Pages

Hanya Satu Fantasi-Ayah Dan 3 Lelaki Bertopeng



Ayah memang seorang yang garang. Bukan sahaja di rumah, malahan di pejabatnya juga. Ayah mempunyai sebuah syarikat pembinaan di kuala Lumpur. Dan senantiasa berurusan dengan pekerja- pekerja kontrak dibawah jagaannya.
Setelah seminggu ibu dan abangku berada di New Zealand, tinggal aku dengan ayah berdua di rumah banglo mewah kami. Kedua – dua pembantu rumah mengambil cuti sepanjang minggu itu.

Malam itu aku tertidur di bilik bacaan. Bilik bacaan terletak bersebelahan dengan bilik tv, dan hanya mempunyai satu pintu dari bilik tv. Setelah puas mengulangkaji pelajaran untuk SPM aku terlena diatas meja. Lampu tidak ku buka, hanya lampu meja yang samara-samar. Ayah berada di bilik tv sedang menonton agaknya. Baru semalam aku dengar desas-desus ayah bergaduh besar di pejabat dengan managernya pakcik samad. Aku kenal pakcik samad, orangnya hampir sebaya ayah, sudah 50 tahun. Berbadan gempal dengan rambut separuh botak di kepala.

Aku terjaga apabila mendengar bunyi kelam kelibut diruang tamu. Aku terdengar juga perabut terjatuh dan bunyi orang bergaduh. Aku tergesa-gesa ke pintu bilik bacaan dan membuka pintu perlahan-lahan, kerana aku sendiri takut mendengar seakan bunyi orang berasak-asakan di depan. Sebaik sahaja pintu dibuka aku lihat lampu di koridor depan telah dipadamkan. Hanya lampu dari bilik tv yang terpasang. Aku bergerak perlahan rapat kea \rah bilik tv. Kerana aku terdengar bunyi orang menempelak dan suara ayah yang meminta belas. Aku rapatkan muka di balik pintu. Aku terkejut melihat 3 orang lelaki yang memakai toping stoking wanita sedang memegang tangan ayah dan menghunuskan parang di lehernya. Aku terlalu takut sehingga aku tidak dapat bergerak lari. Darah ku menjadi gemuruh. Aku tidak tahu butir percakapan mereka, tetapi aku tau mereka memang nampak marah, menumbuk dan menendang ayah.

Kemudian salah seorang dari mereka mengikat mata ayah. Dan kedua tangan ayah digantung pada tali yang di anjurkan dari alang kayu yang memang di reka khas untuk bilik tv itu. Ayah yang berkeras untuk menampakkan cirri-ciri kekampungan pada rumah mewah kami. Aku hampir mahu lari keluar dari tingkap bilik, tetapi langkahku terhenti apabila melihat ketiga lelaki itu membuka sarung kepala mereka. Aku terkejut melihat pak samad, nordin [ pembantu ayah di pejabat ] yang berusia 30 tahun dan muthu [ pemandu lori di syarikat ayah yang berusia 45 tahun ] sedang tersenyum dan ketawa melihat ayah deperlakukan begitu. Aku tahu mereka tidak mahu bercakap dengan kuat untuk mengelakkan ayahku kenal mereka. Ayah hanya memakai kain pelikat dan singlet malam itu. Secara tiba-tiba, muthu menarik kain ayah dan langsung di lucutkannya dari kaki ayah. Ayah kini hanya bertelanjang bulat, batang konek ayah tergantung melayut dicelah kangkang nya. Itulah pertama kali aku melihat konek ayah. Nordin pula sengaja menggesel-geselkan parang di leher ayah. Sambil tanganya menyingkap baju singlet ayah menampakkkan kedua tetek ayah dengan dadanya yang berbulu itu. Kemudian dengan tidak kusangkan. Muthu memegang konek ayah dan mula melancapkannya. Ayah cuba meronta dan menendang, tetapi nordin pula memegang dengan kuat kaki ayah dari belakang. Muthu terus melancapkan konek ayah sambil tangannya memulas dan memicit puting tetek ayah. Pak samad hanya tersenyum. Kemudian muthu membongkok dan memasukkan batang ayah kedalam mulutnya yang ditumbuhi misaim itu. Ayah semakin kuat meronta, tetapi setipa kali ayah cuba menolak, nordin dengan kuat memegang kaki ayah. Muthu terus menghisap konek ayah. Pak samad pula beranjak kebelakang ayah dan menolak tubuh nordin untuk menyangkung dibelakang ayah. Lalu pak samad mengujakan kepala nordin di celah bontot ayah. Dan nordin pun ikut dan menjilat lubang ayah. Aku benar-benar terkejut. Ayah ku lihat seperti patung tidak dapat melawan ketiga - tiga mereka. Nordin semakin liar menjilat rekahan lubang ayah. Sesekali lidahnya akan berpindah kedasar buah ayah dan menggulum buah zakar ayah sepenuhnya. Muthu pula semakin khusyuk memasuk keluarkan batang ayah dari mulutnya. Aku tidak tahu kenapa tetapi aku lihat ayah semakin akur dengan perbuatan mereka, malahan aku lihat konek ayah sendiri telah naik mencanang. Kemudian muthu dan nordin bangun dan mula mengambil posisi di kiri dan kanan ayah. Kedua-duanya dengan serentak menghisap putting ayah dengan rakus. Aku terdengar bunyi dengusan mereka yang liarnya meraba dan mengurut konek ayah yang semakin tegak itu. Pak samad pula memeluk ayah dari belakang. Tengkuk ayah di jilatnya dengan ganas., sementara membiarkan muthu dan nordin menghirup puas tetek ayah. Ayah mengeliat kekiri dan kekanan. Mungkin dia merasa tidak selesa atau dia merasa puas, itu tidak dapat aku jawab. Muthu kemudian mengujakan lidahnya kedalam mulut ayah. Ayah digomol dengan rakus. Nordin terus-terusan menjilat ayah dari atas dan bawah. Konek ayah di pegangnya dengan tangannya yang kekar itu. Pak samad mula berbogel, pedangnya terhunus keluar dari seluar yang dipakai. Bontot ayah ditariknya kebelakang. Dengan susah payah tetapi pasti, pak samad memajukan batangnya kelubang jubuh ayah. Ayah menjerit dengan kuat. Tetapi suaranya tenggelam dalam mulut muthu yang tidak habis mengomol lidah ayah dengan ganas. Nordin pula mengesotkan dirinya didepan kelengkang ayah dan memasukkan batang ayah kedalam mulut. Dengan lapar dia menghisap batang ayah sehingga kehujung pangkal bulu jembut ayah. Ayah semakin meronta, tetapi kali ini ayah mengujakan bontotnya memaksa pak samad memegang kedua pinggang ayah menahan hentakan ayah. Pak samad mengeluh resah yang ghairah.

Sekonyong-konyong muthu beredar mengambil tempat pak samad. Muthu mengeluarkan batang hitamnya yang besar panjang 8 inci itu dan mula meneroka lubang ayah dengan jarinya. Lantas secara mendadak menghentakkan batang raksaksanya itu kedalam lubang ayah. Ayah menjerit lagi. Tetapi aku pasti jeritan kali ini bukan jeritan kesakitan, kerana ayah mendengus dan mengejangkan badannya dengan ghairah. Terliuk lentuk dengan asakan demi asakan yang di ajukan oleh muthu. Pak samad pula mengambil posisi nordin dan memasukkan batang ayah yang mencanang itu kedalam mulutnya. Nordin pula bangun dan menghisap dan menggigit puting tetek ayah dengan kasar sekali.

Muthu semakin liar menolak dan menarik batangnya dari lubang keramat ayah. Ayah semakin kuat mengeluh dan mengeliatkan badannya.dan sesekali muthu akan menggigit belakang bdan ayah menahan desakan ghairahnya yang hampir sampai kekemuncak itu. Tiba-tiba pak samad bangun dari menghisap batang ayah dan menyuruh nordin menonggeng didepan ayah. Pak samad memegang konek ayah dan mengujakan pada lubang jubuh nordin. Nordin dengan kedua tangannya dilutut mendorongkan bontotnya memaksa konek ayah masuk kedalam jubuhnya. Nordin merengek halus. Batang ayah berjaya dimasukkan dan dengan bantuan pak samad ayah di paksa memasuk keluarkan batang ayah ke dalam lubang nordin. Ayah kini bukan sahaja diliwat muthu malahan ayah juga meliwat nordin, dan kini aku lihat ayah mula secara spontan menguja dan menarik koneknya dari lubang bontot nordin. Pak samad terus terusan menghisap dan mengulum lidah ayah sementara muthu tidak habis-habis lagi menghentak ayah dengan batang raksaksanya itu. Tiba-tiba muthu menarik keluar batangnya dan dengan rengusan yang kasar muthu melimpahkan air keramatnya dibelakang ayah. Pak samad pula dengan rintihan kasarnya memuntahkan air maninya di perut ayah. Dan nordin secara serentak mengeluarkan air keramatnya berlimpahan di atas lantai.

Setelah mereka selesai mengeluarkan air nikmat mereka. Mereka meninggalkan ayah tergantung dengan tangan terikat pada tali yang direntangkan itu.

Aku menunggu beberapa minit sebelum keluar dari bilik bacaan. Aku capai gunting di dalam meja dan aku segera menggunting tali yang mengikat ayah itu. Ayah sudah lemah longlai. Aku masih belum menanggalkan kain yang mengikat mata ayah. Kerana aku mahu lihat konek ayah sepuas-puasnya dulu. Aku lihat batang ayah masih lagi mencanang. Aku ambil tisu di atas meja dan kukesatkan koneknya yang keras tercacak itu. Lalu aku buka kain yang mengikat mata ayah. Ayah hanya terbaring memandangku.aku hanya terdiam memandang ayah. Aku kesat peluh di perut dan air mani pak samad yang membasahi badannya. Dan mungkin kerana teransang dengan adengan tadi aku cuba juga membiarkan tangan ku menyentuh bulu jembut ayah. Ayah hanya mendiamkan diri. Kemudian secara tidak sengaja aku terpegang konek ayah. Konek ayah semakin menegang. Ayah memandangku. Tanganku semakin liar mengurut-urut batang ayah. Ayah hanya mendiamkan diri. Kakinya di buka dengan luas. Dan aku semakin ghairah melihat keadaan ayah terus mengurut batang ayah dengan ghairah. Kemudian aku lucutkan seluar yang kupakai dan menyangkung diatas konek ayah. Ayah memegang pinggang ku dan menarik ku supaya duduk diatas koneknya. Ayah mengeluh kasar, aku menjerit bila batang ayah masuk kedalam lubang jubuhku. Ayah semakin teransang dan memaksakan batangnya masuk dalam-dalam jubuh terunaku itu.Ayah mengerang dan mengeliatkan badannya dengan ghairah. Aku semakin berani menaik turunkan jubuhku membaham batang kental ayah. Tiba-tiba ayah memancutkan air nikmatnya kedalam jubuhku. Aku pula memuntahkan air mani ku diatas ayah.

Dan malam itu aku tidur berdua dengan ayah. Ayah untuk kedua kalinya memaksa aku menonggeng dan menghunuskan batangnya menerjah masuk lubang jubuhku. Aku dengan rela menerima ayah. Mungkin sekarang ayah sedar betap enak nya bermain dengan jantan. Entah…tidak berani aku bertanyakan ayah hal itu, yang aku tahu sejak ayah dirogol oleh lelaki-lelaki bertopeng itu, ayah semaikn galak menjubuhi aku. Dan aku semakin puas.

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri