagi, kegelianlah. selesai aje kami pakai seluar balik. Dia say: 'thank you'. Aku jawab welcome. Kami keluar tandas bergilir. nasib baik tak ada orang. kalau tak nahas je kanoti beromen dalam toilet. Keluar aje dari tandas. Kami terus tak kenal. Aku benar-benar mendapat kepuasan yang maksimum.

Itulah pengalam aku buat kat tolet. Hari ini sejarah dalah hidup aku main dengan mamat arab yang tak pernah aku kenal. Mungkin ini caranya kut nak cari jantan untuk lepaskan gersang. kencing kat urinal lepas tu kenyit mata terus dapat batang. leh praktikan lepas ni. Lima belas minit gaklah aku dalam toilet. Sampai ke KFC balik, kawan aku semua dah nak habis makan. Diaorang tanya kau buat apa dalam tandas lama sangat? Ada yang aku melancap. Dengan selamba aku cakap, tetiba aku sakit perut terus berak sekali. Tak ada yang suspek. Terus menjadi rahsia aku. Dalam diam sekarang ni aku dah jatuh hati pada mamat arab tu. Bilalah aku akan dapat mamat arab tu lagi. Besar gila batang dia.



{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri