Pages

Pancut Di Padang Bola



Petang itu aku bersama sama member sekampung main bola di padang hujung kampong, biasa nya dalam jam 500 petang dah ramai member member turun padang, termasuk la aku… aku hanya pakai seluar pendek paras paha dengan baju tshirt bola. Asyik sangat bermain bola tak sedar jam dah pukul 700 malam. Dalam jam 700 malam tu dah ramai kawan kawan yang balik kecuali la mamat mamat kutu termasuk aku yang masih duduk bersidai kat bangku tepi padang. Masa tu ada la 4 orang member MAIL , SANI and FARID ( nama sebenar ) termasuk aku yang masih melepak lagi….. masa ni semua dah tak pakai baju dah… masing masing dengan seluar pendek aje… aku biasa aje… seronok tengok badan member lain yang tegap dan mantap. Badan aku pun mantap gak. Tiba tiba sorang member nama MAIL cakap “ aku nak gi kencing jab.” Kebetulan kat tepi padang tu memang ada tandas kecil yang dibina untuk kemudahan ssesiapa yang nak memancut air kencing dan air mani. Member aku yang tengah duduk tiba tiba cakap kat dia… “ takyah gi tandas la mail … kat sini pun boleh “ kata FARID dengan selambanya sambil mengeluarkan batang dia dari celah seluar pendeknya warna kuning terang. Dah dikeluarkannya terus dipancutnya air kencing depan kami semua. MAIL yang nak gi tandas tadi cakap “ hampeh kau…. “ terus dia menyelak seluar pendeknya dah terus kencing. SANI ketawa aje tengok aksi dua orang ni …. Aku yang duduk sebelah mamat ni pun apa lagi ,,, nak jugak tunjuk aksi mengencing gak…. Dalam keadaan duduk tu aku panccut gak. Last nye, semua memancut air kencing kat situ……

Masa masa tengah pancut tu… farid cakap kat aku, “ Odi, besar gak batang kau ek…. Kata dia sambil mengurut ngurut batang dia depan aku….

Aku tersengih aje.. batang dia ngan batang aku lebih kurang sama aje besar dia…. “ mana tak besar… Odi tu suka melancap tu. Cakap pulak sani sambil ketawa dan cuba nak pegang batang aku, aku menepis tangan dia…. Tap
i dia dapat gak genggam batang aku yang setengah mengeras. Perlahan lahan sani cuba melancap batang aku. Aku sengaja membunyikan suara nakal.. argh argh argh,,, Farid ngan Mail ketawa aje. “ aku ingat dulu si Odi ni dulu anti budak suka melancap masa kat sekolah menengah , tapi bila dia dah kena lancap ngan aku dulu masa kat sekolah, terus jadi ketagih” cakap Farid sambil ketawa, tangan nya tak henti mengenggam dan mengurut batang nya.

Petang itu sebelum kami pulang kerumah masing masing, kami melancap dulu ramai ramai , dah habis pancut, baru balik rumah . ….

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri