Pages

Abang Joe Belada Kolam-Episod 02


Dalam kegersangan, dia datang memenuhi kehendakku. Terimaan panggilan malamnya bernomborkan public rupa-rupanya orang yang sama, namun aku lupa lagi bertanyakan namanya. Aku membawanya ke kawasan semak di laluan gelap di kampungku. Motor masing-masing dimatikan. Terpacul di mulut mamat tersebut akan sudah lama tidak diberi orang menghisap pelirnya. 
Batang di keluarkan, aku menggenggam batangnya yang sedikit panjang dan besar di kepala, dalam ketegangan tersebut, aku menghisap sepuas hatiku. Dalam keadaan dia berdiri, menghisap batangnya yang mencanak. Sesekali dia merasakan ngilu hendak terpancut dan meminta aku mengeluarkan batangnya dari mulut aku. Berterusan aku menghisap biji pelirnya, batang dan kepala pelirnya sebelum menghisap dalam-dalam sehingga menusuk kerongkongku. Berbagai cara, sama ada aku menyorong tarik keluar batangnya dari mulutku, ataupun dia sendiri menghenjut batangnya masuk ke mulutku. Paling membuatkan dia merintih kesedapan semasa aku menggomol biji pelirnya dengan jilatan dan bibirku.
Dia meminta untuk menghenjut lubang juburku, namun ditolak olehku dek luka lama yang masih belum sembuh sepenuhnya. Setelah hampir setengah jam aku menghisap, aku melancap batangnya sambil kepala dan separuh batangnya masih di dalam mulutku, dek sudah tidak tahan dengan kenikmatan, akhirnya berhamburanlah pancutan air pelirnya ke dalam mulutku. Bibirku mengumit-ngumit batangnya yang masih berdenyut-denyut memancutkan sisa mani. Tanganku pula mengosok-gosok biji pelirnya ketika batangnya memancut.
Aku meludah keluar maninya, dalam keghairahan kerana belum terkeluar air nikmat dari batangku.  Aku memintanya melancap laju-laju batangku sebaik batangku dikeluarkan dari seluar dan mencanak. Tangannya terus mencapai dan melancap dengan laju, aku menikmati dengan sebelah tanganku memegang badannya dan seketika kemudian berhamburan lah air pelirku memancut keluar dengan laju dan berhamburan di tanah. Phew, aku puas. Kami meninggalkan semak tersebut dan kata ku padanya, lain kali datanglah lewat sedikit, kerana aku akan mengajaknya ke rumahku. 

Apa yang siot je malam ni, ada ke dia nak aku panjangkan batang aku dek kerana sewaktu melancap, dia tidak dapat menggenggam penuh, cinabeng tul. Dan katanya sewaktu menyertai sukarelawan SUKMA, terdapat seorang budak yang mengekorinya dan seakan mahu ‘bersamanya’, itu ceritanya la, betul ke tidak aku tidak pasti. Last masa kami berpisah di jalanan, sempat dia minta aku lighter, dude, aku tak hisap rokok la, batang pelir memang la...

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri