Pages

Hanya Satu Fantasi-Aksi Ayah Yang Mengejutkan


Sudah lima kali aku mencari-cari menyelongkar satu ruang bilik setor ini. Namun aku tak juga jumpa kotak yang aku sembunyikan. Aku ingat dengan pasti tempat yang aku sorokkan tatkala pindah rumah minggu lepas. Hairan bila memikirkan yang kotak itu tidak ada lagi tersorok seperti yang aku letakkan.

Sudah seminggu keluarga aku berpindah ke rumah baru ini. Rumah ini cukup besar untuk menampung keluarga aku yang terdiri dari ayah, emak, abang dan aku sendiri. Dan aku merasa lega kerana ada satu bilik setor yang terletak di bahagian belakang rumah dua tingkat ini, cukup untuk menyembunyikan segala khazanah sampah sarap yang disimpan satu keluarga.

Kenapa aku begitu mencari-cari kotak aku itu? Kerana didalamnya aku simpan banyak majallah-majallah lucah yang aku sorokkan dengan jayanya selama dua tahun. Aku tidak berani menyimpannya di kamar tidur, kerana aku tahu perangai ibuku yang suka menyelongkar segala sudut bilik itu. Aku dapat majallah tersebut dari Rahim, teman aku di sekolah. Dari tingkatan 1 hingga tingkatan 5 sekarang, dia sahajalah yang sekepala dengan aku.

Dan hari ini untuk kali seterusnya, aku tidak jumpa kotak celaka itu.

Aku kepenatan. Suhu dingin remang senja dan suasana bilik setor yang suram itu membuatkan aku mengantuk. Ayah masih lagi belum pulang dari kerja. Ibu sudah lama bertandang ke rumah makcik dihujung pekan. Katanya mahu menguruskan kenduri pindah rumah. Abang? Entah…dah lama jugak aku tidak nampak dari tadi pagi.

Ada satu tempat yang agak terpencil terletak jauh terlindung dengan almari lama ibu di sebelah kiri bilik. Aku keluarkan sekotak rokok yang aku seludup dari pekan.

Aku membaringkan diri dibelakang almari, sambil menyedut asap dalam-dalam. Kepulan-kepulan asap menerjah memusing-musing naik keatas. Mata aku semakin terhayun dengan alunan lembut asap yang keluar itu. Sebaik sahaja puntung rokok aku tenyehkan di lantai semen, aku terlelap.

Aku terjaga apabila terdengar bunyi gemersik kertas bergeser di dalam bilik. Aku cuba membuka mata yang masih layu dab melihat bilik yang makin kelam itu. Aku memandang jam digital dan melihat waktu sudah menunjukkan pukul 9 malam. Celaka, begitu lama aku tidur, desus hatiku sendiri. Aku baru sahaj berhajat untuk menguap dengan puas apabila aku terdengar desahan lemah dari dalam bilik.

Aku terhenti terusik bimbang.

Aku bangun dengan perlahan dan cuba mengintai dari balik almari kearah keluhan tersebut. Rasa tersentak terkejut menguasai diri apabila melihat ayah sedang memegang batang koneknya yang sedang terpacak sambil mengocok-ngocokkannya dan matanya tidak lekang melihat majallah lucah yang aku simpan itu., terbentang di atas satu kotak.
Dengan berbekal lampu picit, ayah melancap sambil menikmati gambar-gambar lelaki dan perempuan yang sedang bersetubuh itu.

Ayah hanya memakai seluar pendek dan bersenglet. Batangnya dikeluarkan dari celah seluar. Pertama kali aku melihat batang ayah yang hitam dan besar itu. Sesekali ayah aku lihat mendesah keras dengan ayunan kocokan yang semakin ghairah.

Ayah agak besar dengan perut yang agak boroi. Tetapi susuk tubuh ayah sebagai bekas askar itu tidak menampakkan dirinya yang tidak terurus. Malahan, ayah nampak semakin tegap dengan misai dan raut garangnya itu.

Aksi ayah menyentuh juga aliran-aliran darah dibatang aku. Secara sepontan, batang aku juga turut menegang melihat ayah melancap.

Tiba-tiba aku terdengar pintu bilik setor dibuka. Tapi ayah tidak langsung merasa ingin tahu untuk menoleh melihat gerangan siapa yang membuka pintu.

‘ emak engkau dah balik? ‘, aku dengar ayah bertanya sambil tetap mengurut lesu batangnya.
‘ belum yah ‘. Aku terkejut melihat abang aku berdiri didepan pintu sambil menutup daun pintu dan menguncinya.
‘cepat ayah dah tak tahan ni ;, kata ayahku lagi sambil menanggalkan seluar pendeknya keparas lutut.

Aku tergamam.

‘releks yah….nanti mail puaskan ayah ;, abangku senyonyong berdiri memeluk ayah dari belakang dan memasukkan tangannya kecelah baju singlet ayah. Abang aku dengan spontan menjilat leher ayah dari belakang dan memutilkan puting tetek ayah dengan kuat.

‘ arrghhhh, ‘ ayah mengeluh keras.

Dalam masa yang sama nafsuku ikut naik melihat gelagat ayah. Aku terus mendiamkan diri.

Ayah melepaskan tangannya dari memegang batangnya tadi dan membiarkan tangan itu terbuai dengan gomolan abang. Abang terus menjilat dan memeras tetek ayah dengan ghairah. Baju singlet ayah di singkap terus ke dada. Tangan abang dengan rakus memutar dan menyepit puting tetek ayah dengan jari. Lidah abang aku lihat tidak lekang menerawang ke telinga dan leher ayah. Sesekali ayah akan mengeliat keghairahan dengan melagakan punggungnya bergeser dengan tubuh abang.

Aku lihat abang menanggalkan seluar jeans yang dipakainya dan baju tshirt dan mencampakkannya kelantai.

Kemudian abang, dalam posisi yang masih lagi dibelakang ayah, menaikkan kedua-dua tangan ayah keatas dan melorotkan tangannya dari dada ayah keatas kedua tangan ayah dengan ghairah. Ayah semakin terhayun nafsu dengan perbuatan abang.

Kemudian abang menolak tubuh besar ayah kehadapan, dan ayah seolah-olah akur dan tidak membantah terus menonggeng menahan kedua tangannya diatas kotak didepan. Abang memegang dua pipi punggung ayah dan melaga-lagakan batang abang yang agak besar itu dicelah-celah bontot ayah. Ayah mendengus dengan perlahan dan layu. Abang semakin menaik turunkan geseran berahinya di celah-celah bontot ayah. Sesekali abang akan menampar pipi punggung ayah dengan kasar. Dan ayah menjerit kecil dengan keras. Mata ayah ikut layu dan mulutnya tidak habis-habis mendesah merengek dengan pukulan yang abang berikan.

Kemudian abang melutut di belakang ayah. Kedua tangannya menarik pipi punggung ayah seolah-olah mahu membesarkan rekahan lubang ayah. Ayah semakin tidak keruan. Sesekali punggungnya terangkat ikut dengan gerakan abang. Dan bila ayah menaikkan punggungnya keatas, abang akan menampar-nampar lagi. Dan ayah semakin akur dan mendiamkan diri.

Aku terkejut melihat abang menjelirkan lidahnya dan menjilat rakus lubang punggung ayah. Ayah mendesah lebih keras dan urat-urat ditangannya nampak keluar seperti menahan nikmat yang amat dari perlakuan abang. Abang tidak hiraukan reaksi ayah tetapi semakin rakus menjilat dan melumurkan lubang ayah dengan air liurnya. Tangan kanan abang menarik lancap batang ayah yang sudah berair mazi itu. Ayah semakin pasrah dan membiarkan lidah abang menerawang masuk kedalam lubangnya. Aku lihat ayah memejamkan matanya sambil mengusap-ngusap bibir keringnya dengan lidah.

‘ sudah mail, sudah….arrghh…ayah tak tahan ni….ayah nak cepat ‘, ayah aku dengar merayu lemah dengan abang.
‘ nanti dulu yah…sedap ni lubang ayah…..sedap tak kena jilat macam ni ?’ abang terusan mengusap dan mendorong mulutnya ke lubang ayah.
‘ sedap mail…..sedappp……arrghhh…’

‘ tolong mail, ayah dah tak tahan ni….sedappp…..arrrhhhhhh’
‘ diam aku kata….nak kena tampar lagi ke? ‘, aku terkejut mendengar suara abang berubah menjadi satu arahan pada ayah.
‘ tak mail…maafkan ayah….please…..uurghhh’..
‘ hahh! Nak maafkan?...’ nah! Ni maafnya’ sekonyong abang memasukkan jarinya kedalam lubang punggung ayah dan menghentaknya dengan kasar…
‘ ooorrrghhhh! ‘, ayah tersandang kehadapan dengan mengejut. Raut muka ayah berubah menjadi kejang.
‘ jangan mail…..arrrghh…sakit mail…ayah sakit! ‘
‘ abis tu? Nak lawan mail lagi tak? ‘….tanya abang keras sambil menghentak kali kedua lubang punggung ayah dengan jarinya dan memutarkan jarinya rakus.
‘ orrrghhhhhhhhhh maillll……tak mail….arrrghhhhhhhhh’. ayah mendengus tajam…

Kemudian abang terus memajukan lidahnya lagi menyeludup masuk semula kelubang keramat ayah. Ayah menjadi semakin terkulai, dan gelagat ayah itu membuatkan abang semakin liar. Tangan abang naik kedada ayah dan sambil menikmati kelazatan lubang ayah, abang bermain-main dengan tetek ayah secara keras dan kasar. Ayah menjadi teruja dengan permainan abang. Liuk punggungnya semakin bergerak seiring dengan penerokaan lidah abang.

Kemudian abang bangun. Tangannya menghentak pinggang ayah agar lebih menaikkan punggungnya keatas. Ayah dengan akur menyuakan punggungnya kearah abang. Ayah sedikit membongkokkan dirinya menanti dengan tabah aksi abang seterusnya.

Abang mengeluarkan air liur nya dan menadahnya dengan telapak tangan. Kemudian abang melumurkan air liur itu pada batangnya yang terpacak umpama keris itu . aku menjadi semakin ghairah melihat reaksi abang dan aku terpegun ingin terus menyaksikan apakah yang bakal abang lakukan nanti itu.

Kemudian dengan satu tusukan perlahan yang padu, abang ujakan batangnya itu masuk ke celah rekahan bontot ayah.

‘ maillllll………..ooooooooooorrrghhhhhhhhh! ‘ ayah mendesah panjang dan kedua matanya terpejam menahan paduan jantan abang yang sedang meloboskan diri masuk kedalam lubang keramat ayah.
‘ arrrrrghhhh…..’, kini keluhan dating pula dari abang yang menghentak secara agak perlahan semakin menerobos lubang ayah dengan ghairah itu.

Kemudian abang mula mengayunkan batangnya dengan gerakan yang semakin laju. Ayah dengan akur dan nafsu yang nampak jelas pada reaksi matanya membiarkan alunan abang menjadi semakin kasar itu.
Sesekali ayah mengaduh dan merengek dengan tajam. Dan setiap kali ayah bersuara, abang akan menghayunkan satu tamparan pada punggung ayah.

‘ ooorrrgghhhh mail………orrrrghhhh’ ayah seolah-olah merayu pada abang.

Tetapi abang tidak menghiraukan, malahan abang sengaja menghentakkan dengan ganas setiap ayunan sehingga membuatkan ayah seperti menangis. Sesekali juga abang membongkokkan badannya dan menjilat leher ayah. Kemudian abang menarik rambut ayah untuk memalingkan muka ayah kearahnya. Aku lihat lidah basah ayah menyapu ghairah lidah abang yang abang julurkan itu. Misai ayah habis lencun dengan air liur abang. Mata ayah terkulai layu dengan aksi jantan abang itu.

Abang semakin padu mendayung batangnya keluar masuk secara keras dari lubang keramat ayah. Dan setiap hentakan abang, aku dengar ayah mengeluh tajam sambil mengukuhkan sokongan tangannya pada kotak di bawah.

‘ oorrghh…sedap yah….sedap lubang bontot ayah…mail tak tahan ni…sedapppp…’ abang mengeluh ghairah di telinga ayah.

Sekonyong-konyong mail mencabut batangnya dari lubang punggung ayah dan menolak ayah agar baring berdepan dengan nya. Ayah yang terlentang di atas kotak itu dengan rakus menarik tubuh abang dan terus memasukkan batang abang kedalam mulutnya…

‘ arrghhh!! Ayah!!! Telan yah!!! Mail keluar ni…..arrrrghhhhh’. abang mendesah agak kuat dan tangannya memegang kepala ayah seperti ingin memasukkan terus batangnya dalam-dalam kedalam mulut ayah.
Kemudian abang menjerit kecil dan urat badannya nampak menegang. Abang memuntahkan air nikmatnya jauh kedalam kerongkong ayah dan ayah seperti terpukau membiarkan air itu membasahi tekaknya dalam-dalam.
Kemudian aku lihat ayah sendiri memancutkan airnya langsung kena ke tubuh abang.
Dan desahan ayah tenggelam dengan batang abang yang masih lagi di hisapnya itu.


Sekonyong-konyong air aku sendiri memancut-mancut keluar dari batang konek aku. Aku cuba menahan agar tidak ada suara aku yang ikut keluar membuak dengan adengan panas tadi.



Dan dengan perlahan ayah melepaskan batang abang…ayah baring bersandar pada kotak dengan lesu. Abang juga ikut terduduk disebelah ayah. Kedua mereka diam melepaskan penat nafsu serakah itu.

Lebih kurang 10 minit selepas itu mereka keluar dari bilik. Dan agak lama sebelum aku berjaya meloloskan diri tanpa dicurigai untuk terus lari naik kebilik aku.

Malam itu, aku tidur dengan membayangkan aksi ayah dan abang aku tadi. 


{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

eaj said...

buat la sambungan die join abang ngan ayah die plak... lagi merembes bacer...

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri