Pages

AKU DAN AZAM

selepas makan malam azam mengajak aku lepak di hadapan air pancut berhadapan panggung yang belum siap dekorasinya. malam ini tak ramai pengunjung yang datang ke Alamanda. mungkin kerana hujan lebat yang turun sebelum senja tadi.

selepas borak-borak kosong, kami balik ke rumah. aku menghantarnya sampai ke pintu rumahnya. maklumlah dia ni suka merayau. maklumlah budak baru berusia 12 tahun. maknya selalu menelefon aku jika dia tiada di rumah.

hampir jam 12 tengah malam pintu rumahku diketuk dengan kuat. aku membuka pintu dan azam tersengih di muka pintu. "nak tidur sini malam ni, boleh?". tanpa banyak bantahan aku menyuruhnya masuk. begitulah manjanya dia dan setiap hujung minggu dia akan tidur di rumahku. bukan dia sahaja, kadang-kadang beberapa rakan sebayanya turut datang bermalam di rumahku. tidak menjadi masalah bagi orang bujang sepertiku. setidaknya ada rakan untuk berbual.

oleh kerana siang tadi banyak kerja yang aku siapkan di pejabat, maka badanku keletihan. aku bentangkan tilam di ruang tamu dan mula tidur sambil membuka sliding door bagi mendapatkan udara malam yang lebih sejuk dan segar.

entah pukul berapa, aku rasakan ada haba hangat menyaluti batangku. hangat dan sedap. perlahan tetapi mengasyikkan. aku buka mata perlahan-lahan bagi melihat siapakah yang melakukan aksi hangat tersebut di dalam kain pelikat yang ku pakai.

"azam...." panggilku perlahan...dia terhenti lalu memelukku erat sambil menangis. aku memeluknya erat ke dadaku. air mata hangatnya mengalir laju tanpa suara.

"syhhh...tak apa..cik tak marah...tapi kenapa?"..tanyaku memujuk...tapi tanpa jawapan darinya.

"dah...dah..jangan nangis lagi...." pijukku sambil menyeka air matanya...dia memelukku erat...

oleh kerana kepenatan, aku terlena. azam juga lena di atas dadaku.namun ianya tak berhenti setakat itu sahaja. menjelang subuh aku bangun untuk ke tandas. ku letakkan azam di atas tilam.

sekembalinya dari tandas, aku cuba melelapkan mata. namun kali ini azam memelukku dan aku membiarkannya sahaja. dia kembali memasuki kain pelekat yang ku pakai. bencuim batangku, menjilat, menghisap. sesekali aku tekankan kepalanya supaya batangku dapat menusuk lebih dalam. tercungap-cungap dia meminta udara.

sekelip mata sahaja aku telah dibogelkan sebagaimana dirinya. sedap yang amat apabila dia menyonyot kepala batangku. bila hampr mataku terlelap keasyikan, aku rasakan kehangatan yang ketat tidak seperti tadinya. aku membuka mata dan melihat azam duduk di atas badanku sambil mengacukan batangku ke lubang keramatnya. dia cuba memasukkan tetapi terlalu ketat. dia gagal. dia memelukku sambil menangis.

"tak apa...cik tak paksa....lain kali boleh cuba lagi.."

tak lama kemudian, dia melumurkan air liurnya ke batangku lalu dengan perlahan dia memasukkan kepala batangku ke lubangnya. kali ini ia berjaya. tapi setakat separuh sahaja kerana aku tak sampai hati untuk membiarkannya kesakitan. aku memeluknya di sisi.

"nak tengok dia muntah, tak?" pujukku dan dia mengangguk setuju. sesaat kemudian aku memancutkan cairan putih pekat ke dadaku.ada pancutan mengenai mukanya yang diletakkan di dadaku. dia menjilat-jilat sisa air maniku yang terkena mukanya.

"sedap rasanya cik. macam vitegen!" aku tersenyum melihatkan aksinya. kami tertidur semula.

ketika mandi, azam memintaku menyetubuhinya lagi. dia mula dapat menerima kemasukkan keseluruhan batangku walaupun  berkerut-kerut wajahnya. selepas mandi, kami bersarapan dan dia balik semula ke rumahnya.


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri