Pages

Hanya Satu Fantasi-Ayah Jatuh


Ayah jatuh dari tangga semalam.Gara-gara nak membetulkan atap bumbung yang rosak di tiup angin kencang kelmarin, ayah dengan kemahiran yangtidak seberapa, jatuh semasa cuba memasang zing yang baru di belinya pagi semalam.
Aku tinggal di sebuah penempatan tidak jauh dari pusat bandar kuala lumpur, di atas tanah peninggalan arwah datuk.Aku bekerja di bandar di sebuah agensi insuran terkenal di ibu kota. Dan bila emak talipon mengatakan ayah jatuh dari tangga,aku jadi kelam kalibut juga. Maklumlah, sejak ayah pencen dari askar, ayah memang tidak pernah bekerja keras. Aku gusar juga takut kalau-kalau ayah mengalami kecederaan lebih teruk yang aku sangka.Mujurlah, ayah hanya bersimen tangan kanan dia sahaja. Tapak tangan kirinya pula terluka dan berbalut.Mak mendesak aku pulang menjaga ayah. Sepupu aku, yang tinggal sekampung, akan melansungkan perkahwinan lagi dua hari ini. Emak tidak mempunyai waktu terluang untuk menjaga ayah. Emak menyuruh aku mengambil cuti selama tiga hari untuk menemankan ayah di rumah. Dengan acuh tak acuh aku menyetujui permintaan emak.Bukan aku tak suka tinggal di rumah itu. Semenjak aku bekerja, aku selalu menghabiskan masa di rumah sewa aku di bandar. Bukan sahaja dekat, malahan aku juga dapat keluar masuk bebas semahu-mahunya. Membawa pulang teman-teman lelaki untuk akukerjakan sebaik mungkin.
Pagi itu, emak sudah keluar dengan lebih awal. Banyak yang perlu di buat di rumah Makcik, katanya. Aku hanya menganggukkan kepala.Emak menyuruh aku menjenguk-jenguk ayah di dalam bilik. ' ada nasi lemak atas meja dapur tu! bagi kat ayah ko, kalau dia nak makan! 'kata emak sambil menyarung selipar di pintu dapur dan berlalu pergi.
Sebelum makan pagi, aku bergegas ke bilik ayah. Aku lihat biliknya masih gelap, langsir tingkap masih tidak diselak. Aku nampak ayah masih lagi tidur.Tangannya yang bersalut simen di letakkan di atas dadanya. Aku segera kembali ke dapur dan menyeduk nasi lemak untuk sarapan.
" Lie!' aku dengar ayah memanggil nama ku. Kebetulan aku sudah habis bersarapan. Aku letak pinggan di singki dapur dan membasuh tangansebelum berjalan ke bilik ayah. " kenapa ayah?" " mak mana?", kata ayah sambil menyandarkan badanya di kepala katil kayu yang sudah bertahun di dalam rumah itu." mak pegi rumah makcik", kata aku sambil menuju tingkap untuk menyelak langsir, membenarkan cahaya pagi masuk ke dalam bilik yangseakan kusam itu." takyah bukak, silau laa", kata ayah menahan." ayah nak sarapan ke?" aku duduk di kaki katil memandang ayah." nanti laa...ayah tak lapar lagik "
Aku lihat ayah terbaring dengan memakai singlet putih dan berseluar hitam. Untuk seseorang yang sudah melewati usia 50 tahun, ayah masihlagi nampak gagah dan kacak. Misainya tebal di atas bibir, perutnya agak buncit tapi tidak sebuncit perut ramai pakcik-pakcik di kampung.
"tolong bukakkan seluar ayah! gantikan dengan kain , rimas lah" tiba-tiba ayah bersuara.Aku jadi serba salah. Rasa segan datang silih berganti. Ayah perhatikan aku yang agak keberatan."Cepat Lie..amik kain dalam almari tu..", ayah bersuara tegas. Aku bangun dan segera ke almari baju dia belakang mengambil kain pelikatayah." hah...cepat...tunggu apa lagi", kata ayah sambil membaringkan dirinya semula di atas katil.
Perlahan-lahan aku capai butang seluar ayah, aku cuba menahan rasa gementar dan malu yang teramat. Aku leraikan butang di atas, dan kemudian tangan ku mencapai zip seluar ayah dan menarik perlahan-lahan ke bawah. Tiba-tiba hati aku berdegup kencang, aku nampak kelibat bulu-bulu kasar kemaluan ayah. Aku menjadi panik. Aku terhenti sekejap. Sudah banyak kemaluan yang aku sentuh dan lihat, tapi tidak pernah, perasaan kumerasa begini teruja untuk melihat kemaluan ayahku sendiri." kenapa berenti tu?" ayah menyuarakan pertanyaan." takder apa-apa ayah ", aku hanya mampu bercakap sebegitu.Aku tarik zip seluar ayah, dan terus tangan ku tersentuh batang konek ayah yang masih lagi lembik itu. Hati aku berdetik kencang. Aku langsung tarik seluar ayah menyusur ke kakinya, dan sebaik-baik sahaja seluar itu kutarik, aku nampak dengan jelas batang ayah yang bukan sahaja besar, tetapipanjang dan penuh lebat dengan bulu. Aku menjadi semakin gementar.Ayah aku lihat hanya memejamkan matanya berbaring.Aku tanggalkan terus seluar ayah, dan segera mencapai kain pelikat di sebelah. Tanpa aku sedari batang aku sudah mencanak keluar dari seluarpendek yang aku pakai. Ketika cuba menyarungkan kain ayah, batang aku tersentuh kaki ayah, aku terkejut. Tetapi ayah aku lihat masih mendiamkandiri. Aku merasa tidak keruan. Melihat batang ayah yang tersergam indah, seperti menjemput aku untuk menyentuhnya. Aku bermain-maindengan perasaan, mahu atau tidak, di dalam kepala. Aku angkat kaki ayah di sebelah kanan dan aku sarungkan kain pelikat. Ketika tanganku sudah menarik kain ke peha ayah, aku sengaja menyentuh tapak tanganku pada batang ayah. Ayah hanya diam. Ketika aku Mengangkat peha ayah untuk ke selinapkan masuk kain, aku lagi sekali menyentuh buah pelir ayah,kali ini aku seakan menggenggam dengan cepat buah pelir ayah. Tiba-tiba aku dengar ayah mendesah.Aku terhenti.Aku angkat lagi peha ayah yang lagi satu dan kali ini aku cuba menggosok telapak tanganku pada konek ayah yang terkulai layu itu. Ayah mendengus lagi.Aku terus berhenti.Aku lihat ayah masih memejamkan matanya. dan tidak ada tanda yang ayah marah atau malu.Aku menjadi semakin berani. Kali ini aku tidak menarik kain ayah lagi. Malahan aku lurutkan tangan ku di atas batang ayah. Aku dapat lihat, batang ayah semakin membangun dengan pantas. Aku jadi tidak keruan. Tiba-tiba perasaan malu ku hilang. Aku lihat ayah juga seperti tidak membantah. Aku usap batang ayah dari hujung kepala ke pangkal hingga ke ubun-ubunbulu jembut dia. Ayah mengerang lebih kasar. Batang ayah mencanak naik. Aku menjadi teruja melihat batang itu berubah dari 5 inci ke 7 inci lebih dalam sekelip mata. Aku usap lagi buah pelir ayah. Ayah dengan perlahan mengangkangkan kaki nya, menampakkan lubang keramatnya yang di selutupi bulu-buluhalus. Aku semakin akur dengan keizinan ayah. Kain pelikat ayah aku tarik langsung ke bawah.Aku tundukkan muka ku dan menjamah kepala batang konek ayah dengan lidah ku. Ayah mengesot-ngesot kegelian. Aku lumurkan lidahku di segenap batang ayah. Tanganku bermain-main dengan buah pelir ayah. Ayah semakin tidak keruan. Sesekali ayah menaik turunkan punggungnya menahan gelojak ghairah yang tampak jelas di mata ku. Tanpa membuang masa aku masukkan terus batang ayah ke dalam mulut. Aku masukkan dalam-dalam. Ayah mengerang keras. Ditujahnya mulut kudengan satu apungan punggungnya hingga terasa batang ayah menyentuh anak tekak. Aku tergomol sekejap. Tidak langsung aku lepaskan. Malahangerakan ku menjadi semakin kasar. Aku tarik buah pelir ayah dan batang ayah aku hentakkan dalam-dalam ke anak tekak. Ayah menjadi sepertitidak keruan. Badannya mendesir ke kanan dan kekiri. Matanya tertutup rapat. Batangnya semakin keras dan kejang di dalam mulut ku.Aku angkat punggung ayah setinggi yang boleh. Dalam mengerang ayah hanya membiarkan tindakan aku.Langsung lidahku menyusuk keras lubang jubuh ayah.Ayah seperti menggelupur keasyikan.Aku masukkan dan keluarkan lidah ku mengorek-ngorek jubuh ayah. Setiap ruang aku jilat dan basah dengan air liur aku. Ayah mengerang dan mendesahkeras. Aku tanggalkan seluar pendek yang aku pakai dan sambil menikmati kelazatan jubuh ayah, aku lancapkan konek aku yang mencanang itu sekali.Aku menjadi tidak keruan dengan reaksi ayah. Badan ayah terlentuk kekanan dan kekiri menahan nikmat lidahku yang merayap sekeliling lubang keramatdia. Aku singkap baju singlet ayah dan tanganku merayap memicit dan memulas titik ayah dengan lembut tapi tegas. Ayah semakin gelisah. Mulutnya tidakhenti-henti mengeluarkan keluhan ghairah yang laju. Aku menjadi semakin teruja bila mendengar ayah mendengus dan mengeluh ghairah.Lantas aku bangun dan menyangkung di atas pinggang ayah. Batang ayah aku pegang dengan kemas. Aku lumurkan lubang ku dengan air liur yang ku ludahketangan. Ayah hanya memandang ku dengan penuh ghairah. Dengan satu hentakan, aku masukkan batang ayah ke dalam lubang jubuh aku. Aku menjerit kecil yang keras. Ayah membeliakkan matanya sambilmelopongkan mulutnya tanpa ada satu suara yang keluar. Aku henyakkan punggung ku memaksa batang ayah yang panjang masuk dalam-dalam.Air mata keluar kerana kesakitan yang amat aku rasakan. Ayah seperti terkejut terpukau dengan tindakan aku. Aku tidak endahkan reaksi ayah. Dalam kesakitan yang penuh nikmat, aku naik turunkan punggung ku mengemudi batang ayah. Ayah menjadi semakinliar. Badannya ikut bergerak dengan ayunan aku. Matanya sudah layu dengan nikmat. Aku menjadi semakin berani. Aku tundukkan muka ku ke wajahnya dan aku kaut bibirnya dengan rakus. Ayah membalas dengan ligat setiap kali lidahku masuk menggelupur ke dalam mulutnya. Misai ayah menyapu ganasbibirku. Aku kulum dan aku jilat lidah dan bibir ayah dengan penuh kencang. Sambil aku hentak batang ayah semahu-mahunya.Tiba-tiba ayah seperti meraung halus.Ayah mendesah keras dan mengangkat punggungnya memaksa batangnya seperti menikam lubang aku dengan kasar. Aku ikut menjerit." Arghhhh!!!!", ayah seperti hilang akal, memuntahkan air maninya masuk kedalam jubuh aku. Aku yang bila terasa air hangat melimpah masuk, terus memuntahkanair mani aku ke dada dan perut ayah. Aku mengerang keras dan merebahkan badanku kedada ayah. Ayah masih lagi terkinja-kinja cuba melampiaskan saki baki air mani itu dalam-dalam. Aku ragut bibir ayah dengan mulut ku dan aku kulum semahu mungkin. Ayah hanya membiarkan.
Kami terlentuk keletihan sambil aku baring di atas dada ayah yang basah dengan air mani aku tadi.
Petang itu, sebelum emak pulang ke rumah. Ayah kerja kan aku lagi.

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri