Pages

Bestnya Melancap

Salam ceria utk semua. Aku bukanlah hendak menagih simpati, atau sekadar hendak suka-suka, atau utk mencari teman hidup di dlm dunia 'INI'. Cukuplah jika sekadar aku katakan bahawa aku sekarang hidup dlm keadaan yg penuh tertekan, runsing, risau dan malah masih tercari-cari arah sebenar. Cukup susah utk ku lari dari 'belenggu' ini, tetapi semakin aku cuba lari, semakin itulah aku mencari nikmat dan kepuasan ini.

Aku akan ceritakan pengalaman bagaimana aku boleh terjebak dlm aktiviti melancap...dan meraba. Hanya ini shj yg mampu aku lakukan kerna dgn cara ini, aku dpt mengatasi rasa maluku, malah melindungi diriku daripada diketahui oleh org lain bahawa aku adalah seorg insan yg bernafsu songsang!!.

Pengalaman pertama melancap, hanya kerna aku terikut dgn ajakan member yg lebih tua dariku. Aku bersekolah di selatan tanahair. So, kalau sebelah ptg tu, biasanya, kami ada kelas agama (budak Johor taulah...). So, aku dikira antara pelajar yg termuda dan pandai, kerna aku bersekolah darjah 2 di sekolah kebangsaan, sudah masuk darjah satu sekolah agama. Biasanya, budak darjah 3 atau 4 sekolah kebangsaan shj yg boleh diterima masuk ke sekolah agama sebelah petang (sekarang nie..sistem dia dah lain..aku tak tau lah....)

Nak dijadikan cerita, waktu aku berumur 12 tahun, aku dikelilingi oleh rakan yg tua 2 hingga 4 tahun dariku. So, byk lah citer seks dan lucah, malah aktiviti aktiviti yg menjurus ke arah seks nie, aku dgr...Stim gak wooo....tapi waktu tu, bebudak lagi...tak rasa apa apa sangat.

So, nak dijadikan citer, ada sorang senior tu, dia boleh praktikkan melancap depan kita org waktu balik dari sekolah agama. Aku terkejut gila sebab aku tak tahu apa itu melancap..apatah lagi NIKMAT yg bakal aku rasai. Lebih-lebih lagi, aku terkejut melihat saiz batang konek senior aku tuu...fullamaaakkkk..terangkat beb!!!...dia siap ukur depan kita org.. tak padan langsung dgn tubuh badan dia yg agak kurus, tapi pejal, tough, tegap dan mempunyai bahu yg kekar. Waktu tu, aku tak stim lagi tengok mamat mamat cun nie, sebab, kira aku fikiran clean lagi masa tu.

Berbalik pada senior aku tadi tuu, fuh...dia siap keluarkan pembaris dan ukur depan kita org....memang pjg siollll!!!...18cm....tak muat nak cekak satu tgn...TAK TIPU!! 1st time aku tengok konek org pjg giler cam tu... Dia apa lagi, di sebalik semak kat simpang nak menghala kampung kita org, kita org tengok dia lancap...Hayun punya hayun..sambil muka dia aku tengok dah berkerut seribu... Dan kepala konek dia dah cam nak meletup.... AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHH...!!!!

Kedengaran satu jeritan suara org mengerang dgn agak kuat di waktu senja tuu..aiseh..baru lah aku tahu cam tu muka org kilmaks...cam tulah rupanya air mani..dan cam tulah salah satu cara yg boleh dibuat oleh kaum lelaki utk puaskan nafsu!!...Air mani dia jgn cakap lah.. punyalah byk...pancutan dia, siap terpancut kat muka member dia yg ada kat depan dia... Sambil member dia menyumpah seranah, aku lihat dia kesat air mani dia kat beg sekolah dan kain samping...sioll betull...konek dia masih terjulur pjg...dia senyum puas dan kami terus balik rumah. Bila dia tanya yg lain tak melancap ker?....member lain kata, nak buat masa mandi nanti..pakai sabun ..Lagi licin dan kurang tenaga nak guna...

Aku waktu tu, tak pikir apa..terus balik...Waktu nak mandi..aku teringat aksi senior aku tadi. Dan aku cuba buat. Tak rasa apa-apa mula-mula. So, aku terus ambik sabun dan cuba lumurkan kat btg aku.... Sebab aku teringat kata salah sorang member kita org tadi.

So, dlm keadaan aku menolak lipatan kulit batang aku...ke atas dan ke bawah..apa yg aku lihat konek aku kian menegang waktu. Aku pun, tiba-tiba rasa satu kenikmatan yg tak pernah aku rasa...so, aku makin lajukan lancapan aku tadi...makin enak... ASYIK......DAN AKSI SENIOR AKU TADI SEMAKIN TERBAYANG DLM KOTAK FIKIRAN AKU. Waktu tak ingat apa dah, yg pasti, aku semakin rasa sesuatu di sepanjang batang aku..aku rasa cam ada benda yg sedap nak terpancut. Selagi benda tu tak keluar..selagi itulah aku menghayunkan tgnku dan menggenggam erat batangku.

ISkkkkk..iskk....iskkk....ARGGGGGGGGGGGGGGhhHHHHH...

Ketika itulah aku lihat cecir berketul-ketul keluar dari hujung kepala konekku yg membengkak. Dan sejak itu, aku semakin aktif melancap dan melancap.

Aku tak merasakan diri aku gay waktu tuu..tapi aku dpt rasakan bahwa aku amat menyukai utk mendampingi lelaki. Aku mula sedar yg dlm keadaan umur 13 tahun,member lain asyik citer pasal aweqs... aku boleh tak kisah. Aku amat suka melihat celah kangkang member member aku. Aku lebih suka tengok pada waktu pagi, bonjolan keras..yg boleh di cover dan tak boleh dicover (biasalah, umur waktu tu kan peralihan biologi tubuh badan.. so, senang terangsanglah..) Aku suka melihat lelaki lelaki kacak dan cute waktu.

Aku tahu, hanya sebab aku sering membayangkan konek lelaki, especially senior aku dulu tu ketika aku sedang dipuncak nikmat melancap, membawa kesan yg berpjgan bahwa aku adalah salah seorg insan di dunia ini yg meminati kaum sejenis!!..:) Aku semakin terdesak... asyik lancap jer...boring gak....nikmat memanglah nikmat, tapi sampai satu tahap kalau dah 4/5 kali sehari dok pancut benih....boring gak kan?...mesti nak rasa konek org lain..mesti korang rasa nak dibelai atau membelai tubuh org lain..(org lelaki laaa...) So, aku semakin mencari alternatif lain yg dpt melampiaskan nafsu aku.

Nak dijadikan cerite..aku ada seorg sepupu yg agak muda dariku..tak jauh umur dariku...dia umu13 tahun waktu..so, dia selalu gak lepak dan tidur di rumah aku..sebab kami agak rapat dan selalu gi memancing dsb. Muka takder lah hensem sgt, tapi, aku cukup gian dan meleleh bila tengok badan dia... lebih lebih lagi alat yg paling berharga yg ada pada dia.....besar beb... Aku selalu mengintai ketika dia berseluar pendek..atau bertuala mandi. Rumah dia belakang rumah aku..so, aku boleh nampak laaaa....

Dia nie plak..jenis jantan gilak....jenis memang tak tahu malu. Kalau aku stim tuu.. pandai- pandailah nak cover...nie dia tak...boleh selamba jerrr tayang pelir yg tegang tuu..Aku pon apa lagi...tengoklah wayang free tuuu..Bonjol gilak.. Aku tahu batang dia memang best!!.. Sebab, aku lihat bila dia stim...kepala konek dia memang besar giler..Tu yg aku cuba nak perangkap dia supaya tidur kat rumah aku, dan aku boleh raba batang dia.

Nak dijadikan satu citer, lepas kita org main game TV (Taktik aku nak suruh dia tidur kat rumah aku laaa)...sebab dsh lewat mlm, dia tepon rumah dia kat belakang tu..kata tak baliklah..nak tidur ngan Joe. Mak dia tak kisah..sebab kami memang rapat..cam adik beradik. Dia pakai tracksuit waktuu...Kami pun gurau gurau lah...dan dlm gurau gurau tuu..dia boleh pegang btg aku..

"Aikk..Joe...stim ker?..."

Aku terus peluk dia dan dia berguling-guling mengelakkan diri aku sebab aku nak balas raba btg dia..dia ketawa...dan terus lari ke bilik air. Aku tunggu kat bilik aku sebab aku dah ngantuk.. nak tidur. Lepas dia kencing tu, dia masuklah bilik dan baring sebelah aku...Tilam aku dah bentangkan kat bawah. So, dia terus rapat kat aku.

Dan tak lama kemudian, dia terus tidur. Nie yg aku suka nie!!..>Sebab, waktu aku nak meraba dah tiba..jeng..jeng..jeng....Aku suka betul lah mamat nie..sebab dia nie kalau tido..memang tido mati nak mampus!!..he..he..he..

Aku pun apa lagi, terus lekapkan tgn aku kat bonjolan konek dia. Aiseh......memang pejal jer aku rasa..mungkin sebab rumah kampung..atap zing..rasa kedinginan malam begitu menusuk ke tulang sum sum...sebab tu dia tgh stim tuu... Aku terus usap bonjolan dia tuu...dan aku rasa, konek dia mula bergerak sikit-sikit...Kepala konek dia bertindak balas dgn usapan dan picitanku. Kepala konek dia mula mengembang...besar gilak...

Aku dah tak tahan. Aku seluk dan bukak track dia..sampai ke paras peha..perlahan-lahan laa...Takut dia terjaga.

TOIIINNGGG!!!!!!!,...

Terpacullah dan terpantullah btg dia yg sedang semakin mengeras tuu....best woo.....kepala konek dia BESAR gila...aku tak tipu...btk dia pun agak best...sebab, agak pjg...dlm 7.5 inci...then, agak besar juga...Tapi, aku memang kagum ngan kepala konek dia..memang besar...2 kali size cekak btg dia!!!

Aku pun apa lagi....Mula turun naikkan jari jemari aku di sepanjang btg dia.. Aku tengok dia mula mengeliat.....btg dia waktu ....memang dah stim gila.....Aku pun ters menghayunkan btg konek dia yg best tuu..sampai aku sendiri hampir hampir terpancut...punyerlah ghairah gila aku waktu tuuu.. Aku boleh terus menghayunkan punggungku ke arah bantal peluk di sebelah
dan celah kangkangku....ibarat nak lepaskan gian sendiri gak lerr....

Dlm asyik aku menghayunkan btg dia tuu..tiba-tiba, aku rasa punggung dia seakan ternaik ke atas dgn agak keras..dan kaki dia menujah-nujah ke depan..dan serentak itu juga...btg dia terjulur pjg...keras..dan terkedu-kedu... mengeluarkan pancutan dia yg power tuu!!!...

Apa yg aku dgr hanyalah dengusan nafas dia yg agak berat menahan nikmat. tgn aku penuh dgn air mani dia yg pekat dan agak byk tuu....aku tak jadi nak kulum sebab aku tahu, lepas nie aku ada peluang lagi nak mengulum btg dia plak. Dia boleh tak jaga waktuu...aku rasa.. mungkin dia letih yg teramat sgt..then, mungkin dia anggap benda tu mimpi...

Aku terus bukak kain pelikat aku...dan lancap kat badan dia...Tak lama kemudian..aku terus terpancut-pancut..sambil air mani aku membasahi btg konek dia yg terdedah dan masih terjulur menegak tuu....tapi, tak se stimm waktu aku lancapkan dia tadi. Bila dah habis, aku terus tutup balik konek dia yg masih tegang tuu (tapi aku dah letih...so, aku tak tergamaklah nak melolo btg dia..he..he..).

Esoknya...aku tengok dia bangun sambil tengok seluar dia....kesan air mani bertempel- tempel kat tracksuit dia. DIa seakan malu tapi aku terus mengusik..

"Aiiii..ko mimpi main ngan saper mlm tadi?..sampai ko boleh buang anak kat atas tilam aku nie?.....aiseh....stim lagi ker?....dah lah...berbau dah bilik aku nie!!.."

Kataku sambil tersenyum dan dia bangun sambil mengesat mata dan memegang batang konek dia yg agak tegang tu. Sebelum keluar dia menoleh dan cakap kat aku:

"Joe....aiseh...best la mimpi mlm tadi..aku rasa best sgt..sampai byk air aku pancut nie..sori beb!!..Lain kali, aku tidur kat sini lagilah..sebab, kat rumah aku, tak pernah aku mimpi senikmat ni!!.."

Aku hanya mengangguk dan tersenyum..sebab aku tahu, lepas nie aku berpeluang nak kulum btg dia plak..dan mungkin boleh main sontot!!..he..he..

Aku terus bangun dan nak ke bilik air..Nak lancap lagi..sebab aku tak tahan tengok btg konek sepupu aku yg tegang tadi......Aduhaaaaii..best nyer melancap...


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri