Pages

kisah benar


cerita ni berlaku masa aku form 2.. masa tu kawan abang aku (A) dok sekali ngan family aku..kerjanya pun sama je ngan abang aku.. kat kilang..tp syif diorang lain-lain la..kawan abang ni nak kata hensem tak la..biasa je..cuma body dia body atlet..

pada satu malam, abang aku kerja syif mlm..lbh krg pkl 3 pagi camtu, aku trdengar bunyi mengerang aahhh.. aaahh.. oohh..aku yg tido kat lantai masa tu wat2 nk g tndas..sekembalinya aku dlm bilik, aku nak tido blk.. tiba2 kawan abang brsuara..blh tlg x? aku tnya, tolong apa? dia kata tolong lancapkan utk dia..aku tnya blk..lancap tu apa? dia pn kata urut batang, pegang batang, naik dan turunkan.. aku makin tak faham..nak bgtau korang semua, aku mmg x tau melancap masa tu..1st aku lancap masa form 3..

berbalik kepada cerita kwn abang tu, dia mcm bengang sbb aku x reti lancap.. kmudian dia ckp, camnilah, kulum boleh x? aku tnya, kulum tu apa? dia kata hisap mcm guna straw..

aku yg x tau apa2 ikut jelah..batang dia mmg besar n pnjang..dia suruh nganga n dia pun masukkan batang dia dlm mulut aku.. mak aih.. peritnya..dh la sisa air benih hasil lancapan dia sebelum ni ada lagi..nak muntah aku..dia kata, hisap, hisap kuat lagi..aku yg x reti apa2, isap je.. tapi selalu gak trgigit batangnya..dia pun kata, bkn gigit, isap, mcm aiskrim.. aku pun wat je la.. batang dia yg dalam mulut aku tu aku jilat2.. dia makin rasa best.. suruh aku jgn berenti..smpailh satu tahap dia kata dh nak kuar..aku x faham nak kuar apa trus aku kuarkn batang dia dari mulut aku.. pastu dia kata, xpe, kulum je.. aku pun wat seperti diminta dan bila mani dia nak kuar dia kata, telan je apa yg kuar.. aku angguk..n kmudian, dia klimaks dengan mani dia trpancut dlm mulut aku..

pergh, seksanya.. cairan pekat yg panas brcampur sdkit masin mmbuatkn aku rasa nk muntah..tp dia kata, jgn mmbazir telan..aku dengan seksanya menelan mani dia..kmudian, aku minta ke tandas..terus aku berkumur2..

masuk balik dalam bilik dia tanya, tak pernah lancap ke? aku kata x..n tanya balik, lancap tu apa n camne nk buat..dia kata, xpelah..dah selesai pun.. dia ucap terima kasih n cium aku..aku pun peluk dia smpai pagi..

utk pengetahuan korang, kawan abg ni bkn gay..tapi sbb dia dh lama x lancap, dia sngja buat.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri