Pages

AKU DAN AZIM

Azim datang ke rumahku ketika Azam pulang bercuti bersama keluarganya di Kelantan. Azim datang kerana bapanya kawan sepejabatku menumpangkannya di bawah jagaanku sementara dia dan isterinya menunaikan umrah di Tanah Suci.

Seumur dengan Azam, Azim bertubuh seorang atlet, kekar, tegap dan berotot. Wajar sajalah dia sering menyertai acara olahraga dan sukan di sekolahnya. Walaupun baru berumur 12 tahun, Azim kelihatan seperti remaja berusia 15 tahun.

Sewaktu aku kembali dari tempat kerja, Azim masih belum pulang dari sekolah. Terdahulu, dia menyatakan bahawa dia terlibat dalam pemilihan atlet dalam kejohanan sukan tahunan di sekolahnya.

Sewaktu aku menyediakan makan malam, Azim muncul di muka pintu.

"Wah, sedapnya bau! Cik masak apa?" tanyanya sambil tersengih.
"Masak ayam sambal kegemaran Zim la!"

Dia tersenyum lalu beredar ke ruang tamu, membuka kipas dan tv. Aku terus masuk ke bilikku untuk mandi. Sedang aku membuka pakaianku, tiba-tiba Azim masuk dan aku tidak sempat mencapai tuala untuk menutupi bahagian sulitku. Dia juga ternganga melihat alat sulitku.Mukanya merah padam lalu dia meminta maaf sambil berpaling.

Selesai mandi aku ke ruang tamu dan mengarahkannya mandi. Dari dalam bilik mandi Azim menjerit namaku. Dengan cemas aku mendapatkannya.

"Cik...tolong sabunkan belakang Zim..Tak sampailah.." Aku tersenyum kerana mendapat peluang yang tidak disangka-sangka ini.

Dengan perlahan aku menyapukan sabun pada bahagian belakang badannya.

"Mana sampai sabun ni...Ada seluar,,,," kata ku mengumpan...Tanpa disangka, dia menanggalkan seluarnya dan membelakangiku. Punggungnya yang padat menaikkan ghairahku. Aku dengan perlahan menggosokkan buih-buih sabun ke celah rekahan antara dua punggungnya. Dia mendengus kuat.

Matanya dipejam rapat. Tiba-tiba dia memegang tanganku menyebabkan aku terkejut. Aku fikir dia tidak selesa dengan perbuatanku. Namun sangkaan ku meleset apabila dia kemudiannya menghadapku dan meletakkan tanganku pada batangnya yang sudah mengeras dan mendongak ke atas seperti sebiji pisang tanduk. Cukup keras dan lebih besar dari batangku sendiri. Amat memeranjatkan aku kerana usianya baru 12 tahun.

Aku hanya memegang dan menggosok-gosok batangnya yang persis sebiji pisang itu. Walaupun aku geram dan ada keinginin untuk menikmatinya manum Azim anak kawan baik ku dan aku risau jika dia mengadu kepada ayahnya nanti.

Selepas makan malam, kami hanya menonton tv dan berbual-bual kosong seolah tiada apa-apa yang berlaku tadi.

Ketika mahu tidur, Azim memelukku dan mengucapkan "Selamat malam". Namun selepas lampu dimatikan, tangannya mula meraba batangku.

"Kenapa?" tanyaku
"Kita main geli-geli nak Cik?" jawabnya pendek. Tanpa menjawab, Azim terus memainkan peranannya. Dia menggeselkan pehanya pada batangku sementara sebelah tangannya meraba telurku.
"Zim hisap ye, Cik?" bisiknya perlahan..aku mula kesedapan..memang geli tapi sedap.

Sementara tangan ku mula mencari-cari batangnya yang padat, besar dan bengkok itu. Aku mula menghisapnya. Penuh mulutku dengan batangnya itu. Tidak sampai lima minit permainan geli-geli di dalam keadaan gelap itu, Azim telah memancutkan air maninya yang pekat jauh  ke dalam kerongkong ku. Memang cukup pekat kerana aku tersedak sewaktu menelannya..Azim mula bertindak agresif apabila elancapkan batangku dengan laju. Itulah kelemahan aku dan kesudahannya bertaburanlah pancutan air maniku ke serata tempat.

"Mana Zim belajar semua ni" tabnaku selepas kami membersihkan diri.
"Tengok video..saja nak try dengan Cik. Cik best la..Jangan beritahu ayah tau!""




Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri