Pages

Abang Polis Trafik 6


Hari ni sudah sebulan Badrul meronda, aku rasa bangga dengannya kerana aku pasti Badrul dapat menjadi seorang peronda yang bagus. Aku yakin dia akan berkerja dengan penuh dedikasi dan akan bertemu dengannya ramai orang yang akan memuaskan kehendaknya. Pagi2 lagi aku sudah penuhkan lubang bontotnya dengan air mani aku. Dia memang segak bila meronda, kali pertama aku ternampak dia menjaga trafik - petang itu juga aku rogol dia dekat belakang bangunan lama tak jauh dari situ. Aku bukan boleh tahan lama kalau dah stim, waktu tu jugak aku nak lubang bontot dia. Kalau tak ada masa terluang, aku suruh dia hisap sampai aku pancut dalam mulut saja. Badrul bukan kisah pun, kadang2 bau air mani aku sepanjang hari dia biarkan. Katanya kalau meronda tengah panas terik, lagi dia suka air mani aku penuh dalam bontotnya. Tapi kadang2 aku risau, Badrul ni nakal tak kena tempat - tak pasal2 nanti kena hentam dengan polis peronda yang lain. Diorang bukan kisah, mahu barai lubang bontot diorg kerjakan. Aku pernah tgk budak mana  tah yang diorg pick up lepas tu kena liwat beramai- ramai kat dalam toilet awam. Kalau ikut nafsu serakah aku, mahu je aku bantai balik bontot sorang2 sampai lebam tapi nanti susah kalau jadi apa2. Paling tidak pun aku pesan sama diorang jangan sampai cedera nanti jadi kes susah. Nanti kalau dah jadi kes, kena tindakan displin memang kantoi.  
Budak2 PGA tu pun dah tak contact aku. Si Kamal je yang sms aku hari tu nak ajak minum, tapi aku tolak. Bukan apa, aku tahu dia nak bontot si Badrul tapi aku tak kasi. Sudah sejam lebih aku kat tepi jalan, arahkan kereta melencong ke kiri disebabkan jalan besar ditutup. Budak peronda yang bertugas bersama aku tengah tercegak di tengah jalan sambil mengarah kereta cepat bergerak. Sekarang makin ramai budak-budak muda yang baru keluar dari pusat latihan meronda kat tengah2 bandaraya. Sorang-sorang memang kacak dan tegap beruniform, pulak tu pandai bergaya. Tiap-tiap hari kalau tak tahan, mahu basah seluar dalam aku dengan air mazi.  
'Cik Halim, khayal apa tu?' tegur Zaki sambil menghulur air kotak ke tangan aku.  
'Biasalah Zaki, kalau dah tengah2 panas ni.' aku sambut. 'Terima kasih' 
Zaki berdiri di sisi aku sambil menghirup air, berpeluh sakan dia. Budak baik, baru kahwin empat bulan lepas. Memang kerja keras, bini dia cikgu kat  sekolah rendah kat Pahang tengah mengandung dua bulan. 2 minggu sekali dia balik jumpa bini dia. Kadang2 aku tengok dia kesian, aku tanya kenapa tak pindah - dia cakap lebih suka kerja kat KL. Dah lebih 7 tahun berkhidmat sebagai polistrafik. Badan chubby sikit tapi masih segak. Uniformnya sentiasa kemas dan teratur. Paling aku suka tengok pahanya yang berisi, seluar hitamnya ketat menonjolkan celah kelangkangnya yang membonjol. 
'Cik Halim tak kahwin kan?' sapa dia memandang aku yang asyik merenung. 
'Tak, Zaki. Saya memang suka hidup bujang.' jawab aku selamba sambil mengalih pandang, 'Kenapa?' tambah aku. 
'Takde aper, cuma nak tanya pasal hal2 org kahwin ni. Nak minta nasihat sikit' dahi dia berkerut macam besar betul masalahnya. 'Saya segan nak tanya orang2 yang dah kahwin'  
'Ok' sambil tangan aku melambai2 mengarah kenderaan yang sesak. 
'Isteri saya, dua minggu lepas saya balik - saya ajak dia...' dia teragak2 seketika sambil tunduk. 'Dia tak nak bagi. Saya marahlah sebab jauh saya balik dia buat tak endah.' 
Aku pandang Zaki, aku pegang bahu. 'Zaki, dia penatlah tu. Tak elok macam tu. Kena banyak bersabar' aku ramas bahunya memikirkan kenaifannya. 
'Ni dah 4 minggu saya tak lepas, malam2 duduk gelisah nak tido pun tak boleh.' jawab Zaki pantas. Aku buat dengar tak dengar, bukan apa - budak muda baru belajar hidup berumahtangga, kalau ikut kan hati aku lancapkan dia saja. 
'Tak keluarkan ke Zaki? Nanti tiap2 kali dok fikir benda tu je.' terang aku. Seketika, aku dapat arahan supaya sekatan dialihkan. Zaki terus alihkan kon2 yang menghalang jalan dan mengarah kereta bergerak pantas. Aku longgokkan kon2 dan aku letak dalam raga motorsikal Zaki.  
'Zaki, jumpa kat balai nanti.' aku pacu motorsikal peronda aku dan laju memecut ke balai. 
Selang beberapa minit, aku sampai balai. Aku letak motorsikal aku dan aku tunggu kemunculan Zaki. Dalam sepuluh minit dia muncul.  
'Jom ikut saya minum sekejap, dahaga pulak rasanya' aku capai bahu dia dan melangkah menuju kedai kecil di bawah jambatan berhampiran balai. Zaki mengikut sahaja, hari minggu banyak masa terluang. Aku duduk pada meja di hujung kedai yang agak terselindung, dia duduk bersebelahan dengan aku. Hari Ahad memang tak ramai pelanggan jadi hanya kami berdua sahaja pada waktu itu. Kami berbual- bual kecil sambil dia tak henti bercerita tentang apa yang dia buat sepanjang minggu. 
But aku bersentuhan dengan butnya di bawah meja. Macam biasa, tiada reaksi yang agar berlainan. Aku agak dia pun tak syak apa2. Kami order minuman dah terus berbual kosong, kadang2 lutut aku berlaga2 dan bergeselan dengan lututnya. Aku pura2 mcm biasa, walaupun aku makin kerap bergeselan, kadang tu sampai aku dapat rasa hangat kakinya. Setelah minuman datang, aku biarkan but aku bersentuhan lebih lama dan lutut kami bergeselan tanpa henti.  
'Zaki' aku sebut namanya. Dia pandang aku sambil kedua-dua belah tangannya memegang gelas minuman. Aku turunkan tangan kiri aku yg berbalut sarung tangan hitam ke bawah meja dan mengenggam paha kanannya yang rapat dengan paha kiri aku. Aku ramas pahanya kuat. Zaki berpaling ke arah aku dan tersenyum lebar. 'Ya, Cik Halim' aku lurutkan tangan aku terus ke pangkal pahanya. 'Ya, Cik Halim' lagi sekali Zaki bersuara namun kali lebih mendalam cuba menahan gementarnya. Tangan aku mula bersentuhan dengan batangnya yang telah membonjol di dalam seluar uniformnya. Aku ramas perlahan-lahan dan konek Zaki mula mengeras dalam telapak tangan aku. Zaki hirup air minumannya sambil merenung aku, pahanya mula menolak paha aku dan cuba menahan dari batangnya mengeras. Namun makin lama makin besar batangnya membonjol. Waktu itu aku dapat rasa air mazinya mungkin sudah banyak keluar. 
'Zaki!' tegur aku mengejutkan Zaki yang terleka. 'Dah penuh dah ni, tak elok biar simpan macam tu je.' tambah aku sambil berbalas anggukkan darinya. Tangan Zaki mengenggam tangan aku yang masih meramas batangnya. Zaki menarik nafas dan aku dapat rasa air mazinya meleleh keluar dalam seluar dalamnya. Aku renggangkan genggaman tangan aku namun Zaki paksa aku pegang batangnya yang bergerak-gerak dalam seluarnya.  
Aku bingkas dari tempat duduk aku dan terus membayar minuman. Zaki perlahan2 bangun dan membetulkan batangnya yg keras di dalam seluar uniform. Celah kelangkangnya membonjol menampakkan setiap inci koneknya pada seluar uniformnya yang ketat. Aku tersenyum memandangnya dan berbisik ke telinga. 
'Kena keluar sampai habis baru lega tu'  
Zaki diam sahaja, tapi ada sesuatu yang cuba disoroknya. Dia cukup tenang dan tidak pula rasa kekok. Dia berdiri rapat dengan aku dan nafasnya yang terhembus ke leher aku mula menunjukkan rasa keinginannya. Namun sepatah kata tidak keluar dari mulutnya. Kami berjalan seiringan menuju kembali dalam kompaun balai. 
'Zaki, kamu ok?' tanya aku. Zaki mengangguk tanpa berkata, aku pandang  ke celah kelangkangnya. Masih tegang membonjol. 
'Cik Halim ke mana lepas ni?' 'Saya dah off kejap lagi. Kamu?' 'Boleh teman saya ke kedai uniform, nak ambik . Dah koyak sikit.' 'Boleh saja.' 'Cik Halim tumpang saya, nanti saya hantar balik sini' 
Habis berkemas, aku keluar dari balai dan menunggu Zaki di tempat letak motorsikal. Macam biasa aku sarungkan baju kemeja mengalas uniform aku dan selang beberapa minit, Zaki muncul. Dia berjaket hitam berkaca mata hitam. Aku membonceng dengan Zaki dan beredar dari situ. 
Zaki memecut dan menyelit di antara kenderaan yang agak padat hari itu. Aku kawal diri aku dari tidak mengoda Zaki, aku risau dia bukannya jenis yang suka dengan apa yang aku lakukan tadi. Kami sampai di kompleks perniagaan yang dituju dalam beberapa minit. Zaki letak motorsikalnya dan menuju ke sebuah kedai di antara deretan kedai. Aku pandang sekeliling, tak banyak kedai yang bukak. Kedai yang Zaki tuju pun tutup hari ini. 
'Bukak tak Zaki?' 'Saya ada kunci, kedai kawan saya'  
Aku mula dapat rasakan ada sesuatu yang cuba dirahsiakannya. Zaki tolak grill kedai tersebut separuh dan membongkok membuka kunci pintu kaca.  
'Kejap lagi kawan saya datang, kita masuk dulu.' 
Di dalam kedai tersebut, penuh dengan but-but polis yang sedang dibaiki. Aku tunduk dan memasuki ruang kedai kecil, Zaki menarik kembali grill besi dan mengunci pintu. Ruang kedai itu kuat berbau kulit dan kusam bau but-but polis yang bersepah. Tak semena, Zaki menerpa ke arah aku dan terus telapak tangannya memegang kedua2 belah pipi aku. Mulutnya terus menokok ke bibir aku dan diciumnya aku bersungguh-sungguh.  
Aku balas dan lidah aku menyelongkar ruang mulutnya. Ganas dan kasar juga Zaki sebenarnya. Kami bercumbuan tanpa berenggang dan penuh ghairah. Zaki meraba-raba seluruh badan aku dan kami terhuyung-hayang menolak sesama sendiri. Misai Zaki yang agak tebal mengaru ke wajah aku. Zaki tanggalkan jacket yang mengalas uniformnya dan aku turut sama. 
Cepat-cepat Zaki tanggalkan duti belt dan strap menyilang di bahunya. Dilucut seluarnya ke paras paha bersama seluar dalamnya. Batangnya mencanak tegang terpacul keluar. Aku agak terkedu dan menurut rentak Zaki, dia menolak bahu aku ke bawah, dan waktu itu aku pasti apa yang dia mahukan. Dengan gelojoh, diteras batangnya yang tegang ke dalam mulut aku. Aku cuba mengulum koneknya yang meleleh dengan air mazi. Dia pegang belakang kepala aku dan menjolok2 batangnya dengan kasarnya. Aku cuba hisap kepala konek Zaki sampai ke pangkal dan dia mula mengerang berela-ela panjang.  
Aku agak Zaki memang dah lama tidak dihisap oleh bininya atau orang lain yang pernah main dengannya. Zaki menyebut nama aku berkali-kali memuji aku.   Batangnya makin lama makin membesar dan hangat. Aku bagi peluang padanya kerana aku tahu aku akan dapat apa yang aku hajati nanti. Bau kulit yang memenuhi ruang kedai mula menaikkan nafsu aku dan aku rasa Zaki pun sama pada waktu itu. Wajah Zaki berkerut-kerut bila lidah aku menjilat lubang koneknya yang berair2. 
Batang aku sudah keras di dalam seluar. Namun apa yang dilakukan Zaki seterusnya tidak disangka aku. Dia menolak badan aku dan menelentangkan aku pantas ke lantai. Gari di tangannya terus mengunci kedua belah tangan aku ke belakang. Aku meronta seketika cuba melepaskan diri. Zaki  duduk di atas paha aku dan dia bukak duti belt aku.  Zip seluar uniform aku di tariknya ke bawah dan dilucutkan seluar aku menonjolkan seluar dalam aku yang membonjol dengan konek aku yang keras mencanak. Zaki pegang dan meramas batang aku kuat dengan telapak tangannya. 
'Ooooohhh Zaki.' aku menyebut namanya berkali bila air mazi mula membasahi seluar dalam aku. Kemudian dipusingnya badan aku, tangannya menarik turun seluar dalam aku dan menonjolkan  bontot aku sedikit. Aku meronta-ronta tidak dapat menahan rasa stim yang mula terasa sampai ke belakang leher aku. 
'Shhhhhhh, Cik Halim' dia berbisik ke telinga aku meminta aku berdiam diri sambil badannya berada di atas aku. Kakinya yang beralas but menindih kaki aku. Aku tidak melawan sedikit pun dan membiarkan apa yang cuba dilakunya. Batangnya mula mencucuk-cucuk bontot aku. Dan kedua-dua tangannya menongkat ke lantai. Air mazi yang keluar dari batangnya mula terasa pada celah bontot aku. Aku berpeluh2 dan perlahan-lahan dia menolak masuk batangnya ke dalam lubang bontot aku. 
'Shhhhhhhh, Cik Halim' lagi sekali dia berbisik ke telinga aku dan kali ini lidahnya menjilat ke telinga aku. Aku dapat rasa basah peluh dan rasa stim mula menerjah ke setiap belikat aku. Kaki aku yang agak tegang beralas but hitam menekan ke lantai dibiarkan lega perlahan2 dan Zaki mula menjilat setiap inci leher aku dan serentak dengan itu batangnya menusuk lubang bontot aku. Peritnya tak terkata namun aku tahankan juga. Nampaknya, Zaki telah dapat memasukkan batangnya habis ke dalam bontot aku. Batangnya mengembang dan aku dapat rasa tegangnya batang Zaki.  
'Ooooooh Cik Halim, nikmatnya.' batangnya penuh di dalam lubang bontot aku. Aku kemutkan bontot aku sehingga batangnya semakin mengembang. Zaki biarkan batangnya dalam bontot aku dan membaringkan dirinya di atas badan aku. 
 'Cik Halim...' dipeluknya aku erat dari belakang. 'Terima kasih, Cik Halim' dia berbisik lagi ke telinga. Aku tak dapat berbuat apa kerana tangan aku tergari ke belakang. Zaki mengerakkan celah kelangkangnya dan menghenjut bontot aku tanpa henti. Aku kemutkan lagi bontot aku dan Zaki mengerang penuh ghairah. Badannya mengigil cuba menahan dan kakinya menerjah ke lantai dan celah kelangkangnya menekan badan aku rapat ke lantai. 'Saya nak... saya dah....tak tahan.... naaaaakkk'  dan dia mula memancutkan air maninya di dalam bontot aku. 'Ummmmmphhhh... Umpppphh... Umpph.... Aaarrrrrggggggg... Hhhhhhhhh' Aku dapat rasa berkali-kali konek Zaki pancut dan dia cuba melepaskan habis air maninya yang terkumpul lama.  
Zaki terkulai di atas badan aku dan batangnya masih melekat dalam bontot aku. Air maninya terasa bertakung dalam lubang bontot aku bersama batangnya yang semakin mengecil. Aku tolak Zaki ke tepi dan dia terbaring kepenatan. Aku perasan dia membuka gari di tangan aku. Zaki peluk aku erat setelah tangan aku terlucut. Aku balas pelukannya. 
'Maafkan saya, Cik Halim.' memandang aku.  
'Shhhhhh.. Takpe... sekarang Zaki kena buat apa yang saya nak.' kali ini tangan Zaki tergari dengan sebelah tangan aku. Aku bingkas bangun dan melangkau badannya menghalakan bontot aku ke wajahnya. Aku duduk mencangkung rapat ke wajah Zaki. 
'Apa ni Cik Halim?'  
'Jilat bontot saya yang kamu fuck tadi!' paksa aku. Zaki meronta dan mengeleng- gelengkan kepala. 'Air mani kamu juga kan?' Aku tenyeh bontot aku betul-betul ke mulutnya dan perlahan-lahan aku lepaskan air maninya yang bertakung dalam bontot aku. 
Penuh air mani melekat pada wajah Zaki. 'Jilat Zaki!' Zaki masih lagi mendiamkan diri, aku pujuk dia lagi. 'Cuba rasa Zaki, kamu akan suka.' Zaki mula menjilat bibirnya, dia cuba menelan apa yang melekat di bibir dan kemudian memanjangkan lidahnya dan menyentuh lubang bontot aku. Sebelah tangannya memegang paha aku dan dia mula menyedut apa yang keluar dari lubang bontot aku. 'Macam tulah, saya tahu kamu suka.' Aku pandang Zaki yang bulat wajahnya. Zaki pegang kemas but di kaki aku dan dia tidak henti menghisap lubang bontot aku. Aku mula syok yang amat, tak dapat aku tahan lagi, aku kencing terus ke badan Zaki yang masih beruniform. Basah kuyup baju uniform Zaki di bahagian perut. Bau air kencing aku kuat sekali, aku tunduk menghadap celah kelangkang Zaki, aku suapkan batang aku ke dalam mulut Zaki yang ternganga luas dan pada masa yang sama aku kulum batangnya yang separuh keras. Kami berada dalam posisi 69. Zaki meraba- raba badan aku dan dia cuba menghisap batang aku yang penuh dalam mulutnya. Serentak dengan itu aku sedut air mazi yang keluar dari koneknya. Zaki mengerang asyik, kakinya yang masih beralas but hitam melayang-layang cuba menahan rasa ngilu, aku peluk pahanya. Kami bergolek2 di atas lantai dan memeluk sesama sendiri menikmati konek masing2 yang semakin keras. Aku tak sangka Zaki menyukai apa yang berlaku pada waktu itu. 
Aku terjahkan batang aku ke wajah Zaki dan dia juga menolak masuk batangnya rapat ke rongga tekak aku. Aku jolok batang aku yang besar dah keras sampai ke rongga tekaknya dan dia turut sama seolah cuba melawan sesama sendiri. Tangan aku yang masih tergari pada tangannya sama2 mengenggam kemas. Akhirnya Zaki berhenti mengalah, aku keluarkan batang aku yang mencanak dari mulutnya. Aku jilat kepala konek Zaki yang merah dan keras. Setiap kali lidah aku menyentuh hujung batangnya setiap kali itulah kakinya cuba menahan rasa ngilu.  
Aku tarik tangan Zaki dan memaksanya berdiri. Aku lucutkan butang seluar uniformnya dan menolak turun sehingga ke paras lutut. Seluar dalam Zaki aku tarikkan ke bawah. Bontot Zaki yang bulat sungguh menghairahkan. 
'Tunduk, Zaki!' Zaki tunduk membelakangi aku, lubang bontotnya menghala tepat pada kepala batang aku yang tegak mencanak. Aku gesel-geselkan batang aku pada celah bontot yang bulat. Zaki mengigil dan telapak tangannya yang tergari pada tangan aku meramas-ramas tangan aku. 'Zaki, saya nak ni! Kalau dah masuk ni koyak bontot kamu ni.'  
Aku basahkan lubang bontotnya dengan air mazi yang keluar dari lubang konek aku. Sebelah tangan aku mula menanggalkan butang baju uniform putihnya. Aku raba dan meramas puting dadanya yang mengeras.  
'Cik Halim.....' tak sempat Zaki habiskan ayatnya, aku tolak batang aku menusuk lubang bontotnya. '.....tak mahu... sakit...saya tak pernah kena' kepala batang aku tenggelam dalam bontot Zaki. Zaki kemut cuba menahan. Aku tarik keluar batang aku dan Zaki menggeleng2 kan kepala. Sekali lagi aku tolak masuk batang aku dan merabak lubang bontotnya. Kali ini, batang aku masuk habis ke dalam lubang bontot Zaki. Zaki seakan melekat di celah kelangkang aku. Dia bingkas menahan perit dan aku peluk badannya kemas.  
'Aaaarrrgggghhh... ' Aku peluk Zaki erat sambil batang aku mengembang dalam bontotnya. Aku dapat rasa batang aku mula tegang. Zaki cuba meronta, kakinya yang beralas but memijak kedua belah kaki aku yang beralas but yang berjenis sama. Dia cuba menjinjingkan kakinya cuba melepaskan dirinya dari batang aku yang memenuhi lubang bontotnya. 
'Lepaskan saya, Cik Halim. Saya janji tak buat lagi.'  Aku pandang batang Zaki yang mencanak. 'Tapi batang kamu keras, Zaki' aku pegang batang Zaki dari belakang dan melurut air mazi yang meleleh dari celah lubang koneknya. Zaki mengerang panjang. Aku teraskan batang aku dalam-dalam dan aku tarik keluar pantas. Zaki meraung sambil tangan aku memekup mulutnya dan Zaki tunduk sujud menghalakan bontotnya ke arah aku. Aku kangkangkan kaki aku dan menerjahkan batang aku berkali-kali ke dalam bontotnya yang semakin ketat. 
'Ooooooh Zaki... ketatnya bontot kamu... macam nilah baru sedap.' bunyi celah kelangkang aku berlaga dengan bontot Zaki semakin rancak. Lama kelamaan Zaki mengikut rentak henjutan aku, dia tidak henti menyeru nama aku dan mengerang penuh keseronokan. Aku mula berpeluh - menitis turun dari celah2 rambut, sambil menghenjut Zaki, aku tanggalkan  gari yang mengunci tangan aku dengan tangan Zaki. Aku bukak baju uniform aku dan aku lemparkan ke lantai. Seluar uniform masih di kaki ku. Aku pegang pinggang Zaki dan menerjah batang aku dalam- dalam. Aku dapat rasa air mani aku mula berkumpul di kepala batang aku. 
'Zaki!' sergah aku sambil menikam bontot Zaki dalam. 'Aaaargggghhh, saya nak pancut...Zaki' aku hentak bontot Zaki bertubi-tubi cuba menghilangkan rasa stim yang mula terasa sampai ke tapak kaki dan aku melepaskan air mani aku yang berkumpul dalam batang aku yang keras. 'Ooooh Zaki... ...Zaki   aaaaaaaargggghhhhhh... Zaki... naaaaaaaahhhhh' bertalu-talu air mani aku memancut dalam lubang bontotnya. Zaki mula kemut lubang bontotnya sehingga kepala batang aku terkunci, aku cuba tarik keluar namun makin kuat dikemutnya. 'Ooooooohhh Zaki...sedapnya....lepaskan Zaki" tangan aku mencengkam belakangnya. Zaki tahan lagi, aku tolak Zaki ke hadapan. Tersembur keluar batang aku dan aku jatuh terduduk. Air mani aku meleleh keluar dari bontot Zaki dan dia terpelanting ke hadapan dan tertiarap. 
Aku baring di sisi Zaki. Zaki diam dan menyandarkan kepalanya ke bahu aku. Aku peluk badannya dan dia terlelap dalam pelukan aku. 
Hampir setengah jam kami terbaring bogel berpelukan di atas lantai. Akhirnya Zaki bangun dan mengenakan uniformnya kembali, kesan kuning bekas air kencing aku jelas pada bajunya. Aku capai uniform aku dari atas lantai, seperti tiada apa yang berlaku aku terus menyarungnya. Zaki capai jaket hitamnya dan menutup baju uniformnya yang kotor. Aku capai tangan Zaki dan menariknya rapat. 
'Puas?' Zaki tersenyum sambil membetulkan duti belt aku. 'Puas... kalau boleh nak lagi lain kali.' 
'Kamu tahu mana nak cari saya bukan?' Zaki mengangguk. 'Lain kali kalau kamu tak tahan, jangan merungut.' aku belaikan rambutnya dan mengekori Zaki keluar dari kedai tersebut. Kami beredar dari situ dan kembali ke balai. 
Zaki tinggalkan aku di hadapan pintu balai, Badrul tercegak menunggu aku di tempat letak motosikal, masih beruniform. Kelihatan lesu, mungkin penat seharian meronda. Aku berdiri di hadapannya.  
'Ke mana tadi?' tanya Badrul bersandar pada motorsikalnya. 'Temankan Zaki betulkan butnya' bohong aku. 'Kau dah makan?'  'Belum' 'Kau nak pergi makan sama?'  Badrul tak menjawab. 'Habis?'  Badrul memandang celah kelangkang aku. 'Larat ke ni?' 
Badrul melangkah menuju bilik stor kecil yang selalu menjadi tempat kami memuaskan nafsu di tempat kerja. Aku ekori Badrul dari jauh dan Badrul memasuki bilik tersebut. Aku bukak perlahan pintu stor dan Badrul menarik aku masuk. Zip seluar aku di bukaknya. Batang aku yang separuh keras di tariknya keluar. Badrul ramas batang aku dan dilancapnya perlahan-lahan. Aku bersandar pada dinding, penat main dengan Zaki sebenarnya masih belum hilang. Namun disebabkan Badrul, aku cuba tahankan. 
Badrul duduk di depan aku dan cuba menelan batang aku yang separuh keras. Waktu itu, aku pasti Badrul akan terasa bekas bontot Zaki yang masih melekat pada batang aku. Aku biarkan saja. Aku pegang kepala Badrul dan menyumbat terus ke dalam rongga mulutnya. Tiba2 pintu stor terkuak. Aku berpaling dan mata Badrul terbuka luas, dengan batang aku masih di dalam mulutnya. 
'Cik Halim tertinggal ni.' Zaki hulurkan kunci motorsikal aku dan menutup pintu stor rapat. 'Zaki, kunci pintu.' suruh aku, aku pegang kepala Badrul tanpa mengarahnya berhenti menghisap batang aku. 
Zaki seakan tergamam namun dia tersenyum melihat Badrul yang lengkap beruniform tengah mengulum batang aku yang mencacak keluar dari celah seluar uniform aku. Aku nampak Zaki mula membetulkan batangnya yang mula keras di dalam seluar. Zaki berdiri dekat dengan aku dan mula mengeselkan badannya pada belakang aku dan kemudian merapatkan wajahnya ke bahu aku, aku pegang lehernya dan terus menarik kepalanya rapat. Zaki mula mengulum lidah aku yang asyik menyelongkar mulutnya. Sebelah tangan aku lagi memegang kepala Badrul yang sedang menghisap konek aku yang semakin keras. Zaki memejam matanya dan perlahan-lahan mengeluarkan batangnya yang keras dari celah seluar uniform. Aku terus pegang batangnya yang hangat dan membelai kepala koneknya yang mula merembeskan air mazi. Zaki mengerang sambil menghisap kuat lidah aku. Tangannya mula membelai kepala Badrul yang tidak henti mengulum batang aku. 
Aku tarik keluar konek aku dari dalam mulut Badrul dan mengarah dia mengulum batang Zaki yang mencanak. Badrul segera menjilat kepala batang Zaki yang berair dan menelannya habis sampai ke pangkal. Zaki mengangkang kakinya cuba mengawal rasa stim yang memuncak. Wajahnya berkerut-kerut menahan rasa ngilu. Aku senyum melihat dia mengarah Badrul mengulum koneknya. Semakin rancak dia menjolok-jolok batangnya ke dalam rongga mulut Badrul. Aku bukak tali pinggang Badrul dan menanggalkan seluar uniform hitamnya. Seluar dalam Badrul bertompok di bahagian bontot kesan air mani aku yang meleleh keluar waktu aku bantai bontotnya sebelum dia pergi kerja pagi tadi. Aku tarik turun seluar dalamnya, bontot Badrul yang padat menonggeng ke arah aku.  
Aku raba lubang bontot Badrul dengan dua jari aku yang masih berbalut gloves kulit hitam. Apa lagi Badrul terkemut-kemut menahan. Semakin dia kemut semakin dalam aku korek lubangnya. Aku tarik keluar jari aku, dan aku hulurkan bagi Zaki cium, Zaki cuba mengelak namun aku pegang pipinya dan menyumbat jari aku ke dalam mulutnya. 
'Jilat Zaki, bekas konek aku jugak!' Zaki mula menghisap jari telunjuk aku yang beralas gloves, dijilatnya seluruh telapak tangan aku. Gloves aku yang mula basah aku jolokkan lagi ke dalam bontot Badrul. Aku ulang beberapa kali sehingga lubang bontot Badrul betul2 basah. Sambil itu Zaki mula rancak menjolok-jolok batangnya yang keras ke dalam mulut Badrul. 
Aku jolok konek aku ke dalam bontot Badrul yang basah, rapat sampai ke pangkal. Badrul mengerang bila konek aku mengembang dalam lubang bontotnya dan mulutnya penuh dengan batang Zaki yang keras mencanak. Dengan bergilir, aku dan Zaki menghentak lubang bontot dan rongga mulut Badrul. Aku pegang pinggang Badrul dengan sebelah tangan aku sambil sebelah lagi membelai2 wajah Zaki. Setiap kali aku tujah bontotnya, setiap kali itulah Zaki menolak masuk koneknya rapat ke dalam mulut Badrul.  
Zaki pegang kepala Badrul membiarkan koneknya yang semakin keras dan mengembang. Mulut Zaki tertutup rapat menahan, dia beri isyarat pada aku yang dia ingin pancut. Aku gelengkan kepala, dia tarik keluar batangnya dari mulut Badrul cepat-cepat. Air liur Badrul meleleh pada kepala batangnya. Zaki gelisah cuba menahan diri, batang koneknya keras mencanak2 dan merah stim yang sangat. Aku tarik keluar batang aku dari bontot Badrul. Aku pegang Zaki dan aku tunduk menjilat kepala batangnya. Zaki mengerang menahan rasa ngilu, air mazinya keluar dari lubang konek. Aku pegang pangkal batangnya dan aku genggam kemas. Badrul yang duduk mencangkung, menjilat batang aku. Aku kulum konek Zaki yang hangat dan tangan aku meramas bontotnya. 
'Aaaaaaiiiiiisssshh' Zaki mengeleng2kan kepalanya, dia yang tak dapat menahan keghairahan mula memancutkan air maninya dalam mulut aku bertalu-talu tanpa henti. Zaki pegang kepala aku dan menjolok2 koneknya cuba melepaskan sampai habis. Air mani Zaki yang penuh dalam mulut, aku telan sikit demi sedikit. Zaki menarik keluar batangnya dari mulut aku kerana tidak dapat menahan rasa ngilu. Aku bingkas dan terus menokok bibirnya. Zaki membuka mulutnya dan sedikit demi sedikit air mani dalam mulut aku ditelannya. Zaki pegang wajah aku dan mengulum lidah aku bersungguh2. 
Aku pegang kepala Badrul yang tidak henti menghisap konek aku yang keras mencacak. Aku hentak celah kelangkang aku pada wajahnya bertalu2. Dengan Zaki yang masih menokok mulut aku, aku dapat rasa air  mani aku mula berkumpul di hujung batang aku yang semakin mengembang. Aku hisap lidah Zaki kuat, dan melepaskan air mani aku yang memancut dalam mulut Badrul dan menolak rapat kepalanya pada celah kelangkang aku. Badrul mengelupor seketika akibat tidak dapat bernafas. Perlahan-lahan aku rengangkan kepalanya dan menarik batang aku keluar dari mulutnya.  
'Kau fuck Zaki, aku nak tengok!' arah aku sambil memegang kepala Zaki pada celah ketiak aku. Zaki menolak-nolak tangannya minta dilepaskan. Badrul yang masih menjilat2 bibirnya terus membuka duti belt Zaki dan menarik turun seluar hitam Zaki ke paras betis. Badrul mengangkang kaki Zaki sambil menyepak butnya. Zaki menolak badannya cuba melepaskan diri. Kepalanya aku pegang kemas sambil tangannya aku lipat ke belakang. Badrul yang berdiri mengadap bontot Zaki melancap koneknya yang semakin keras. 
Badrul pegang pinggang Zaki dan terus menghentak celah kelangkangnya dengan menolak masuk batangnya ke dalam lubang bontot Zaki. Zaki menjerit, namun aku pekup mulutnya. 
'Zaki, diam. Jangan melawan' aku bisik ke telinganya. Zaki yang pada mulanya meronta-ronta kembali tenang. Aku memandang Badrul yang menahan batangnya di dalam bontot Zaki. 
'Ooooh, ketatnya' Badrul merengus. Aku mengangguk kepala dan Badrul mula menarik keluar dan menjolok masuk kembali batangnya. Zaki mengenggam tangan aku kuat dan mula mengerang perlahan. 
'Macam tulah' bisik aku pada Zaki, Badrul mula rancak menghenjut bontot Zaki. Punggung Zaki yang bulat dihentak Badrul rapat ke celah kelangkangnya. Sesekali Badrul memperlahan henjutannya apabila Zaki mengerang dan memeluk perut aku. Konek Zaki meleleh dengan air mazi dan mula menitis pada but hitam aku. Aku tegakkan badan Zaki dan Badrul memeluknya dari belakang, aku paksa Zaki menyilangkan kakinya yang beralas but hitam pada pinggang aku. Aku kendong pahanya dan perlahan2 Badrul menghenjut batangnya yang mencanak sambil berdiri ke dalam bontot Zaki.  
Zaki perit menahan rasa senak batang Badrul yang menusuk lubang bontotnya. Aku selak baju uniform putih dan aku ramas puting dadanya. Zaki mengerang, mukanya berkerut2. Konek Zaki mencanak2 setiap kali Badrul menujah batangnya. Kepala Zaki bersandar ke bahu Badrul. Aku ramas kepala konek Zaki yang berair, semakin aku gentel semakin kuat kakinya mengunci badan aku. Badrul mula menjilat telinga Zaki sambil mengapung Zaki yang melekat di pinggangnya. Zaki mengerang dan mula meramas dada aku. Badannya mula mengigil dan batangnya mula mengembang dalam gengaman tangan aku. Zaki menarik nafas panjang dan merengus lanjut lalu memancutkan air maninya yang putih dan pekat  memenuhi tangan aku. 
'Oooohhhh.... Arrrgggghhhh..... ' Badrul memeluk Zaki erat dan menghentak kuat. 'Oooooooh...' Badrul memancutkan air maninya di dalam bontot Zaki. Badrul menghela nafasnya dan menarik Zaki rapat. Aku lepaskan kaki Zaki yang menyilang ke paha aku. Kaki Zaki terkulai dan Badrul cuba mengawal badannya. Koneknya yang mencanak tercabut keluar dari bontot Zaki bersama lelehan air maninya. Zaki yang terhumban ke hadapan aku cuba papahkan dan Badrul menjerit bila koneknya masih memancut keluar saki baki air maninya.  
Zaki duduk menghilangkan penat, sambil membetulkan baju uniformnya. Badrul berdiri di sisi Zaki dan menyarung kembali seluarnya. Zaki keluar dari bilik itu dan diikuti Badrul. Aku duduk bersandar di kerusi menghilangkan penat. Aku betul kan but dan mengenakan baju uniform aku tanpa memandang ke hadapan apabila pintu bilik terkuak. 
'Kejap lagi aku keluar, nanti aku jumpa kau...' aku mendongak dan kelihatan Ketua Inspektor berdiri memegang tombol pintu. 
Aku bingkas. 'Selamat petang, Tuan' 
'Halim... lain kali jangan sampai saya cekup kamu...' dia tersenyum sinis. 
'Ya Tuan' aku tunduk dan terpandang bonjolan pada celah kelangkangnya dan kesan basah yang agak jelas. 
'Besok pagi, jumpa saya di pejabat sebelum rondaan kamu.' sambil menyeluk tangan kanannya ke dalam seluar dan membetulkan bonjolan koneknya tanpa segan. 
'Ya, Tuan.' mengiakan sahaja dan Ketua Inspektor menghulur tangan kanannya dan berjabat tangan dengan aku, air mazinya melekat di tangan aku. 
Selepas itu, dia terus beredar dari situ dan aku menarik nafas lega.

{ 3 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Enchik Zuan said...

Sambungan 7,8 & 9 xde ke?

all about men said...

kalau ada aku post nanti

Anonymous said...

Nak main ngan abg trafik juga bole? Saya rela..

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri