Pages

Abang Joe Belada Kolam-Episod 01


Maghrib, aku baru je balik dari bandar dan berjumpa dengan abang bomba. Tapi perjumpaan dengan abang bomba hanya perjumpaan perkenalan. Hari ni aku ada tiga ‘date’ tetapi maghribnya aku menerima satu panggilan lagi. Aku berjumpa dengan budak tersebut, phew, memang nampak nakal dan semestinya jantan la. Muda dan berbadan tegap. Aku membawanya ke kawasan perumahan baru belakang Petronas. Di tempat yang sama iaitu laman sebuah rumah tidak berpagar, tempat yang sama aku bermain dengan Abu.
Sebaik sampai, aku langsung mengajaknya ke celahan rumah. Pelirnya dikeluarkan dari seluar, standart Melayu saiznya tapi sedikit panjang. Aku mengusap badannya yang mantap. Putingnya ku main-main kemudian menghisap serta menjilat perlahan-lahan. Sementara dia menggosok-gosok pelirnya agar menegang. Setelah menegang, dia meminta ku menghisapnya. Pelirnya di penuhi dengan bulu di sekitar pangkal. Walaupun aku sudah pancut malam semalam dengan si debab Samsul, aku masih kegersangan kerana tidak dapat menghisap pelir.
Batang budak itu ku hisap, ku sedut dalam-dalam ke kerongkong ku. Di awal hisapan nampaknya dia sudah tidak tahan. Aku mematikan seketika hisapan. Katanya sudah lama tidak kena dihisap. Kemudian dia memintaku untuk membuka seluar dan menghisap pelirku. Aku langsung mengeluarkan pelirku yang sudah dibasahi mazi sejak dari tadi. Lantas dia menghisap berkali-kali. Setelah itu, dia memintaku untuk menyambung kembali. Aku meneruskan hisapan, biji pelirnya ku hisap dan ku sedut-sedut dan menggomol. Dia merintih. Bertalu-talu dia menghenjut batangnya ke kerongkong ku. Dengan cara berdiri tersebut, agak payah aku hendak menikmati pelirnya betul-betul. 
Kali ini agak lama dan pelirnya tidak mahu menghamburkan air nikmat. Aku memintanya menghenjut aku jika dia mahu. Lantas dia meminta aku membuka seluar dan berpusing. Air liurnya disapu pada batangnya manakala air liur ku disapu pada juburku. Dek tusukan yang keras dan tajam, aku merintih kesakitan kerana bukaan juburku diperlakukan dengan kasar. Aku diam dalam seminit agar kepedihan di juburku hilang. Dek kerana kepedihan itu, aku menolak untuk dihenjut lagi.
Aku terus berterusan menghisap, batang dihenjut bertalu-talu ke dalam mulutku, biji pelirnya  ku gosok-gosok dengan tangan. Ketika aku menghisap lebih dalam batangnya ke kerongkongku, dia mengerang sedap. Kerana agak lama tidak juga pancut, dia melancapkan pelirnya sewaktu aku menghisap, tangannya melancap laju-laju sehinggalah air pelirnya memancut keluar dan berhambur di dalam mulut ku. Aku tersedak, lantas mengeluarkan batangnya dari mulutku. Aku meludah maninya sementara dia masih melancap pelirnya bagi mengeluarkan sisa mani.

Setelah dia puas, aku memintanya melancapkan aku yang masih ketegangan. Dia melancap laju-laju batang ku dan seketika kemudian, berhamburlah air pelirku keluar dalam kenikmatan. Setelah masing-masing puas, kami langsung pulang ke rumah. Walaupun dia agak kasar, tapi dia antara lelaki yang memang lelaki memberikan aku kepuasan. Yang lawaknya, aku tak tahu nama dan di mana dia tinggal, dan sempat lagi dia meminta aku dicarikan kerja untuknya. Hmmm, kalau aku ni bos, memang aku gajikan dia, sambil bekerja dengan aku, sambil tu kami melampiaskan nafsu masing-masing.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri