Pages

MAIN dengan Abang Askar,Polis,PGA...

Hehehe,Topic ni memang naughty sikit..tapi saja ja nak share pengalaman MAIN dengan diorg ni..ok..pengalaman aku pertama sekali main dengan abg askar,masa tu aku belum kerja lagi..baru je lepas amik exam STPM...rasa boring duduk dekat rumah..kebetulan rumah aku tu dekat sangat dengan Kem Askar...heheh..aku xjuga berapa minta dengan abg askar ni..akan tetapi,rakan2 aku selalu cerita tentang abg2 askar ni kalau main sedapppp sangat..eheheh!diorang cakap main dengan diorg ni confirm puas...
                      So,i've decided tuk kenal askar2 ni...dapat kenal sorang bernama Sham...he's cute asal sarawak..muka melayu,bdan dia xlah besar,tggi sangat...dia tau apa yang aku mahu..so bila beberapa hari kenal thru phone n mms..lepas ja dia buat operasi,,dia ajak jumpa main..mmg nervous sangat pada masa tu..ahahahah!!!dia bawak dekat motel biasa ja..aku xkisah aaa janji dapat main..ehehe..so bila masuk dalam bilik...we chat..aku malu sangat..segan..yelah 1st time main dengan askar ni...dia terus baring dekat katil..masa tu aku duduk atas kerusi dekat dengan meja solek...so dia panggil n suruh baring dekat dia..ahaha!apa lagi..aku terus baring n peluk dia...best sgtttt!..pastu he kiss me...he likes to kiss..bila kiss tu lama sangat....aku pun sukat sangat kiss bibir dia..n he was a gud kisser btw..eheh...after that..both we're naked..eheheheh..and biasalah..main time!!tapi pada masa tu..lupa bawak condom so just main ringan2 je...i dah pernah beberapa kali main dengan dia..but we lost contact since dia pindah balik dekat Sarawak... :( miss him so much!!...ahaha :P it was a gud exprience for me 1st time main dengan askar ni...mmg best,puas!dunno la..as for me abg askar ni nampak sangat jantan!kelakian diorg..makes em sexy for me..ahaha,sekrg ni asalkan nampak jea abg askar yg slim muda hot...nafsu aku terus naik..lol!senang jea nak dpat askar ni..janji pandai cakap n berani..diorg ni pun just nak fun juga...besalah kerja diorg tu kan makes em flet so tension..so diorg nak juga belaian dari PLU2 ni..hehehehhe..setakat ni aku dah main dengan beberapa org askar...and 1 thing i like about army is that badan diorg bersih tau...bulu x lah tebal..diorg trim!!best sangat,,,!!puas main dengan diorg ni..so pada siapa2 yang belum cuba....cubalah..ehehe!erm setakat ni main dengan polis pernah gak...PGA pun pernha.tapi yang paling best main dengan abg askar...how about you guys????pengalaman korang?


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri