Pages

Liwat - Kesah Seorang Anak Raja part 1


Pada zaman dahulu, tinggal seorang yatim piatu bernama Andika. Andika berumur 18 tahun. Dia tinggal di sebuah kampung yang diberi nama Kampung Sungai Keruh. Kampung itu tidak dihuni oleh sesiapa kecuali Andika seorang. Susah senang dalam hidupnya, terpaksa Andika tanggung sendiri sejak ayahanda dan bondanya meninggal dunia beberapa tahun dahulu kerana penyakit misteri.


Suatu hari Andika berjalan,
Seorang diri ke dalam hutan,
Untuk berburu mencari makanan,
Buat santapan diri yang kelaparan……


Pada suatu hari, Andika berasa sangat lapar dan mengidamkan daging rusa dara. Lalu, dengan berbekalkan ilmu memanah yang telah diperturunkan oleh ayahandanya, dia telah pergi berburu ke dalam hutan. Andika membawa busur memanah dan parang. Dia juga tidak lupa untuk membawa bekal air di dalam bekas buluh untuk diminum semasa dahaga nanti….

Dia terus menuju ke dalam hutan dan berjalan-jalan sambil memerhatikan sekeliling hutan tersebut kalau-kalau ada kelibat rusa dara. Namun, Andika berasa hampa apabila tidak terdapat seekor pun rusa di hutan tersebut.

“Mengapa tiada seekor pun rusa di hutan ini?...pelik sungguh…” Bisik hati Andika.


Setelah penat berjalan dalam masa yang lama, maka Andika pun berteduh di bawah sepohon pokok yang rendang. Andika duduk menyandar di bawah pohon tersebut. Tanpa disedari Andika pun terlena kerana keletihan.


Semasa terlena Andika bermimpi,
Datang seekor rusa bistari,
Rusa ajaib mampu berperi,
Memberi pesanan berkali-kali…..


Semasa terlena, Andika telah bermimpi didatangi oleh seekor rusa berwarna emas yang mampu berkata-kata. Rusa tersebut telah memesan sesuatu kepada Andika.

“Wahai anak muda…. Aku tahu, dikau seorang yatim piatu, hidup kau susah tidak menentu, datang ke hutan memburu kaum ku, untuk santapan diri mu itu.” Kata Sang rusa sambil bergurindam.

Sang rusa terus berkata lagi

“Wahai anak muda…. Jika dikau ingin merubah nasib hidup mu, carilah di hutan ini seekor angsa bermata biru yang boleh berkata-kata. Jika dikau dapat mencari angsa bermata biru yang mampu berkata-kata, nescaya hidupmu akan berubah…..Ingat anak muda, carilah itik angsa bermata biru …carilah angsa bermata biru …..carilah angsa bermata biru …..”

Rusa ajaib terus menghilang dengan suaranya yang sayup-sayup memesan agar Andika mencari angsa bermata biru yang mampu berkata-kata…..

Tiba-tiba Andika terjaga dari lenanya…

“Angsa bermata biru …. Angsa bermata biru …” Andika terus menyebut nama angsa bermata biru itu sejurus selepas terjaga.

“Betulkah angsa itu mampu merubah hidupku ini?...Di manakah aku ingin mendapatkan angsa itu?...” Bisik hatinya……

Lantas, Andika terus bangun dan meneruskan buruannya. Jika tadi, Andika ingin memburu rusa, tetapi kali ini, rusa tidak lagi menjadi buruannya. Dia ingin memburu angsa bermata biru yang mampu berkata-kata untuk merubah hidupnya yang miskin itu.

Andika terus berjalan mencari angsa bermata biru ….. Kerana terlalu lama berjalan, tekak Andika berasa begitu dahaga. Bekal air yang dibawanya telah habis diminum. Lalu, Andika berhenti di sebatang sungai untuk minum air. Dia meletakkan senjata buruannya di sebatang pokok yang tidak jauh dari sungai itu dan menuju ke tepi sungai.

Semasa, dia hendak menceduk air dari sungai tersebut, dengan tiba-tiba muncul seekor ular tedung yang sedang mengembang tidak jauh darinya. Andika ketakutan. Ular itu semakin menghampirinya. Dia meraba-raba parang di pinggangnya, namun Andika baru teringat yang dia telah meletakkan parang tersebut di bawah pokok.

Andika tidak mampu membuat apa-apa. Dia hanya mampu berserah kepada takdir…

Tiba-tiba muncul seekor angsa entah dari mana.

“Anggg…Anggg…Anngg…..Annggg…..”pekik angsa itu sambil mematuk bertubi kepala ular tedung tadi… Lalu, tanpa semena-mena, mungkin disebabkan terkejut dan ketakutan, ular tedung tersebut terus melarikan diri ke dalam sungai itu…

Andika, terkejut dengan peristiwa tadi. Dia merapati angsa yang telah membantunya tadi untuk mengucapkan terima kasih.

“Terima kasih, angsa kerana telah membantu hamba tadi..” kata Andika kepada Sang angsa.

“Anngg…Anng…Sama-sama… Anngg…Anng” Jawab sang Angsa.

Andika terkejut kerana angsa itu boleh bercakap.

“Apa?...Benarkah ini?...Angsa seperti kamu boleh berkata-kata…?..Ajaib…” kata Andika lagi.

“Anngg…Anng…Hamba bukan angsa biasa…. Anngg…Anng..” balas sang angsa.

Lalu, baru Andika teringat dengan pesanan sang rusa yang memesannya untuk mencari angsa bermata biru. Dia memerhati mata angsa tersebut. Memang benar, mata angsa tersebut berwarna biru. Tetapi betulakah apa yang dikata oleh sang rusa dalam mimpinya tadi..

“Angsa, hamba tidak tahu bagaimana hendak membalas jasa tuan hamba menyelamatkan nyawa hamba tadi….Harap, tuan hamba sudilah bertandang ke pondok buruk hamba di hujung kampung sana….Hamba sedia menurut segala kehendak tuan hamba” Kata Andika.

“Anngg…Anng…Kalau begitu kata tuan hamba, kecil tapak tangan, niru hamba tadahkan…. Anngg…Anng” balas sang angsa.

Lalu, kedua-dua mereka terus berjalan untuk pulang ke rumah Andika…Semasa dalam perjalanan, mereka saling bersembang….Andika menceritakan tentang perihal dirinya dan selepas itu, dia meminta sang angsa pula menceritakan perihal diri sang angsa tersebut.

“Wahai angsa, bagaimanakah tuan hamba boleh berkata-kata?” Tanya Andika.

“Panjang ceritanya, Andika..” Jawab sang angsa…

“Pendekkan….ha..ha..ha…” Balas Andika sambil ketawa…

“Anngg…Anng… Anngg…Anng…” Sang angsa juga ketawa..

Selepas itu, Sang angsa pun memulakan ceritanya…
“Anngg…Anng …. Sebenarnya, dahulu, beta juga adalah seorang manusia seperti tuan hamba…Beta adalah putera raja berasal dari negeri Indera Pura. Nama beta, Tengku Nila Utama. Negeri Indera Pura sangat aman suatu ketika dahulu. Tetapi, segala-galanya telah berubah setelah ayahanda beta berkahwin dengan ibu tiri beta yang bernama Permaisuri Zara. Ayahanda beta tidak mengetahui bahawa Permaisuri Zara yang dikahwininya itu seorang ahli sihir yang kejam dan ingin merampas takhta ayahanda beta. Suatu hari, ayahanda beta telah mengetahui tentang ibu tiri beta yang ingin merampas takhtanya. Lalu, ayahanda beta mengarahkan segala askar untuk menangkap Permaisuri Zara. Tetapi, semua askar-askar itu telah disihir oleh Permaisuri Zara sehingga tidak menuruti perintah ayahanda beta. Lalu, negeri Indera Pura yang dahulunya aman, bertukar menjadi huru-hara dan akhirnya ayahanda beta telah dibunuh oleh Permaisuri Zara yang kejam itu !!!... Beta cuba menghalang perbuatan Permaisuri Zara itu. Namun, beta tewas. Beta hampir dibunuh olehnya. Tetapi, dia tidak mahu beta mati dengan begitu mudah. Dia ingin melihat beta sengsara sebelum mati. Lalu, dia telah menyihir beta menjadi seekor angsa seperti sekarang…….begitulah ceritanya…. Anngg…Anng…..” Cerita Sang angsa dengan panjang lebar….

“Ooo.. begitu ceritanya… Ampunkan hamba Tengku…” Kata Andika sambil memberi sembah.

“Tidak adakah cara untuk menghapuskan sihir ke atas Tengku?” Tanya Andika lagi.

Lalu, sang angsa pun menjawab:

“Anngg…Anng …Hanya ada satu cara untuk menghapuskan sihir ke atas beta ini… ..Menurut seorang Pendeta yang beta temui di Gua Keramat, sumpahan ini hanya dapat dihapuskan jika…….jika……..”

“Jika apa Tengku?” Tanya Andika.

“Anngg…Anng …Sumpahan ini hanya dapat dihapuskan, jika beta diliwat sehingga puas oleh seorang lelaki yang masih teruna… Anngg…Anng …” sambung sang angsa..

“Jika begitu, izinkanlah hamba melakukannya kepada Tengku untuk membebaskan diri Tengku dari sumpahan itu. Hamba masih teruna Tengku…” Kata Andika.

“Anngg…Anng …Benarkah tuan hamba ingin melakukannya?....Jika begitu, hamba sangat berbesar hati…Mulakanlah dengan segera. Tidak sanggup lagi beta hidup terseksa begini…. Anngg…Anng …” Balas Sang angsa.


Di dalam redup hijau hutan rimba,
Mereka berdua memulakan asmara,
Andika bersedia berkorban teruna,
Membalas jasa terhutang nyawa.


Lalu, di dalam hutan yang menghijau itu, bermulalah satu adegan asmara antara Andika dan sang angsa….

Andika pun membuka seluarnya. Lalu, diurut-urutnya batangnya sehingga keras. Batang Andika sangat kekar dan sejengkal setengah panjangnya. Selepas batangnya menegang dan keras, Andika meminta izin kepada Sang angsa untuk meliwat.

Sang angsa pun mengalihkan punggungnya ke arah Andika. Andika pun melutut di atas tanah dan memegang bontot sang angsa dari belakang. Lalu, Andika pun menyelak bulu-bulu di bontot sang angsa sehingga ternampak lubang keramat sang angsa yang berwarna merah jambu itu.

Andika meletakkan kepala zakarnya tepat ke arah lubang bontot sang angsa. Lalu, dengan perlahan-lahan Andika menusuk batangnya ke dalam bontot sang angsa…

“Anngg…Anng …perlahan sedikit tuan hamba….sakit…. Anngg…Anng …” pinta sang angsa.

Andika semakin ghairah tatkala kepala zakarnya terasa suam apabila tersentuh lubang bontot sang angsa. Andika terus menusukkan batangnya ke dalam bontot sang angsa sambil mengenjut-enjut perlahan-lahan. Lama kelamaan, henjutannya terasa semakin lancar dan licin. Andika terasa begitu nikmat meliwat sang angsa. Tidak pernah dia merasa kenikmatan seperti itu. Sebelum ini dia hanya merasai kenikmatan melancap. Tetapi, kenikmatan meliwat lebih hebat penangannya…Walau pun, dia hanya meliwat seekor angsa…..

Andika memandang wajah sang angsa, dia melihat kepala dan leher sang angsa telah terkulai sehingga menyentuh tanah…sang angsa mula berdengus…Mungkin sang angsa sedang ghairah sepertinya juga…Atau mungkin sang angsa sedang menahan keperitan diliwat begitu. Andika tidak kisah dengan semua itu, dia terus menggengam bontot sang angsa dan menghenjut dengan laju..

“Anngg…Anng … Anngg…Anng …” Sang angsa mengerang…

Beberapa ketika kemudian, Andika berasa seperti hendak terpancut. Lalu, dilajukan lagi henjutannya.

“Ahhh….ahh…Hamba dah nak pancut Tengku…ahhh..ahh….” Andika mengerang..

Tiba-tiba Andika membuat satu henjutan yang kuat sehingga sang angsa mengerang dengan kuat..

“Aaaaaaaannnnnnnnngggggggggggg……………………………” sang angsa menjerit sehingga pengsan.

Andika pula mencapai klimaks pada saat itu…pretttt….preettt…preettt…….. Andika melepaskan semua air maninya ke dalam bontot sang angsa yang pengsan itu. Lalu, selepas Andika puas melepaskan semua air maninya, dia pun mencabut batangnya dari bontot sang angsa..
“Tengku…Tengku…” Andika memanggil sang angsa..

Sang angsa tidak bergerak. Nafasnya juga telah tiada. Andika mula berasa cemas dan ketakutan. Mungkin dia telah membunuh sang angsa itu. Dia terus memanggil-manggil angsa itu berkali-kali.

Beberapa ketika kemudian badan sang angsa yang sedang pengsan itu menjadi semakin membesar. Andika ketakutan. Angsa tersebut membesar sehingga menjadi sebesar manusia. Lalu, dengan perlahan-lahan bulu angsa gugur perlahan-lahan. Kulit sang angsa bertukar perlahan-lahan menjadi kulit manusia. Lalu, sang angsa pun menjadi seorang manusia yang kacak seperti Hitrik Roshan…

Beberapa ketika kemudian, Tengku Nila Utama yang tadinya seekor angsa telah tersedar dari pengsannya. Dia berada dalam keadaan bogel sambil terlentang di atas tanah…

“Terima kasih Andika…” Ucap Tengku Nila Utama.

“Sama-sama Tengku…” Balas Andika sambil tersenyum kerana telah berjaya menghapuskan sumpahan terhadap Tengku Nila Utama…

Lalu, Andika mengangkat Tengku Nila Utama yang masih lemah itu dan membawanya pulang ke rumah…..


“……………………..Lalu, Andika membuat henjutan yang kuat ke bontot Tengku Nila Utama. Pap! Pap! Pap! Begitulah bunyi semasa peha Andika menyentuh punggung Tengku Nila Utama. Di saat itu jugalah Andika telah meletuskan air maninya ke dalam bontot Tengku Nila Utama sebanyak sembilan belas das letusan………………….”

Berjalanlah pulang mereka berdua,
Ke pondok buruk milik Andika,
Sampai di pondok mereka terlena,
Keletihan berjalan terlalu lama….


Setelah sampai di pondok Andika, mereka berdua pun terus beradu sambil berpeluk-pelukan kerana terlalu letih berjalan seharian…..

Keesokkan paginya, Tengku Nila Utama pun terjaga dari lenanya. Dia masih berbogel dan hanya diselimuti dengan sehelai kain pelikat milik Andika. Dia memerhati sekeliling. Tetapi, Andika tiada di situ. Beberapa ketika kemudian, Andika muncul dari ruang dapur dan membawa sepinggan makanan yang masih panas.

“Tengku dah bangun…Jemput makan Tengku. Hanya ubi rebus ini yang patik dapat sediakan…Ampunkan patik Tengku, jika layanan yang patik beri ini kurang memuaskan…” Kata Andika.

“Andika, beta ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada tuan hamba kerana telah membebaskan diri beta dari sumpahan Permaisuri Zara. Beta ingin minta maaf kepada tuan hamba. Kerana beta, tuan hamba terpaksa korbankan keterunaan tuan hamba…Maafkan beta Andika…” Kata Tengku Nila Utama.

Tengku Nila Utama berasa begitu bersalah terhadap Andika. Lalu, tanpa disedari, Tengku Nila Utama telah menangis…..Andika merapati Tengku Nila Utama dan memeluknya Tengku Nila Utama yang sedang menangis…..

“Jangan menangis Tengku…patik tidak sedikit pun berasa kesal mengorbankan keterunaan patik. Patik melakukan demikian kerana patik telah terhutang nyawa daripada Tengku. Jika, Tengku tidak menolong patik semalam, mungkin patik telah mati dipatuk ular tedung itu….” Kata Andika dan terus mengucup dahi Tengku Nila Utama untuk menenangkan Tengku Nila Utama yang sedang dirundung rasa bersalah itu.

“Andika…Sudikah tuan hamba menjadi teman hidup beta?..Beta tiada sesiapa lagi di dunia ini...Beta sebatang kara Andika…” kata Tengku Nila Utama.

“Sebenarnya, patik juga sudah lama berkenan kepada Tengku sejak melihat Tengku menjadi manusia semalam…Patik sedia menjadi teman hidup Tengku…Patik berjanji akan melindungi Tengku hingga ke hujung nyawa…Patik cintakan Tengku….” Kata Andika sambil memandang tepat ke muka Tengku Nila Utama..

“Beta juga cintakan tuan hamba, Andika….Bolehkah beta memanggil tuan hamba sebagai kekanda?” Tanya Tengku Nila Utama..

“Boleh Tengku… Dan patik akan memanggil Tengku sebagai adinda……” Balas Andika.
Lantas, Tengku Nila Utama terus memberikan satu kucupan tepat ke bibir Andika…

“Adinda cintakan Kanda…” Kata Tengku Nila Utama dengan penuh ghairah.

“Kekanda juga cintakan dinda…biar apa pun terjadi, kita tetap akan bersama selamanya…Kanda berjajnji akan sehidup semati bersama-sama adinda….” Balas Andika dan terus mencium Tengku Nila Utama bertalu-talu.


Selepas meluah perasaan di hati,
Mereka berjanji sehidup semati,
Sayang menyayang kasih mengasihi,
Timbullah pula perasaan berahi.


Lalu, kedua-dua mereka terus ghairah memuaskan nafsu masing-masing. Mereka saling berbalas ciuman dengan penuh kasih sayang. Dari bibir, Andika terus menujukan ciumannya ke dada Tengku Nila Utama dan terus ke arah kejantanan Tengku Nila Utama. Lalu, dengan perlahan, Andika mengulum dan menghisap batang Tengku Nila Utama yang sejengkal setengah panjangnya..Sesekali lidah Andika terasa melekit-lekit diselaputi air mazi Tengku Nila Utama.

“Ahh….sedap kekanda…kulum lagi kekanda….Adinda cintakan kekanda….Ahhh…ahhh..” Tengku Nila Utama mengerang kesedapan.

Kemudian, Tengku Nila Utama terus menggengam batang Andika yang kekar itu. Lalu, dalam bentuk 69, mereka saling mengulum batang antara satu sama lain…Di saat itu, mereka berasa begitu bahagia seperti berada di syurga. Dunia seakan-akan milik mereka… Beberapa ketika kemudian, Tengku Nila Utama mencapai klimaks. Andika dapat merasai kepala zakar Tengku Nila Utama mengembang-ngembang di dalam mulutnya…

“Ahhh…Kekanda, adinda sudah tidak tertahan lagi…adinda ingin terpancut..ahh…ahh..” Tengku Nila Utama mengerang di saat dia mencapai klimaks.

Andika terus mengulum batang Tengku Nila Utama.

Lalu…..

creettt…creett…crettt…… Tengku Nila Utama terpancut.

Tengku Nila Utama telah melepaskan sebanyak dua puluh tujuh das pancutan air mani ke dalam mulut Andika. Mulut Andika tidak dapat menampung air mani Tengku Nila Utama yang sangat banyak itu, sehingga air mani tersebut melimpah keluar dari mulut Andika dan jatuh ke lantai…. Sejak Tengku Nila Utama menjadi seekor angsa, telah beberapa purnama Tengku Nila Utama tidak pancut. Oleh sebab itulah, air mani yang dipancutnya, begitu banyak sekali…

“Kekanda…Tolonglah liwat adinda sehingga kekanda puas…Diri adinda milik kekanda….Liwatlah adinda, kekanda…” Kata Tengku Nila Utama.


“Baiklah adinda…Kekanda akan tunaikan segala keinginan adinda…” Balas Andika.

Lalu, Andika mengangkat kedua belah kaki Tengku Nila Utama yang sedang telentang itu. Kedua-dua kaki Tengku Nila Utama diletakkan di atas bahunya. Dia membasahkan zakarnya dengan air liur. Lalu, dengan perlahan-lahan, dia menusukkan zakarnya ke dalam lubang keramat Tengku Nila Utama….

Andika terus memulakan dayungannya sambil mencium Tengku Nila Utama. Semakin lama, dayungan semakin lancar.

“Ahh…ahh…mmm….ahhh…” Andika mengerang kesedapan.

Andika berasa begitu nikmat dapat meliwat Tengku Nila Utama. Kenikmatan yang bercampur dengan perasaan cinta, lebih nikmat daripada meliwat angsa semalam…

Andika terus mendayung sambil mencium bibir Tengku Nila Utama berkali-kali..Andika juga turut melancapkan zakar Tengku Nila Utama yang masih keras itu..

Setelh beberapa lama mendayung, lalu Andika pun tidak tertahan lagi menmpung air maninya yang semakin menggelegak itu…

“Ahhh….Kanda dah nak pancut….kanda dah nak pancut, adinda….ahhh….” Andika mengerang.

“Mmmmm…Pancutlah kekanda…pancutlah puas-puas ke dalam bontot adinda…ahh…ahh…” Tengku Nila Utama turut mengerang kesedapan…

Lalu, Andika membuat henjutan yang kuat ke bontot Tengku Nila Utama. Pap! Pap! Pap! Begitulah bunyi semasa peha Andika menyentuh punggung Tengku Nila Utama. Di saat itu jugalah Andika telah meletuskan air maninya ke dalam bontot Tengku Nila Utama sebanyak sembilan belas das letusan….

“Kanda cintakan adinda…” Andika berbisik kepada Tengku Nila Utama selepas meletuskan air maninya…

“Adinda juga cintakan kekanda…” Balas Tengku Nila Utama…

Andika mencabut zakarnya perlahan-lahan dari bontot Tengku Nila Utama.. Mereka berbaring untuk berehat sebentar menghilangkan letih melayari bahtera indah sebentar tadi. Selepas itu, dalam keadaan berbogel, kedua-dua mereka berpimpin tangan menuju ke sungai berhampiran untuk bersiram…Lalu, mereka pun bersiram sepuas-puasnya dengan kesejukan dan kejernihan air sungai itu sambil berbogel..…..

Tengku Nila duduk menyendiri,
Melayani perasaan runsingnya hati,
Andika melihat terus menghampiri,
Berkongsi rasa kekasih disayangi.

Beberapa ketika selepas bersiram, Tengku Nila Utama duduk bersendirian di atas batu sungai yang besar. Tengku Nila Utama seakan-akan sedang memikirkan sesuatu yang merunsingkan. Tanpa disedari, perlakuannya itu diperhatikan oleh Andika. Lalu, andika pun menghampiri Tengku Nila Utama dan duduk di sebelahnya sambil mendakap Tengku Nila Utama.

“Kenapakah adinda bermuram durja?...Ada apa-apakah yang merunsingkan adinda?” Tanya Andika sambil membelai-belai rambut Tengku Nila Utama yang masih basah itu.

“Adinda rungsing kekanda….Rungsing memikirkan nasib rakyat negeri Inderapura yang ditindas oleh Permaisuri Zara. Adinda tidak sanggup melihat penderitaan rakyat Inderapura. Adinda ingin menewaskan Permaisuri Zara dan menuntut bela atas kematian ayahanda adinda. Tetapi, adinda tidak tahu bagaimanakah caranya….” Kata Tengku Nila Utama sambil meletak kepalanya di dada Andika…Kedua-dua mereka terus berpeluk-pelukan sambil berkongsi rasa kerungsingan….

Tiba-tiba, muncul seorang kerdil bertongkat dari dalam air sungai. Andika dan Tengku Nila Utama terkejut dengan kemunculan orang kerdil tersebut dengan tiba-tiba. Orang kerdil tersebut berjubah putih, rambutnya panjang beruban tetapi botak di atas, janggutnya putih panjang sehingga ke kaki. Tengku Nila Utama seperti mengenali orang kerdil tersebut.

“Pendeta Gua Keramat….” Bisik Tengku Nila Utama di dalam hati dengan terpegun.

“Kekanda, inilah Pendeta Agung Gua Keramat yang telah memberitahu adinda cara untuk menghapuskan sumpahan ke atas adinda tempoh hari…..” Kata Tengku Nila Utama kepada Andika.

Andika memberikan senyuman dan mengucapkan terima kasih kepada Pendeta Agung Gua Keramat kerana telah membantu Tengku Nila Utama semasa dia disumpah menjadi seekor angsa dahulu.

Lalu, Pendeta Agung Gua Keramat pun terus berbicara.

“Tengku Nila Utama, syukurlah, Tengku telah bebas dari sumpahan Permaisuri Zara. Patik tahu, Tengku sedang runsing memikirkan cara menewaskan Permaisuri Zara.. Tengku jangan bimbang, patik akan memberitahu caranya… Permaisuri Zara Yang kejam itu hanya dapat dihapuskan jika dia tertelan gabungan dua air mani cinta sejati….” Kata Pendeta Agung Gua Keramat.

“Gabungan dua air mani cinta sejati?...” kata Andika dan Tengku Nila Utama secara serentak.

“Ya….Gabungan dua air mani cinta sejati sahaja yang dapat menghapuskan Permaisuri Zara yang kejam itu..” Balas Pendeta Agung Gua Keramat.

“Tetapi, di manakah kami ingin mendapatkan gabungan dua air mani cinta sejati itu?...” Tanya Tengku Nila Utama.

“Ha….ha…ha….ha….Tidakkah anda berdua sedang dilamun cinta? Jika cinta antara Tengku dan Andika adalah cinta sejati, maka gabungan air mani Tengku dan Andika dapat menewaskan Permisuri Zara…” Jawab Pendeta Agung Gua Keramat.

Tengku Nila Utama dan Andika saling berpandangan. Mata mereka saling bertentangan. Di dalam hati Tengku Nila Utama, dia berasa agak lega setelah mengetahui cara menewaskan permaisuri Zara. Tetapi, bagaimanakah mereka hendak bertemu dengan Permaisuri Zara. Tentu Permaisuri Zara dan askar-askarnya akan membunuh mereka berdua kerana Permaisuri Zara mengenali Tengku Nila Utama….

Beberapa ketika, Pendeta Agung Gua Keramat menghampiri Tengku Nila Utama dan Andika.

Tiba-tiba Pendeta Agung Gua Keramat menyelak kain jubahnya. Maka terlihatlah batang zakar Pendeta Agung Gua Keramat yang hanya sebesar sebutir kacang tanah. Andika dan Tengku Nila Utama hampir tergelak kerana lucu melihat zakar Pendeta Agung Gua Keramat yang comel itu. Tetapi, mereka tidak ketawa karana menghormati Pendeta Agung Gua Keramat itu.

Lalu, Pendeta Agung Gua Keramat pun mengurut-urut batang zakarnya di hadapan mereka berdua. Mereka berdua tertanya-tanya apakah yang akan diperlakukan oleh Pendeta Agung Gua Keramat kepada mereka berdua. Lama kelamaan, zakarnya yang kecil tadi manjadi semakin membesar, mengembang dan memanjang sehingga 3 jengkal panjangnya. Tengku Nila Utama dan Andika terpegun melihat perubahan batang Pendeta Agung Gua Keramat itu. Mereka sungguh tidak menyangka Pendeta Agung Gua Keramat yang kerdil itu mempunyai sebatang zakar yang lebih besar dan panjang daripada manusia biasa.
Pendeta Agung Gua Keramat terus melancapkan batangnnya itu.

Beberapa ketika kemudian….

“Ahhh…ahh…..Tengku, Andika, bukalah mulut anda berdua…” Kata Pendeta Agung Gua Keramat sambil mengerang….

Kedua-dua mereka pun membuka mulut seluas-luasnya menuruti perintah Pendeta Agung Gua Keramat tanpa banyak soal…

Lalu, Pendeta Agung Gua Keramat mengarahkan kepala batangnya tepat ke arah mulut Tengku Nila Utama dan Andika. Lalu, Pendeta Agung Gua Keramat terus memancutkan tiga puluh pancutan air mani ke dalam mulut Tengku Nila Utama dan mulut Andika secara beselang-seli sehingga muka mereka juga diselaputi air mani yang tidak terkira banyaknya itu..……

“Telanlah air mani itu….” Perintah Pendeta Agung Gua Keramat kepada kedua-dua mereka.

Mereka berdua pun terus menelan air mani Pendeta Agung Gua Keramat yang sangat banyak itu…..Mereka juga saling jilat menjilat lebihan air mani Pendeta Agung Gua Keramat yang terpercik di muka masing-masing…

Selepas puas menikmati air mani, mereka memandang Pendeta Agung Gua Keramat yang agak keletihan itu. Batang zakarnya juga semakin kecil dan mengecil sehingga menjadi sekecil sebutir kacang tanah semula.Lalu, dia menutupi semula batangnya itu dengan jubahnya…

“Sekarang, anda berdua mempunyai satu kelebihan setelah menelan air mani patik. Anda berdua boleh berubah diri menjadi orang lain. Ubahlah diri anda berdua menjadi orang lain supaya Permaisuri Zara tidak mengenali anda berdua….” Kata Pendeta Agung Gua Keramat .

“.Anda berdua hanya perlu berniat untuk berubah diri dan mengemut dubur sebanyak tiga kali. Maka, selepas itu akan berubahlah diri anda menjadi diri orang lain…dan apabila anda ingin kembali menjadi diri anda semula, cabutlah seurat bulu zakar anda. Maka, anda akan menjadi diri anda seperti sedia kala…….” Terang Pendeta Agung Gua Keramat lagi dan terus lenyap dengan sekelip mata…..

Duduk berbincang mereka berdua,
Merancang menewaskan Permaisuri Zara,
Buah fikiran telah pun tercipta,
Bergeraklah mereka ke Indera Pura.

-----------------------------------------------------------------------------------

Liwat - Kesah Seorang Anak Raja part 2

Setelah beberapa hari membuat rancangan menewaskan Permaisuri Zara, mereka berdua pun mula berangkat ke Indera Pura. Sebelum itu, meraka telah menukarkan diri mereka menjadi diri orang lain. Disebabkan Tengku Nila Utama tahu Permaisuri Zara seorang yang sangat kerap meniduri lelaki-lelaki kacak, Maka mereka pun berniat serta melakukan tiga kemutan dubur dan menukarkan diri mereka menjadi dua orang pemuda yang menepati citarasa syahwat Permaisuri Zara…

Lalu, setelah tujuh hari, tujuh malam berjalan, mereka pun sampai di negeri Indera Pura. Apabila menjejakkan kaki ke Indera Pura, meraka melihat ramai rakyat yang menderita dengan pemerintahan Permaisuri Zara.

Sepanjang perjalanan mereka di negeri tersebut, mereka berdua telah menjadi perhatian anak-anak dara dan juga mak-mak dara yang terpikat dengan mereka. Tidak kurang juga, anak-anak teruna dan bapak-bapak teruna yang turut berahi melihat mereka berdua. Setiap mata yang memandang mereka, pasti akan terus terpikat…

Lalu, berita tentang dua orang pemuda tidak dikenali yang kacak itu, telah sampai ke pengetahuan Permaisuri Zara. Permaisuri Zara teringin untuk bertemu dengan kedua-dua pemuda kacak tersebut. Maka, dia pun mengarahkan askar-askarnya membawa kedua-dua pemuda tersebut untuk menghadapnya dengannya…

Beberapa ketika kemudian, muncullah askar-askarnya dengan membawa kedua-dua pemuda kacak tersebut. Di atas singgahsana, terdapat seoarang perempuan yang sangat jelita rupa parasnya. Itulah Permaisuri Zara yang kejam.

Apabila terpandang kedua-dua pemuda kacak itu, dengan tiba-tiba, faraj Permaisuri Zara terasa cair. Perasaan berahi mula menyelubungi dirinya…Dia mula berfikir untuk memerangkap pemuda-pemuda kacak itu..Dia berasa sangat teringin untuk meniduri kedua-dua pemuda kacak tersebut. Tetapi dia tidak tahu, salah seorang pemuda kacak itu adalah Tengku Nila Utama yang telah disumpahnya menjadi seekor angsa dahulu.


“Wahai orang asing, kalian berdua telah mencerobohi negeri beta tanpa kebenaran…Tahukah kalian, apakah hukuman kepada penceroboh?...Kalian berdua akan dipancung!!” Kata Permaisuri Zara kepada mereka berdua dengan suara yang garang.


“Ampunkan patik berdua pacal yang hina ini, Tuanku Permaisuri. Kami telah tersesat di dalam hutan selama beberapa hari. Lalu, kami berdua terjumpa negeri ini, Tuanku Permaisuri. Tidak terniat pun di hati kami untuk mencerobohi negeri Tuanku Permaisuri. Janganlah dipancung kami ini. Ampunkanlah kami Tuanku Permaisuri..” Kata Tengku Nila Utama sambil berpura-pura ketakutan.


“Beta, akan memaafkan kalian berdua. Tetapi, kalian berdua mesti menuruti perintah beta. Selepas, perintah beta kalian turuti, beta akan bebaskan kalian berdua.” Kata Permaisuri Zara.


“Baiklah, Tuanku Permaisuri. Kami berdua akan menuruti segala perintah Tuanku Permaisuri.” Kata Andika dan Tengku Nila Utama secara serentak.

“Bagus…. Malam ini, beta mahu kalian berdua berteduh di istana beta ini…. Ha…ha…ha….” Perintah Permasuri Zara sambil ketawa kegembiraan.

Tengku Nila Utama dan Andika berasa gembira kerana rancangan mereka berjalan dengan lancar…

Berteduhlah mereka di dalam istana,
Menurut perintah Permaisuri Zara,
Dendam Tengku akan terbalas jua,
Menuntut keadilan untuk Indera Pura.


Pada malam tersebut, kedua-dua mereka telah diperintah untuk bertemu dengan Permaisuri Zara di bilik Peraduan Permaisuri Zara. Maka, kedua-dua mereka pun menuruti perintah itu. Mereka berharap, rancangan mereka berjalan dengan lancar.

Semasa di dalam Bilik Peraduan…

“Sekarang kalian berdua mesti menuruti segala perintah beta…” Kata Permaisuri Zara.

“Baiklah Tuanku Permaisuri. Segala kehendak Tuanku Permaisuri, akan kami turuti.” Balas Andika dan Tengku Nila Utama.

Lalu, tanpa semena-mena Permaisuri Zara terus melucutkan pakaian tidurnya. Maka, ternampaklah tubuh badan Permaisuri Zara yang putih gebu itu….

“Sekarang, beta mahu kalian berdua memuaskan beta…..” Perintah Permaisuri Zara.

“Segala titah perintah Tuanku Permaisuri akan kami junjungi….” Balas Andika dan Tengku Nila Utama.

Lalu, kedua-dua mereka pun memulakan adegan memuaskan Permaisuri Zara. Tengku Nila Utama meramas-ramas tetek Permaisuri Zara. Andika pula menjilat-jilat kelentit faraj Permaisuri Zara. Permaisuri Zara berasa sunguh nikmat diperlakukan begitu. Sejurus kemudian, Andika terus menjolok faraj Permaisuri Zara dengan jarinya…

“Ahh…ahhhh….sedap sekali….lajukan lagi….ahhh…..” Permaisuri Zara mengerang kesedapan..

Tengku Nila Utama pula menjolokkan zakarnya ke dalam mulut Permaisuri Zara. Permaisuri Zara terus mengulum batang Tengku Nila Utama yang kekar itu..

Setelah beberapa ketika, Andika mengangkat kedua belah kaki Permaisuri Zara. Lalu, dia terus menusukkan batangnnya ke faraj Permaisuri Zara dan menyorong tarik batangnya dalam faraj Permaisuri Zara dengan rakus.

“Ahhh…ahhh…Beta suka diperlakukan begini…lajukan lagi….lajukan lagi…” Kata Permaisuri Zara…

Selepas itu, Tengku Nila Utama pula menusukkan batangnya dengan rakus ke dalam dubur Permaisuri Zara.

“Ahhh…..Perlahankan tusukan mu itu…” kata Permasuri Zara kepada Tengku Nila Utama apabila duburnya terasa sakit diliwat begitu.

Namun, Tengku Nila Utama tidak mempedulikannya. Dengan perasaan dendam yang menebal, dia terus menusukkan batangnya serakus-rakusnya ke dalam bontot Permaisuri Zara yang telah membunuh ayahandanya itu….

Selepas beberapa ketika Andika dan Tengku Nila Utama merogol dan meliwat Permaisuri Zara secara serentak, mereka pun mencabut batang mereka berdua. Kedua-dua mereka menghunuskan batang mereka ke arah mulut Permaisuri Zara. Lalu, Permaisuri yang semakin ghairah itu, terus mengulum kedua-dua batang mereka. Kedua-dua batang mereka semakin mengeras dan mengeras.

Beberapa ketika kemudian..

“Ahh….ahhh….Patik dah nak pancut….ahh…” Kata Andika danterus melepaskan air maninya ke dalam mulut Permaisuri Zara. Air maninya turut terpercik ke atas batang Tengku Nila Utama.

Selepas itu, Tengku Nila Utama juga sudah tidak tertahan lagi menampung air maninya yang semakin menggelegak itu dan terus memencutkan air maninya ke dalam mulut Permaisuri Zara yang masih ghairah itu…

Permaisuri Zara terus menelan air mani mereka berdua….Dia merasa puas dapat merasai penangan pemuda-pemud ayang kacak itu…Tetapi, kepuasannya tidak lama. Di dalam perut Permaisuri Zara, kedua-dua air mani Andika dan Tengku Nila Utama sedang bercampur dan meracuni diri Permaisuri Zara perlahan-lahan….

“Arrggghhhh…..arrrgghhh….Kenapa badan beta berasa sangat panas?..” Permausri Zara meraung kepanasan… Anggota badannya juga tidak boleh bergerak lagi…..

Lalu, Tengku Nila Utama dan Andika pun mencabut seurat bulu zakar masing-masing unuk mengembalikan rupa asal mereka….

“Masih ingatkah kau kepada aku?!” Tanya Tengku Nila Utama

“Tengku Nila Utama?..Kau masih hidup….aarrgghh….” Kata Permasuri Zara yang semakin terseksa itu.

“Ya, aku masih hidup! Dan ini adalah Andika, kekasih aku…Kau telah menelan air mani kami…Gabungan dua air mani cinta sejati…..mampuslah engkau wahai perempuan sihir!!” Kata Tengku Nila Utama.

“Apa?..Gabungan dua air mani cinta sejati?...Tidak!!….tidak!!!……Arrrgghhh…..” Permaisuri Zara meraung keperitan.

Lalu, dengan tiba-tiba tubuh badan Permaisuri Zara menggeletar dan bertukar wajah menjadi makhluk yang sangat hodoh dan busuk. Permaisuri Zara meronta-ronta kesakitan. Lalu dengan tiba-tiba Permaisuri Zara pun hangus terbakar dan menjadi abu. Selepas kematian Permaisuri Zara, segala sumpahan dan sihirnya telah terhapus. Askar-askar dan pembesar-pembesar Istana mula tersedar semula selepas beberapa purnama disihir oleh Permaisuri Zara yang kejam itu.

Berita kematian Permaisuri Zara telah tersebar ke seluruh negeri Indera Pura. Rakyat berasa sangat gembira dengan berita itu.

Tengku Nila Utama pula telah ditabalkan menjadi raja di Indera Pura menggantikan tempat ayahandanya yang telah mangkat. Kini, Tengku Nila Utama telah mendapatkan kembali takhtanya yang telah dirampas oleh Permaisuri Zara.

Tengku Nila Utama menaiki takhta,
Andika pula mendjadi penasihatnya,
Hiduplah mereka aman sentosa,
Berbahagialah selama-lamanya…..

Andika pula telah ditabalkan menjadi Penasihat kepada Tengku Nila Utama. Andika tidak lagi miskin dan sebatang kara seperti dahulu. Benarlah seperti kata Sang Rusa di dalam mimpinya dahulu. Angsa bermata biru telah merubah nasib hidupnya. Kini, dia telah hidup senang lenang di istana bersama-sama kekasihnya Tengku Nila Utama. Hubungan mereka dirahsiakan agar tidak dipandang serong oleh rakyat jelata. Mereka hidup aman bahagia selama-lamanya…….

tamat

{ 2 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

Wah best nye dapat jadi kekasih raja

Anonymous said...

Wah best nye dapat jadi kekasih raja

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri