Pages

Bukan cerita xpi pengalaman saya sendiri


bukan cerpen/novel..xpi lebih kpd diari...ceh wah.. 

Tema: Outdoor 

....hari nie (18/9/10) gi KL..jalan2...sambil tu cari port 

baru...lepak kat sogo, pertama kompleks, pasar 

seni, imbi...xpi xjumpa port baru...sedeh...so dah 

give up...jam 8.3pm terus gi solat isyak kt plaza jaya 

(imbi)...pas solat pi toilet kat tingkat dua 

tu.huh....mmg nak lancap seseorg2..xpi 

rezeki..huhu..mamat mlyu umo dlm lingkungan 26 

masuk dlm toilet tu.muka leh tahan.masa tu aku kat 

tmpt urinal...first dia senyum kat aku..so aku pon 

balas lah...dia senyum agi...ayik nie laen mcm 

je..kata dlm hati aku..huhu...pas tu aku gi kat tmpt 

sinki konon nak cuci tangan..mamat tu masuk dlm 

cubical...dan kenyit mata kat aku..huhu..apa 

agi...tgk kanan n kiri xde org terus masuk dlm cubial 

tu...first kami dah bogel sama2...btg dia beso 

gak..bersih dan cantek, kepala kote pon beso 

gak...geram aku tgk btg dia...huhu..xpi aku xnk 

pancut coz awl sgt nk pancut baru kul 8.30pm 

lebih..masa ade agi boleh lah cari laki 

laen..huh..lagi pon aku nak pancut seseorg...so 

tanpa membuang masa aku terus kolom btg mamat 

tu...mmg gersang giler r..huhu...masuk smpi kat 

tekak aku..mmg best...seluruh kote dia aku kerja 

kan..huhu...sampai dia pancut dlm mulut 

aku...wow...first kali aku rase air mani yg manis..xpi 

dia isap rokok...org kata mereka yg isap 

rokok...mani dia rase laen..xpi yg nie manis lah 

pulak..huhu...xpi xtelan lah beb..after kami ringan2 

masing2 terus belah..aku pi toilet satu lagi..kat tmpt 

yang sama..xpi toilet tu mmg xde org nak 

masuk..sunyi je..lau tgk dari tingkap leh nmpk 

parking lot kereta..sebelah bangunan tu...( sesiapa 

yang nak maen berat2 xpi xde port..tmpt nie paling 

sesuai dan tiada sebarang gangguan)...aku wat 

show btg cikit kat tepi tingkap tu...n terus naik 

monorel ke hang tuah..dan naik lrt ke plaza 

rakyat..pastu jalan2 kat ctu..makan2..dlm kul 

10.30pm aku pi Station KTM KL..beli tiket kat 

mesin..n terus masuk dlm toilet tepi tu...dan mcm 

biasa nak pancing org kena lah buka suar n 

lancap..biar org tu taw kita tgh lancap...so aku wat 

mcm tu kat cubical no dua dlm toilet tu...rezeki juga 

...dpt juga seseorg mamat mlyu..agak kacak..umo 

dlm 28 kot..xpi badan dia kecik dan comel.tinggi 

dlm lingkungan 167cm kot..huhu...sebenarnya dia 

nak pi cubical no 3...xpi dia dah perasan aku tgh 

lancap..so dia terus pacak kat ctu..n senyum..aku 

ajak dia masuk dlm cubical..n buka suar dan baju 

aku...maksudnya dan bogel penuh..huhu..dan dia 

kolom btg i..."lebih2 tu" aku xnk citer malu 

r..huhu..phm2 lah sendiri yerk..huhu..mmg best lah 

mamat tu...xpi aku xnk pancut gak..aku minta 

mamat tu lancap dpn i..dia lancap juga..aku rakam 

aksi tu xpi malangnya gelap sgt..coz xde lampu kat 

cubical tu...dan akhirnya dia pon pancut kat pintu 

tu..huhu...pemandangan yg sungguh menarik...pas 

tu mamat tu kuar...aku terus sambung aksi aku 

lancap kat cubical tanpa tutup pintu...guys ade 

benda yg berlaku..sgt kelakar....first time bagi 

aku...aku tgh lancap..tiba2 ade seorg mamat masuk 

dlm toilet..xpi dia masuk senyap2..so aku pon xlh 

dgr bunyi org masuk dlm toilet tu..own's dah smpi 

ke cubical 2 (cubical aku tgh lancap) dia terkejut n 

terus lari...dia ingat hantu kot...hahaha...aku mmg 

xleh tahan gelak..terus gelak 

ahahahaha.....siot...pastu aku pon dah nak klimaks n 

terus pancut kat lantai..kat luar cubical...dan 

bersihkan btg i n terus gi tmpt menunggu 

train..alhamdulillah kul 11.32pm train ke serembn 

dah smpi...hujan lak..sejuk giler dlm train tu...pas 

turun kat tmpt aku..pi beli air kotak (susu) byk2 n 

naik teksi dan menuju ke destinasi aku/..hujan lah 

bro....sejuk...so tu je lah kesah perjalanan saya 

pada hari ini...sok rancang agi nak kuar,..xpi tgk 

keadaan..huhu.. c u later.... :-) lau ade yg menarik 

nanti sy akn citer....

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri