Pages

Kisah Asmara di Bangunan Mahkamah


Sehari berjumpa sebelumnya aku hanya meraba, dan mala mini, masanya aku merasa. Abg Din mengambil aku jam 845pm dan membawa aku ke tempat kerjanya, di bangunan mahkamah tinggi. Sampai di pejabatnya, di ruang tamu pejabat, Abang Din membuka Zip seluarnya dan mengeluarkan batangnya yang mencanak. Aku terpana, melihat batangnya yang besar dan padat dengan kepala mengembang penuh. Walaupun panjangnya sederhana, teapi penuh ke dalam mulutku. Aku mencium batang Abang Din sebelum aku menjilat dan menghisap kepala kemudiannya menhisap habis ke dalam kerongkongku. Aku puas, beberapa kali aku menyonyot dan menyedut batangnya yang semakin mengembang dan membesar itu. Agak lama aku menghisap sehingga lenguh mulutku. Abang Din merintih, meminta aku menghisap di takukan pelirnya. Aku menjilat, menghisap dan menyedut kepala pelir abang Din. Sela beberapa minit kemudian, batang abang Din meledakkan air nikmatnya ke dalam mulut aku. Aku semakin gila menyedut dan menyonyot batang abang Din yang memancut-mancut air pelirnya. Aku puas dan abang Din nikmat. Aku membersihkan sisa mani abang Din di dalam mulut aku sementara Abang Din membasuhkan pelirnya.  Batang abang Din masih ketegangan, aku menghisap sekali lagi sebelum abang Din ‘menyimpannya’. Dalam menghantar aku balik selepas itu, satu panggilan diterima, dari BFnya. Abang Din berceritalah yang dia memang mempunyai seseorang yang telah 10 tahun mereka bersama. Bagi aku itu kisah ‘bahagianya’ dan aku hanya mendengar. Pada aku, xkisah la apa pun, sekurang-kurangnya aku dapat juga merasa batang besar Abg Din. Phew, memang masyuk!

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri