Pages

Kehebatan ciuman dan kenikmatan lancapan

Dia walaupun seorang bottom, tetapi dia kelihatan macho dan kelakian. Bermisai dan bermuka jantan. Gelodak nafsu aku meninggi sewaktu melihat dia buat pertama kali. Aku membawa Togok ke lorong gelap ke kampungku.

Kereta di parkir di lorong gelap mengadap sebuah kawasan yang baru di tajak. Dalam keadaan yang duduk dikerusi itu, kami mulai dengan ciuman, ternyata ciuman dari mulut Togok yang besar dan tebal memang menikmatkan, Togok pandai berciuman. Dengan penuh nafsu, aku meminta Togok membuka seluarnya, batang pelirnya dikeluarkan, bersaiz sepertiku, tetapi aku puas kerana aku dapat menghisap batang lelaki macho seperti Togok. Aku seperti biasa, mencium dan menjilat disekeliling batangnya sebelum menghisap biji dan batang pelirnya. Togok mengerang dengan kenikmatan. Aku berterusan menghisap dan menggomol batang Togok. Hisapan dan sorongan keluar masuk batangnya ke dalam mulut aku menambahkan kenikmatan aku menghisap dan Togok yang merasa.

Tangan Togok bermain-main di pelirku yang masih menyorok di dalam seluar. Aku meminta Togok menghisap. Setelah pelir aku dikeluarkan, Togok menghisap lembut dengan bibirnya yang bermisai itu. Aku puas, dek kerana liurnya yang pekat membasahi kawasan pelir ku, Togok melancapi aku dan seketika kemudian aku mencapai kenikmatan dengan keluarnya air mani berhamburan memancut ke perutku...aku puas. Setelah Togok membersihkan perut aku, tiba masanya pula aku memuaskan Togok. Aku berterusan menghisap batang Togok disertai dengan lancapan oleh tangan Togok di batangnya. Dalam lima minit, berhamburanlah keluar air mani ke dalam mulut aku, pekat dan likat. Aku meludah keluar. Aku puas dan Togok puas. Kami meninggalkan lorong gelap tersebut dan pulang ke rumah masing-masing dalam jam 12. ternyata aku puas dengan Togok. Kalau la ada tempat, memang aku menggomol keseluruhan badannya. Aku puas Togok...
Malamnya jam 845pm, aku membawa si Togok ke rumah. Kali kedua aku berjumpa dengannya, dan kali ini barulah aku tahu ketinggiannya. Macho beb. Sebelum acara bermula, aku memasang cd blu di PC ku, sambil kami bersembang dan kadang kala bercium mesra. Togok memang rakus dan aku menikmati setiap ciuman dia yang penuh menikmatkan itu . Setengah jam kemudian, gelodak nafsu sudah tidak tertahan lagi. Aku membawa Togok ke bilik sebelah yang berkatil. Ciuman menjadi perangsang permulaan. Kemudian masing-masing menanggalkan seluar baju sementara Togok masih mengenakan seluar dalamnya. Togok baring, dan aku yang berada di atasnya mendakap tubuh pejalnya, berciuman mulut sementara Togok rakus menjilat telinga aku, pipi dan leherku. Aku kenikmatan. Aku membiarkan Togok memperlakukan kehendak nafsunya. Aku memulakan langkah. Jilatan lidah bermain di lehernya, kemudian turun ke putingnya, aku menghisap dan menjilat, Togok kenikmatan setiap kali lidah aku menjilat dan mengigit putingnya. Jilatan lidahku terus bermain di bahagian perutnya kemudian masanya seluar dalam yang dipakainya ku tarik keluar. Batangnya mencanak, menunggu untuk dihisap. Mukaku sudah dihadap pada bahagian pelirnya. Ku cium bau pelirnya dan menjilat di bahagian kelangkangnya, biji pelirnya, batang dan kemudiannya batang pelirnya ku hisap dalam-dalam. Togok ‘menggeletik’ kenikmatan tatkala lidahku dan bibirku bermain-main di biji pelirnya.

Aksi beralih kembali kepada layanan si Togok. Jilatan lidahnya yang tebal dan besar itu kembali ke kulit-kulit badanku. Bermula dari ciuman mulut, sehinggalah kepada hisapan di putingku dan bahagian ketiak. Aku kenikmatan walaupun geli tatkala Togok menjilat ketiak aku beberapa kali. Aku ‘keawangan’.  Dari bahagian dadaku, jilatan Togok beralih ke perut aku sehinggalah lidahnya itu bermain di bahagian biji pelirku kemudian Togok menghisap lembut batangku. Aku kenikmatan dan meminta Togok tidak berbuat demikian lagi dek kerana tidak mahu memancut awal. Aku membisikkan di telinga Togok untuk menghenjut aku. Posisi beralih, aku berada dibawahnya sementara Togok berada di atas badanku. Liur sebagai pelincir kami. Setelah bersedia, aku mendorong batang Togok masuk ke dalam juburku. Biasanya, aku akan terasa pedih buat permulaan kemasukan batang. Togok menenangkan aku, dia mencium lembut bibirku. Setelah kepedihan hilang, aku memandu kembali batang togok memasukkan buat kali kedua. Kali ini batang Togok memberi keselesaan semasa berada di dalam juburku. Henjutan perlahan-lahan oleh Togok merangsang batang aku. Pada masa yang sama juga, kami berciuman mulut dalam Togok melakukan henjutan itu. Ahh, aku tidak tahan dengan kenikmatan henjutan si Togok. Akhirnya aku tewas dahulu dalam pertarungan itu. Maafkan aku Togok. Henjutan Togok mula laju dan laju sehinggalah dia mendengus apabila batangnya juga menghamburkan air nikmat ke dalam juburku.  Kami kepenatan dan seketika kami berdakapan sebelum batangnya yang ‘tertanam’ dikeluarkan.

Kami berbaringan seketika. Menyembang dan mendengar cerita masing-masing. Dan semestinya dia mempunyai ramai kenalan disebabkan wajahnya yang macho tegap dan jantan. Itu kisahnya dan bagi aku, aku juga berpuas kerana dapat juga bersamanya. Jam 11, dia pulang, dan terima kasih padanya di atas kesudian bersama ku pada malam itu.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri