Pages

Aku, Cikgu Jit Dan Tukang Kebun Sekolah

Hari ini aku ponteng kelas lagi. Malas rasanya nak masuk ke kelas Sains. Aku bosan matapelajaran itu. SPM masih ada tiga bulan lagi. Aku masih banyak masa untuk mengejar matapelajaran itu. Dan seperti biasa, tempat persembunyianku adalah makmal pertukangan yang sudah tidak digunakan itu lagi. Minggu lepas, entah macamana aku berjaya menemui cara untuk masuk kedalam makmal kosong itu. Pintu kedua yang terletak di belakang bangunan makmal boleh dibuka dengan mudah kalau aku jolok selaknya dari bawah.
Dan hari ini, sebaik sahaja rakan-rakan sekelas beratur beramai-ramai untuk ke kelas sains , aku mencuri-curi lari ke makmal pertukangan ini.
Aku sedang leka menyedut asap rokok yang aku berjaya seludup ke sekolah apabila aku terdengar pintu utama makmal dibuka dari sebelah hadapan. Aku tergamam. Aku cepat-cepat padamkan puntung rokok dan bersembunyi di dalam kabinet besar alatan pertukangan. Yang setinggi satu meter itu. Aku tutup perlahan-lahan pintu kabinet dan membiarkan sedikit bukaan untuk aku mengintai gerangan yang masuk itu.
Aku terkejut melihat guru disiplin En. Harmijit sedang berjalan masuk kedalam makmal. Aku nampak dia berjalan seorangan sambil memandang kiri dan kanan.
Aku segera mematikan diri. Aku tahan nafas sebaik mungkin. Takut kiranya Cikgu Jit { seperti yang murid lain menggelarkannya } Cikgu Jit agak besar orangnya. Dia juga cikgu untuk kumpulan ragbi di sekolah. Badannya agak besar dengan ketinggian hampir 6 kaki. Jambang dan misainya disikat rapi. Aku menjadi semakin panik bila Cikgu Jit mengambil puntung rokok aku tadi dan mendekatkan ke hidungnya. Aku tahu Cikgu Jit memang perasan ada budak di dalam makmal ini. Aku menjadi semakin takut. Sekonyong-konyong aku tersandul pintu kabinet dengan tanganku. Aku terjatuh keluar. Cikgu Jit memandangku dan dengan sepantas kilat menarik tanganku bangun. Aku dilontarkan ketepi kabinet. Dia memandangku dengan garang. Aku benar-benar takut. Dia menyeluk tangannya ke dalam seluarku dan mengeluarkan kotak rokok yang separuh isinya itu. Dia membaling kotak rokok itu kemukaku. Mungkin aku bodoh atau mungkin kerana terlalu panik. Aku meronta cuba melepaskan diri. Tetapi badan Cikgu Jit yang besar itu berjaya memelukku dari belakang dan mencekam badanku dengan kuat. Aku cuba juga meronta-ronta. Dan setiap cubaanku akan digagalkannya dengan mudah. Aku hampir menangis. Aku cuba merayu meminta maaf pada Cikgu Jit, tapi dengan rasa amarah dia menempelak aku. Akhirnya aku beralah. Dan Cikgu Jit melepaskan pegangannya. Aku tersandar didinding memerhatikan raut wajahnya yang bengis itu. Tiba-tiba aku terasa teransang. Akibat bergasak-gasak dengan Cikgu Jit tadi, dan geselan demi geselan dengannya, konekku didalam seluar sudah mula naik mendadak. Aku biarkan. Aku perhatikan Cikgu Jit, dia tidak sudah-sudah membebel dan memarahi aku. tangannya dicekakkan di pinggang. Dan matanya tidak lekang dari melihat wajahku. Aku mendadak. Secara pantas aku berlutut di depannya dan aku sekupkan muka ku dicelah kangkangnya. Dia terkejut. Dia tolak badanku kebelakang. Aku terduduk di atas lantai. Aku bangun lagi dan dengan pegangan ku di kedua-dua pehanya aku sekup dan menjilat seluarnya dibahagian celah kelengkangnya. Dia cuba juga menarik dan menjauhkan badanku tapi peganganku begitu kuat. Dan dengan kesempatan yang ada aku jilat dan mengulum buah zakarnya yang jelas nampak dari seluarnya yang ketat itu. Dan aku pasti dalam rontaan dan amarah dia aku dapat rasakan batangnya semakin membesar. Dan aku dengan rakus terus-terusan mengulum dan memasukkan buahnya kedalam mulutku. Habis basah celah seluarnya dengan air liur aku. Dan akhirnya dia pasrah. Seperti yang aku jangkakan. Dan dia hanya membiarkan aku mengulum dan memamah buah zakarnya itu, dan aku lihat bentuk mencanang sudah mula nampak di dalam seluarnya. Aku tidak menunggu lebih lama. Aku buka zip seluarnya segera dan mencari-cari batang besar yang sedang menunggu mangsa itu. Cikgu Jit menyandarkan dirinya di tepi kabinet. Batang cikgu berjaya aku keluarkan. Aku hampir terkejut melihat batang hitam itu yang bersalut dengan bulu dan berurat. Aku jilat kepalanya yang merah itu. Cikgu Jit mengerang. Aku jilat lagi di bahagian badan batangnya dan aku gigit bulu-bulu yang panjang hingga kepangkal itu. Cikgu Jit seakan menggelupur. Aku kulum buahnya dalam-dalam dan aku tarik masuk ke dalam mulut. Cikgu Jit menjerit kecil. Kepala ku cuba dipisahkannya, tapi mulut ku sudah mengulum kemas buah zakarnya. Aku anjakkan kepala ku keatas dan batang yang merah itu aku masukkan kedalam mulut. Cikgu Jit mengeluh resah. Dia ujakan badannya kedepan lagi, membolehkan aku memasukkan batang besar yang amat itu dalam-dalam. Aku mencuri-curi nafas kerana sesak dengan batang hitam yang besar itu. Aku masuk dan keluarkan dengan ghairah. Seluar Cikgu Jit telah aku lucutkan keparas betisnya. Aku pegang bontot Cikgu Jit dan selepas mengeluarkan batang itu aku cuba memberi isyarat menyuruh cikgu memusingkan badannya membelakangkan aku. aku gerakkan bontotnya kedepan. Aku hidu bau bontot Cikgu Jit yang berbulu itu. Aku buka rekahan lubangnya, dan sekonyong terus aku masukkan lidahku menjilat dalam-dalam. Cikgu Jit menjerit lagi. Kali ini dia nampak begitu teransang. Batangnya aku pegang dengan lahap. Aku lancapkan. Lubang jubuhnya aku lumuri dengan lidah ku. Segenap ruang aku jilat. Dia semakin menggelupur keresahan. Aku ujakan lagi lidahku hingga sampai ke liang dalam jubuhnya. Dia semakin mengeliatkan badan, dan suara garangnya sudah menjadi suara orang yang lemah dan kehausan. Aku tidak tahu acara kami diperhatikan. Yang aku sedar, pakcik Mail tukang kebun sekolah sudah berdiri di sebelah kami. Aku terkejut melihat dia yang sudah melucutkan seluarnya dan melancapkan konek nya yang sepanjang 6 inci itu di depan aku. Matanya yang separuh kuyu itu memandang kami dengan senyuman nipis. Aku anggarkan usia pakcik Mail sudah sampai ke 50 tahun, tetapi susuk badannya yang selalu berkerja keras itu tidak menampakkan ketuaanya. Menyedari adengan kami tidak mendapat tentangan aku teruskan menjilat jubuh Cikgu Jit. Dan Cikgu Jit seperti akur membiarkan aku.
Pakcik Mail tampil rapat kepada Cikgu jit. Dia tarik kepala Cikgu dan dengan lahap menghisap lidah dan mulutnya. Cikgu Jit semakin merengus, kuluman pakcik Mail dibalas pasrah. Aku semakin teransang dan terus-terusan menjulurkan lidah dalam-dalam ke lubang jubuh cikgu. Aku capaikan tanganku memegang konek pakcik Mail. Lidahku tidak lekang menerokai jubuh berbulu Cikgu Jit. Pakcik Mail semakin rakus menggulum dan mejilat lidah dan bibir Cikgu Jit. Aku tukar posisi kekelengkang pakcik Mail. Konek dia aku masukkan kedalam mulut. Pakcik Mail mendengus kencang, badan Cikgu Jit ditarik rapat kedadanya. Aku tercepit diantara mereka dengan batang pakcik Mail didalam mulutku dan batang Cikgu yang mencanang disebelah muka. Pakcik Mail menghisap puting tetek Cikgu Jit. Cikgu mengerang keras, kepala Pakcik Mail dipegangnya. Dan dengan rakus Pakcik Mail menghirup dan menyedut puting tetek Cikgu Jit. Badan Cikgu Jit pakcik tolak keatas kabinet. aku terdorong kebawah kelengkangnya. Aku lihat Pakcik Mail mengangkat kedua-dua kaki Cikgu Jit keatas dan dengan secara ghairah dia julurkan lidahnya mengulum dan menjilat buah zakar Cikgu. Aku gunakan kesempatan itu memasukkan lidahku ke celah kelengkang Pakcik Mail. Pakcik Mail merengus. Kelengkangnya dibuka besar-besar. Dan dengan lenggukan badan yang keghairahan Pakcik Mail membiarkan aku menjilat rekahan jubuhnya itu. Aku lihat Pakcik Mail juga sedang menghulurkan lidahnya di celah lurahan jubuh Cikgu Jit. Aku dengar Cikgu Jit meraung keras yang perlahan. Misai Pakcik Mail berlaga dengan lingkaran lubang jubuh Cikgu Jit. Aku sudah mula mengocokkan batang ku sendiri, terlalu teransang dengan adengan ini. Tetapi aku terhenti melihat Pakcik Mail bangun dan berdiri membelakangkan kami. Aku tidak tahu kenapa. Cikgu Jit kemudian bangun dan berdiri di belakang Pakcik Mail. Dilumurkan batangnya dengan air ludah. Aku hanya terduduk meyandar pada kabinet memandang aksi mereka.
Kemudian dengan sekali tujahan Cikgu Jit memasukkan batang hitam itu kedalam lubang jubuh Pakcik Mail. Pakcik Mail menjerit halus. Hentakan demi hentakan Cikgu Jit lepaskan. Nafas Cikgu Jit terdengar ghairah mengisi suasana. Aku semakin kemaruk melihat adengan itu. Aku bangun dan duduk didepan Pakcik Mail. Aku lihat Pakcik Mail sedang menahan kesakitan di raut wajahnya. Dan Cikgu Jit terus-terusan menemplak badan Pakcik Mail dengan rakus sekali.
Aku masukkan batang konek Pakcik Mail kedalam mulut. Pakcik Mail meronta menggelupur keresahan. Cikgu Jit semakin ganas memasuk dan mengeluarkan batangnya mendorong badan Apcik Mail sama-sama ikut berirama. Pakcik Mail sesekali akan mengejangkan badannya menahan hentakan padu Cikgu Jit. Cikgu Jit kedengaran semakin bernafsu meliwat jubuh Pakcik Mail. Pakcik Mail terus-terusan mengelupar kesakitan. Dan dia tiba-tiba menjerit kecil dan mengeliatkan badannya menyandari Cikgu Jit. Koneknya yang masih didalam mulutku memuntahkan air mani pekat yang menjunam masuk kedalam tekak. Aku sendiri terpancutkan air maniku berlimpahan di dalam tangan. Cikgu Jit kulihat segera mengeluarkan koneknya dari jubuh Pakcik Mail dan mula melancapkannya dengan bernafsu. Pakcik Mail segera menyangkung didepan Cikgu Jit dan mula menadah lontaran demi lontaran air ghairah Cikgu Jit menerjah masuk kedalam mulut Pakcik Mail.
Aku tersandar kepuasan.
Hari itu aku tidak dihukum Cikgu Jit.malahan selepas hari itu, aku dan Cikgu Jit selalu membuat temu janji dirumahnya dan pastinya dengan kehadiran Pakcik Mail.


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri