Pages

Abang Joe Belada Kolam-Episod 04 ( Akhir )


Sementara ayah aku masih belum balik sejak keluar dari jam 8pm tadi, aku meminta datang secepat mungkin. Sebaik sampai, aku lantas mengajaknya ke bilik tidurku, pc ku di pasang, seperti biasa, video lucah menjadi santapan. Dalam dia duduk dikerusi, seluar Joe dilondehkan. Batangnya sudah mencanak. Tetapi apa yang membuatkan aku sedikit jelak malam ni dek bau hapak dan tengik seluar jeans yang dipakai si Joe. Joe meminta aku menjilat biji pelirnya, aku terpaksa, kerana bau masam memang kuat, dengan mata yang dipejam dan nafas yang tertahan, aku menjilatnya juga. Batangnya yang menegang dan mencanak ke atas itu ku jilat, hisap dan dikulum berkali-kali. Joe beberapa kali menahan daripada memancut.
Aksi kemudian dimatikan apabila kedengaran ayahku sudah balik ke rumah. Setengah jam kemudian, setelah dipastikan keluarga aku tidur, aku meminta Joe baring dan aku kembali menghisap batangnya. Puas menghisap, Joe meminta aku menonggeng, dia mahu menghenjutku dari belakang. Tetapi malam ini, aku memberi syarat kepada Joe agar memakai kondom. Sebaik kondom disarungkan, dengan kedudukan menghadap sesama kami, batang Joe ditujah masuk ke dalam juburku. Aku cuba melayan, tetapi batang Joe yang panjang dan padu itu membuatkan aku tidak merasa selesa dan senak. Aku cuba bertahan sehinggalah Joe pancut.
Phew, memang memeritkan. Tambahan nafsu aku pada Joe sudah berkurangan dan boring untuk melayannnya. Aku memang tidak berhajat hendak pancut selepasnya. Sebaik segalanya selesai, kami berpisah setelah aku menemaninya ke motor yang disorok di dalam garaj kereta. 

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri