Pages

Abang Joe Belada Kolam-Episod 03


Dari jalan besar, aku membawanya pulang ke rumah. Terus masuk ke dalam bilik dan mempertontonkannya video lucah gay. Joe melihat dengan penuh tajam. Beberapa ketika kemudian dia melondehkan seluar jeansnya dan bermain dengan batangnya yang semakin mencanak. Aku yang baring dan memerhatikan dia tadi dipanggil oleh Joe yang berada di kerusi untuk menghisap pelirnya. Batangnya yang ketegangan dan kembang di bahagian kepalanya itu ku hisap dan ku kulum. Nampaknya arahan aku siang tadi memintanya mencukur bulunya memang dibuat. Baru aku merasa selesa untuk menjilat biji pelirnya berkali-kali sebelum menggomol kembali batangnya yang mencanak. Beberapa kali Joe, tersentak dan meminta aku mengeluarkan batangnya dari mulut aku dek kerana kengiluan mahu pancut. Aku berhenti seketika dan hanya baring melihatnya. Kadang-kadang aku meraba tubuhnya yang tegap itu. Setelah beberapa kali aku menghisap dan Joe menahan diri untuk pancut, akhirnya dia tidak dapat menahan nafsunya lagi. Dia meminta untuk mengenjut aku. Kerana dia  mahu mengenjut aku secara doggy, aku tidak mahu berbuat demikian sehinggalah aku memintanya membuat secara berdepan dengan aku mengangkang.
Air liur dijadikan pelincir supaya kemasukan batang Joe ke juburku lebih mudah.  Henjutan dilakukan perlahan-lahan dan bukaan juburku terasa lega. Dalam pada dia menghenjutku itu,mata Joe menonton aksi video lucah yang ditayangkan. Batang Joe diasak lebih dalam sehinggalah dia menyatakan batangnya mahu meledakkan air nikmatnya. Joe memperlahankan henjutan dan aku merasakan denyutan batangnya berkali-kali di juburku. Sebaik pancutannya telah berhambur, Joe mahu mengulanginya kali kedua. Disebabkan itu aku tidak memintanya untuk melancapkan aku lagi. 
Dia kembali menonton video lucah beberapa ketika kemudian memakai kembali seluarnya. Nampaknya apa yang diperkatakannya tadi tidak menjadi untuk membuat aksi kali keduanya. Dia baring disebelahku. Bersembang dan bercerita kisahnya. Yang membuatkan aku bengkek, dia buat tak endah ketika aku memintanya untuk melancapkan aku. Dah tu, aku ‘menghalau’ la dia balik. Geram aku, dia memujuk aku atas dasar ‘kasihan’. Pantat lah, aku dah tak ada mood. 
Kami kembali menyambung perbualan di halaman rumahku. Banyak la yang aku tahu tentang mamat ni. Akan kisah hidup dia yang melayan bohsia dan gay dan beberapa skandalnya serta gaya hidupnya. Nyatanya malam ni, selain seks, ada la benda yang membuatkan aku mengenalinya dengan lebih dekat. Ape-ape je lah, dan aku, masih lagi tertunggak bil airnya. 

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri