Pages

AKU DAN CIKGU ARSYAD

Kisah berlaku semasa aku berada di Tingkatan 2. Petang itu giliran aku untuk mengamaskan bengkel seni. Penat memang penat bila hanya aku seorang saja yang datang sedangkan dua orang kawanku sudah pun pulang sebaik loceng akhir berbunyi.
Sedang leka menyusun peralatan membuat tembikar, tiba-tiba muncul Cikgu Arsyad entah dari mana. Dia menyapaku membuatkan aku terkejut. Suaranya yang garau tu sudah tentu mendebarkan sesiapa yang mendengarnya.
Dengan senyuman dia mempelawa aku minum. Kebetulan aku pun sedang haus, jadi terus saja aku sedut tanpa banyak bicara. Cikgu Arsyad memang salah seorang guru yang kacak di sekolahku. Namun ketika itu, aku tak punya keinginan pun terhadap insan bernama lelaki.
"Dah lewat petang ni, awak tak nak balik, ke?" sapanya sambil menunjukkan jam di tangannya. Aku jadi mengelabah kerana terlupa yang aku sepatutnya sudah berada di dalam bas pada waktu-waktu sebegini.
"Kenapa? Ada yang tak kena, ke?" Sapanya apabila melihat aku kegelisahan. Aku hanya mengganguk.
"Saya dah ditinggal bas, cikgu" kataku serba tak kena.
"Tak apa, nanti saya hantarkan. Jom!" sapanya sambil mencuit lembut bahuku. Aku tergamam dan menuruti langkahnya keluar dari bengkel seni menuju ke bilik rehatnya.
Sebaik memasuki bilik rehatnya, Cikgu Arsyad menutup pintu dan meminta aku tunggu sebentar sementara dia masuk ke dalam sebuah bilik. Tidak lama, aku dengar namaku dipanggil dari dalam bilik tersebut. tanpa sebarang syak aku terus me bilik itu. Aku begitu terperanjat apabila aku dapati Cikgu Arsyad berdiri memerhatikan aku tanpa seurat benang. Aku memalingkan muka kerana aku masih terlalu budak ketika itu. Perasaan malu masih menebal...
Cikgu Arsyad menarik tanganku lembut. Anehnya, aku tidak pula melawan..atau menegah...apa lagi membantah. Dia dudukkan aku di atas sebuah kerusi yang tinggi. Dia merapatkan wajahnya betul-betul di hadapan wajahklu.
"Saya sukakan awak. Dah lama saya perhatikan awak" Aku terdiam dan terkaku apabila bibirnya menjamah bibirku. Tanpa bantahan, Cikgu Arsyad menghisap lidahku. Aku jadi kesedapan. Tak pernah aku rasakan kesedapan sebegini. Tanpa aku sedari, tanganku sudahpun memeluk guru kesayangan ramai ini.
Cikgu Arsyad menggesel-geselkan batang koneknya yang bagi aku sebagai seorang remaja cukup besar dan panjang di kakiku. Aku betul-betul terangsang. Dapat aku rasakan lelehan air mazinya di kakiku. Cikgu Arsyad menanggalkan pakaianku satu persatu. Aku merelakannya tanpa memikirkan apa yang bakal berlaku nanti.
Tubuhku dijamahinya dari atas ke bawah, dari depan ke belakang. Tanpa aku sedari, tanganku sudahpun menggenggam batang konek Cikgu Arsyad. Dia menggerak-gerakkan batang koneknya ke depan dan ke belakang. Aku tidak tahu itu yang dinamakan 'melancap'.
Cikgu Arsyad semakin berani meneroka lebih jauh setiap inci tubuh badanku. Aku seperti terkena renjatan elektrik apabila lidah Cikgu Arsyad menjilati lubang kecilku. Terangkat-angkat kaki aku menahan kesedapan. Aku mula mengerang. Dek kerana bimbang erangan aku didengari, Cikgu Arsyad menyumbat batang koneknya yang keras, besar, hangat dan panjang itu ke dalam mulutku. Aku betul-betul rasa nikmat yang tak terhingga.
Sedang aku menghayati batang konek Cikgu Arsyad aku dikejutkan dengan sesuatu yang licin masuk ke dalam lubang sempitku. Rupa-rupanya Cikgu Arsyad memasukkan jarinya ke dalam lubang sempit aku. Agak sakit pada mulanya, namun selepas beberapa kali keluar dan masuk, aku jadi kesedapan pula.
Seketika, Cikgu Arsyad berhanti lalu mengangkat kedua kakiku di atas bahunya. Aku dapat rasakan kepala batang koneknya disapu-sapu ke arah lubang sempitku. Dengan perlahan Cikgu Arsyad menekankan kepala batang koneknya ke dalam lubang sempitku. Agak perit sedikit dan aku seakan mahu menjerit namun mulut Cikgu Arsyad terlebih dahulu sampai ke mulutku. Mulutku dan mulutnya bersatu sementara batang koneknya rancak menekan masuk dan keluar dari lubang sempitku. Terasa nikmat pabila batang koneknya ditarik keluar dan aku membiarkan batang konek itu menikam sedalam-dalamnya kerana aku benar-benar terasa nikmat tujahan batang konek Cikgu Arsyad.
Tujahannya menjadi semakin deras sementara nafasnya juga tersekat-sekat sambil badannya bergegar hebat. Aku tidak mampu untuk menolak tujahan demi tujahan dan akhirnya satu henjutan kemas, kuat, padu dan padat mengisi lubang sempitku dan aku rasa itulah henjutan terhebat apabila aku sendiri tidak sedari yang aku telah memancutkan benih-benih nikmat ke serata badan Cikgu Arsyad.
Nafasnya yang tadi kencang kini kembali tenang. Cuma degupan jantungnya masih lagi laju. Cikgu Arsyad mengucupi dahiku beberapa kali. Dia enggan melepaskan aku apa lagi mencabut batang koneknya dari lubang sempitku. Aku kepenatan dan terlena dalam rangkulannya. Kami terlena seketika. Sedar-sedar, Cikgu Arsyad sudah berada di hadapan mukaku sengan senyuman yang begitu bermakna.
"Jom mandi, pasni saya hantar Deen balik" ajaknya dan aku hanya menurut. D bilik mandi, Cikgu Arsyad mengatakan dia  jatuh hati padaku sejak awal kemasukan aku di sekolah ini. Namun, katanya dia terpaksa berlagak sombong kerana bimbang kecelaruan nalurinya diketahui umum sehinggalah kesempatan itu datang di depan mata. Aku pula, memang aku sukakan wajahnya yang tampan dan tubuhnya yang tegap. Namun minat aku hanya sekadar minat dan tak terduga perkara seperti ini akan berlaku.
Sebelum turun dari keretanya, dia meminta aku supaya setia kepadanya. Aku jadi keliru namun aku tidak membantah. Hubungan kami berlarutan sehingga aku menduduki SPM. Selama empat tahun bersamanya, Cikgu Arsyad melayan aku sebagaimana pelajar lain semasa di sekolah namun apabila di atas katil, dia berikan segalanya untuk kepuasan kami bersama dan aku menyukainya.
Keputusan Pendidikan Seni aku sangat cemerlang hasil bantuan Cikgu Arsyad. Selepas SPM, Cikgu Arsyad mendirikan rumahtangga dan pesannya aku ingat sehingga kini. Katanya " Sayang ini tak akan mati selagi tuannya tak mati. Ia mungkin hilang di sini (sambil menunjukkan mata) tetapi tidak di sini (sambil menunjukkan hati)" Dan aku masih terus berhubungan dengannya sehingga kini dan usia tidak pernah menghalang seksualiti kami berdua.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri