Pages

tiba2 bole towel mandi t'tanggal.

aku ingin kongsi cite pengalaman sex dgn warga asing...
sblm ni aku hny keje di kg, so bila dpt offer keje di selgr..fuuhh mmg suke giler.
Dgn gaji aku tak sebyk mana,so aku m'yewa aaa umh flat..jadi laa ada tempt tinggal. Umah flat aku tue pulak dkt kilang papan,mmg tingkap umah b'abuk ler..tension aku.
kwsn umh mmg ramai warga asing..nepal..bangla..indon..pening aku
Ptg2 kalu boring aku lepak dpn tingkap tgk mamat2 warga asing ni keje..yelah umah tv kehapa mana ada..baru keje.
Time syok tgk mamat2 warga asing ni bile diorg keje xb'baju..nak plak ada bdn yg musle2 perghh..
Ada satu mamat nie..aku suka tgk..dgn bdn yg sedap2 rasa..tatu kt lengan..wow nk plak time dia angkat brg2 berat..terserlah otot2 dia..terliur aku..kdg2 kote naik tiba2 xyah dipaksa pon..
tiap kali aku nmpk mamat tue keja aku dok ushar dia..sambil tgn pegang pelir aku..
kadang2 dah xtahan sangat tu..aku amik hp tangkap gambo dia..buat stok melancap
jadi laaa..nak lepas gian.

Satu hari,lepas mandi aku duk ushar mamat tu kot2 ada ke keje..mmg rezeki time tu die ada..tgh sedap layan tgk bdn dia hp aku b'bunyi..pe lagi aku trus bgn tiba2 bole towel mandi t'tanggal..
nah amik ko..aku t'bogel dpn tingkap dgn xsengaja..kena laa mamat tu t'pandang ke arah tingkp umah aku per lagi malu siott..
dia t'senyum aje..muka xleh cover..trus aku tutup tingkap.

mlm tu tgh aku nak t'lelap,ada plak org ketuk pintu..aduiii tension aku
dh pakai kain pelikat je..malas lak nk tukar.
tup..tup t'kejut aku rupa2 nya mamat yg selalu aku duk ushar dpn mata..kelu siot..
dia ckp nk minta maaf psl siang tadi..aku ckp xkesah bkn salah dia.
aku ajak dia masuk dulu..lepak2. dia pon tak kesah.
pendek kan cite..dia asal nepal dh keja lama kt kilang tu..dan dia selalu perasaan aku selalu duk tgk dia..per lagi malu laaa aku skali lagi..
abis tu dia tany nape selalu tgk dia keja..aku senyum aje laaa..

slow2 dia dekat dgn aku,nak gi toilet..aku bwk ke bilik air.
tiba dia panggil aku xboleh nk flush..aku pon cuba check..apa hal lej jadi cmtu.
tgh aku duk t'tonggeng2..aku dpt rasa satu tgn agak besar tgh merayap ke bontot aku.
tersentak aku..mamat nepal ni senyum je..
dia ckp punggung comel..mcm siang td..per lagi aku senyum aje laa..
aku tonggeng blk..psl nk btul kan flush tu.
kali nie mamat nepal ramas2 plak bontot aku..stim plak aku..kote dh t'naik2
aku biar kan je dia b'main2 bontotku..mmg tue aku tunggu2 pun..huhu
kali ni dia tanggal kain pelikat aku..wow..ganas mamat nepal ni..bogel sudah aku
dia duk cium bontot aku..fuhhh nikmat rasa..
tngn dia yg lagi satu duk urut2 pelir aku..
aku betul2 gersang dgn car dia tuh...aku pusing dpn mantk dia kulum btgku..
pergh..mmg rakus mamat nepal ni..mcm xdpt seks..
aku biar kan dia m'yendut2 smbil jilat2 pala kote aku..yg makin merah membesar..
seskali jari2 dia cuba jolok lubang dubur aku..wow..sakit tp sedap..
tiba2 aku rasa nk t'pancut2..dah xtahan sgt..kesedapan nya..per lagi tersembur air mani aku dpn muka dia...amik ko..nk sgt kan..

dia pulak mintk isap kote nya..aku pon dgn pantas buka suar mamat nepal ni...spender oren lagik..
huhuhu..pjg siot kote dia..dgn bulu lebat..fuhh
aku xpnh hisap kote..tp sedap punya psl..belasah laa..mula2 kekok
lama2 syok plak..seskali lidah main pala kote dia..biji2 dia pon aku jilat..
t'angkat bdn dia..sambil senyum
kali ni dia suwuh aku tonngeng..dia cakap geram tgk bontotku..
aku kasi laaaa...lantak ko laa nk belasah cmne..
mula payah skit..tp mamat nepal mcm dh expert je..aku ikut kan je
perlahan2 dia masuk zakar ke dlm dubur aku..
sakit gak..tp dia pandai control..lama2 bontotku m'nerimanya...haha
mamat nepal pon henjut2..aku m'gerang..tp aku relakan..sesekali tgn dia tepuk bontot aku..ewah..kemain syok lak dia ni
makin lama makin laju...aku dpt rasa pala zakar dia m'besar..
aku boleh rasa dia nk mancut..
blum smpt nk kuar kan batng dia..dh temabk air ke dlm dubur ku..sakit skit..tp xpe..aku xkisah..
aku dan mamat nepal ni..ketawa sama2..
kami mandi sama2 dlm bilik air..

Masa dia nak blah..ckp mntk maaf..
aku tak kesah..smbil senyum..
mmg dasat mamat nepal ni.



Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri