Pages

Papaku Nikmat


Pada satu petang ni, aku tgok tv. Aku sorang2 dkt umah. Selalunya aku pkai sluar pndek,tp kali ni pkai boxer je sbb uma takde sape. Papa keje,mama gi bazar rmadhan dgn jiran.mmg lama la. Sambil aku tgok tv,papa balik. Ingt nk gi tukar suar,tp xpe lah. Papa pun laki kn? Mase papa masuk umah,dia tgok je aku and snyum. Aku buat2 xpandang jela. Xlama tu,papa dduk dkt dgn aku.depan aku. Kit0rang tg0k tv. Ntah mcm mana,k0te aku tiba2 tegang. Aku xtahu knpe. Nsib baik papa xpndg. Tp dh nmpk ketara sgt dh. Aku pun,ttup pkai tngn je. Pastu,papa tgk tngn aku yg ttup k0te. Papa ckp "ai.knpe tu" aku senyum je. "xyah la ko nk memalu". Aku terus alihkn tgan aku. "besar la pa". Aku ckp. Papa terdiam. Kmudian"mewarisi tu". Aku tersenyum je. Aku tnya balik "papa pnye pun bes! ar ke". Papa tersenyum dan terus memegang k0tenye didalam seluarnya. Dia dah stim dan k0tenye leh tahan besar. Aku terus dduk sbelah papa. Aku tnya"nk pegang leh" papa angguk. Aku pegang la.papa tersenyum nikmat. Kmudian aku nk bukak sluar dia,dia tepis tngn dia. Aku terus terdiam dan pndg ke tv. Papa pndg muka aku,dan terus bukak b0xer aku. Terkeluarla k0te 17cm aku tu. Aku terkejut. Papa mengusap2. Aku hnya mendengus kecil. Papa tnpa segan silu terus meng0l0m btg aku,aku trkejut. Tp keenakan dik0l0m tu sgt nikmat. Aku menjerit2 prlahan. Papa smakin laju meng0l0m. Kmudian,papa melancapkan aku. Aku menjerit kmudian,trkeluar la airmani ku. Huh,best gile. Pastu,papa mengentel tetekku. Aku hnya mampu gelak. Kmudian aku ckp "nk jugak". Papa ckp"ehh.mane boleh." papa suruh aku pegi ke t0ilet,bersihkn diri sambil dia lap airmani aku kt ruang tamu td. Taklama tu,mama pulak balik. Hehe.masa brbuka tu,papa snyum je kt aku. Malam tu,kami smua pegi t! erawih. Em setahu aku,papa aku ni baik,kuat agama tp xtahu lah! knpa di a wat aku mcmtu? Mungkin aku ni hensem k0t. Haha. Mlm tu,sblm tid0,aku asyik teringat kejadian td. Tiba2,pintu bilik aku trbukak. W0w,papa datang! Dia senyum lebar kt aku. Aku membalas senyuman dia balik. Dia terus ke katil aku dan baring kt sebelah aku. Aku saja tnya "knpe pa?" dia jwb "saje je" smbil mngeluarkn k0te dia dr kain pelikat. Aku terus pndg muka papa. Papa bg isyrt sprti suruh aku meng0l0m. Aku ape lg terus sapu laa! Haha.
K0te papa bsr sgt. Sdap t0l. Kmudian,kit0rang bgun. Aku bkk bju papa,papa bkk bju aku. Bdn papa mmg seksi. Puting timbul. Aku terus jilat tetek papa dgn aku. Papa sgt teransang dan memegang2 b0nt0t aku. Papa tnya "nk j0l0k b0nt0t leh". Aku jwb "xnk ar.sakit." papa kata "prlahan2 je" papa baringkn aku kt katil. Kaki aku diangkatnya. Kmudian dia terus terjahkn k0te dia tp xboleh sbb ketat sgt.tp dia cuba lg smpai mas0k. Arggghhh sakitnya. Dlm bape minit je,papa pancut kt perut. Kmudian,papa kolom lak k0te aku smpai terpancut dalam mulut dia. Thank y0u papa tp kita takleh teruskan. Berd0sa besar tapi kalau sekali sekala?

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri