Pages

AKU DAN AZAM - BERPISAH JUA AKHIRNYA

Hari-hari terakhir di Putrajaya. Azam mengajakku berjalan-jalan ke Akuaria. Kebetulan cuti sekolah akhir tahun baru bermula. Tanpa banyak bantahan aku menuruti kehendaknya. Kebetulan aku masih belum bersedia untuk meninggalkan Putrajaya. Selama enam tahun di situ menjadikan aku melihat bagaimana Azam membesar du hadapan mataku.

Semasa di Akuaria, aku menerima panggilan daripada ibu Azam yang mahukan dia tinggal bersamaku untuk beberapa hari kerana keluarganya terpaksa pulang ke Kelantan atas masalah keluarga di kampung. Tanpa banyak bantahan, aku setuju. Azam melompat riang sebaik menerima berita itu.

Dari Akuaria, kami ke Muzium Negara dan akhirnya ke KLCC semula sebelum menaiki ERL untuk kembali ke Purtajaya.Dia duduk diam di sebelahku sambil memalingkan mukanya ke luar tingkap. Aku faham, dia juga keberatan untuk berpisah selepas mengenaliku enam tahun dahulu.

"Azam.." aku memanggilnya lembut. Tiada jawapan. Ku panggil sekali lagi. Kali ini dia menoleh dan ku dapati ada air mata tergenang di kelopak matanya.

"Kenapa Azam menangis?".. tanyaku dan dia diam sambil merenung muka ku. Air matanya mula berlinangan. Aku tarik dirinya dan ku rebahkan badannya berbaring di atas peha ku. Air mata hangatnya meluncur laju.

Aku terdiam melayan perasaan. Ku layan dirinya sebagai seorang anak penuh kasih sayang. Dalam masa yang sama aku berdoa agar dia tidak menjadi diriku yang mempunyai kecelaruan identiti, naluri dan keinginan. Aku tidak mahu dia membesar dan mengamalkan kehidupan sepertiku.

Setibanya di rumah, aku paksa Azam menonton tv sementara aku membersihkan diri sendirian. Namun tanpa ku sedar Azam telah mengambil kunci dia atas meja lalu membuka bilik utama dan meluru tanpa pakaian masuk ke bilik mandi dan terus memeluk ku.

Seperti biasa, aku yang mempunyai alahan ketika bersentuhan tiba-tiba terangsang. Azam seperti faham lalu menggulum batangku sedalam-dalam dan semahu-mahunya. Azam begitu berselera meratah batangku keluar masuk ke mulutnya.

Tiada suara yang keluar kerana kami tahu peranan masing-masing. Aku membalas setiap pergerakan Azam kerana kenikmatan sudah mula menular dalam diri kami berdua. Dari bilik mandi, Azam ku dukung dan ku lap kering badannya. Ku baringkan di atas katil dan dia dengan manja mengangkangkan kedua-dua belah kakinya.

Aku kucupi bibirnya yang nipis dan merah itu berulang kali, Azam memang cukup suka berkucupan. Dia menindihku dan menghisap puting tetek ku. Kemudian dia mula meneroka bahagian perut dan seterusnya ke batangku.

Tanpa disuruh atau didesak, Azam menekankan lubangnya ke batangku. Rasa ketat dan hangat menjadikan aku ingin terus menekan keluar dan masuk dari lubangnya. Azam menggigit dadaku pabila dirasakan batangku menusuk terlalu dalam. Dalam masa yang sama, aku lancapkan batangnya yang mengeras. Air mazinya meleleh keluar di atas perutku sambil dia menghenyak-henyakkan punggungnya ke atas dan ke bawah.

Aku berhenti seketika tatkala ku rasakan air mani ku mahu meledak. Pada masa itu, Azam mengemut kuat batangku sambil memuntahkan air maninya. pancutan derasnya itu mengenai muka ku menjadikan batangku meledakkan airnya di dalam lubangnya. Cukup banyak dan membuatkan tubuh Azam bergetar.

Kami terlena dengan batangku tertanam di dalam lubang Azam dan Azam memelukku erat.


Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri