Pages

genggam batang member


ini terjadi masa bulan puasa yg baru lalu, habis terawih aku tumpang sorang mamat ni balik rumah naik motor dia. aku kenal dia dari kawan aku, kenal macam tu je ah, stakat borak2 kosong... rupanya dia tinggal kat kawasan aku gak tapi jauh sikit, so aku on je bila dia offer hantar balik.

tengah jalan tetiba dia corner baring, masa tu aku pegang tempat duduk, tapi rasa cam nak jatuh sebab dia corner laju. tangan-tangan aku mengelabah capai badan dia sebab takut jatuh. tangan belah kiri pegang pinggang dia, yg lagi sebelah capai batang dia. rasa cam keras tapi tak keras sangat, macam baru nak stim.
pastu tetiba slowly batang mamat tu jadik keras. tangan aku masih lagi genggam batang dia time dia mengeras. badan aku dah rapat ngan blakang dia sebab masa nak jatuh tu aku ter-rapatkan body aku. bonjolan dalam spender aku pun terus rapat kat area belakang dia.

aku mengaku sejak dari mula naik motor ngan dia tadi memang batang aku dah mengeras. mamat ni muda setahun dari aku. muka ok je, tak lah sehensem mana tapi tak buruk la. cute je. tapi body smart, ketat berurat-urat dengan muscle sikit-sikit. dulu dia olahragawan skolah. badan org aktif bersukan. mana aku tak stim.

anyway, aku rasa dia pun terstim bila aku tetiba rapatkan badan dgn bonjolan keras aku kat belakang dia. aku pakai seluar dalam under kain pelikat aku, tapi mamat ni tak pakai seluar dalam. sempat aku genggam dalam 20-30 saat, pastu aku macam terkejut dia stim, aku lepaskan, biarkan tangan aku rest kat pinggang dia, tapi body aku masih rapat ngan badan dia. aku cuba gak control kekerasan konek aku sebab dah berdenyut2 mengesel kat badan dia. aku takut gak kalau2 dia tak suka ke.

tapi lepas 1-2 minit dia tak cakap apa-apa, aku beranikan diri mencapai batang dia dari atas kain pelikat. makin mencanak konek mamat ni. aku usap slow slow, dari bawah ke atas. syok wei. batang best. aku agak dalm 5 inci lebih, tebal. tangan aku yg sebelah kiri plak, raba-raba abs dia. perut kempis ada six pack. best.

aku berangan nak isap batang dia lepas ni, tapi tiba-tiba aku dah sampai kat tepi guard house kondo aku. ada gak ah dalam 2-3 minit aku usap batang stim dia.
bila motor dah berhenti, aku pun turun. sambil diri tepi dia aku intai-intai konek stim dia. memang mencanak habis. kain pelikat jadi cam khemah :)

aku nampak dia intai bonjolan kain pelikat aku jugak. terbonjol jugakla kain pelikat aku sebab stim sangat. pastu dia senyum, kata "bye. esok aku hantar ko lagi ok?"
aku pun cakap ok sambil senyum. pastu aku cakap, "kita round-round lama sikit la esok ;P ". dia pun tersenyum pastu dia blah. tak sempat aku nak angkat kain pelikat tengok batang dia, apakan lagi isap.

bila aku sampai je dalam bilik aku, terus aku masuk bilik air melancap dengan baby oil. ingat nak lancap dalam bilik tapi abang aku tengah on9 depan pc. aku pancut dengan penuh nikmat teringatkan batang budak tadi. takpe, esok aku boleh isap batang tu...huhu.....

malangnya, malam esok-esoknya aku tak pergi masjid sebab buka puasa kat rumah sedara la, makan luar la dll. tiap malam aku teringat kat budak tu aku stim sorang2.
dah dekat seminggu tak pergi terawih. harap-harap esok lusa aku dapat pergi

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri