Pages

Memaksa

Aku di tinggalkan berseorang di rumah akibat ibu bapaku pergi ke rumah kakaku di kuantan. Jadi aku bebas berada di rumah seorang diri. Aku bebes keluar rumah sesuka hati  tidak kira masa. Pada malampertama ketiadaan ibu dan bapa aku di rumah, suatu kejadian telah berlaku.

Pada pukul 2 pagi, mataku masih tidak mahu lelap dan hanya menonton filem gay ini. Aku pun tidak tahu mengapa aku semakin kerap menonton filem gay. Berkali-kali juga telah melancap. Ahhh… mesti korang pun pernah buatkan..huhuhu… tapi bukan itu yang nak aku ceritakan. Tepat jam 2 pagi aku dikejutkan dengan hentakkan suatu bunyi. Ia kedengaran seperti hentakkan pintu cermin tingkap. Jantung berdebar-debar. Aku memberanikan diri untuk pergi memastikan semuanya ok. Satu anak tangga demi satu anak tangga aku turuni dengan teliti. Sebaik sahaja aku sampai ke tingkat bawah, aku ternampak seseorang yang memakai pakaian serba hitam dan bertopeng. Lantas aku terus mengambil kayu pemukul softball milikku yang ada berhampiran dengan aku. Setapak demi setapak aku mendekati lembaga hitam itu. Jantung berdenyut semakin kencang. Dengan sepantas kilat, aku terus menghayunkan kayu softball itu ke kepala lembaga hitam itu. Dia terus terjatuh dan pengsan. Aku memerhati sekeliling untuk melihat jikalau dia bersama dengan orang lain tetapi tidak dapat aku menjupainya. Rasanya dia melakukan kerja ini secara berseorangan. Aku terus membuka topeng yang dipakainya dan ternyata dia adalah seorang lelaki yang mungkin dalam lingkungan umur 19-23 tahun. Mukanya yang begitu maskulin amat menarik perhatianku. Badannya yang berotot di dada meragut jantungku. Bermacam-macam perkara yang bermain di fikiranku. Hatiku semakin reda kerana lembaga hitam itu telah aku tumpaskan.
Dengan pantas aku mengikat tangan lelaki itu pada tiang yang ada terpacak berhampiran dengannya. Aku ikatkan tangan lelaki itu dengan kemas supaya dia tidak dapat melepaskan diri. Aku juga telah mengalihkan barang-barang perhiasan rumah yang boleh membantunya untuk melepaskan diri. Dia masih lagi dalam keadaan pengsan. Aku mengambil sedikit air untuk aku lumurkan pada muka lelaki itu. Akhirnya dia terjaga. Dengan muka letih, lelaki itu memninta untuk aku melepaskannya. Sungguh aku suka dengan rayuan lelaki itu, kerana dia melakukan riak muka yang menja supaya aku melepaskannya. Tetapi tidak aku termakan dengan itu walaupun hatiku meronta-ronta untuk melepaskannya. “apa nama abg?” aku bertanya. “awak x perlu tahu” dia menjawab. Aku terus menjalankan rancangan yang asyik bermain di fikiranku. Dengan perlahan-lahan aku menggunting t-shirt hitam yang agak ketat kerana aku tidak dapat membuka secara biasa akibat tangannya di ikat. “woi budak..apa kau buat ni?” tanya lelaki itu. “abg relex je k, biar adik buat dulu” aku menjawab. “kau nak buat ape?” tanya dia lagi. Aku tidak menjawab dan hanya tersenyum. Akhirnya badan tegap lelaki itu tidak mempunyai baju lagi. Aku sungguh tergamak dengan susuk tubuh lelaki itu. Dadanya yang mengancam, putting teteknya yang keras dan kulitnya yang putih membuatkan batang kemaluanku semakin stim. Ahhhh. Sungguh seronok aku melihatnya. “ok, bila saya tanya abg, abg jawab sahaja dengan batul dan tanpa rasa malu dan segan, ok” , “kalau abg buhong adik atau x nak menjawab pertanyaan adik, adik adik akan memicit tetek abg” taklimatku kepadanya. “lebih baik kau lepaskan aku” kata lelaki itu. Lelaki itu meronta-ronta untuk melepaskan dirinya. Tetapi tidak sedikit pun tali yang aku ikat di tangannya terrungkai.

“umur abg berapa?” aku bertanya.
“kenapa kau nak tahu?” lelaki itu menjawab.
Dengan pantas aku memicit puting tetek lelaki itu sambil berkata “bukan itu jawapan yang adik mahukan”. Lelaki itu terus menjerit kesakitan. Aku dengan sekuat hati memicit dan memusing-musing puting teteknya. Korang tahukan ape rasanya kalau buat begitu. Hahahah..  “ok, ok, ok, umur abg 21 tahun, apa yang adik nak” jawab lelaki itu sambil bertanya.
“abg pernah melancap kan, so berapa kali abg melancap dalam seminggu?” tanyaku lagi
“lebih baik  abg jujur, kalau x…huuhuh… dan abg janganlah malu untuk jawab soalan tu..k” tambahku lagi.
“x tentu, dalam 3-4 kali” dia menjawab
“ok, adik buat blowjob kat abg ni, abg nikmati k”, aku meluahkan.
Perlahan-lahan aku meraba dada tegap dia. Batangku stim kekerasan akibat terangsang. Perlahan-lahan aku hampiri dadanya dan terus mencium dan menjilat dada lelaki itu. Nikmat tidak terhingga rasanya. Aku menyusuri pula kebahagian bawah. “wei, kau gila ka, aku bukan gay r” , lelaki itu terangkan kepadaku. Namun tidak aku layan. Aku menyambung tugas dengan membuka kancing seluar jean yang dipakaiannya. Satu persatu aku bukakan dan menampakkan seluar dalam dia yang berwarna kelabu. Perlahan-lahan aku merabanya dan terus meramas pula dengan bernafsu. Lelaki itu hanya melayan karenahku kerana dia tidak dapat berbuat apa-apa. Sudah puas aku merabanya, aku teruskan pula dengan membuka seluruh seluar jeannya dan membukajuga seluar dalamnya yang amat seksi. Sekarang aku bersama dengan seorang lelaki yang sedang berbogel. Mataku tidak terhenti-henti untuk melihat alat sulitnya kerana batangnya itu telah keras akibat aku meramasnya tadi. Aku teruskan dengan melancap batangnya. Aku menjatuhkan air liurku ke atas batang pelirnya untuk melicinkan aktiviti melancap. Aku melancap dengan penuh mesra. Dia hanya merengek kesedapan walaupun aku sedang memaksanya. Aku teruskan pula dengan melancap batang pelirnya dengan menggunakan mulutku. Inilah kali pertama aku mengulum batang seorang lelaki. Tidak dapat aku gambarkan bagaimana nikmat rasanya mengulum dan menjilat batang. Selalunya aku hanya menonton video sahaja, tetapi kali ii aku dapat merasainya sendiri. Ahhhhh.. sangat bahagia aku pada waktu itu. Sekali-sekala aku meninggalkan batang pelirnya untuk menjilat teteknya untuk meningkatkan nafsuku. Selepas selesai menjilat tetek, aku mencuba untuk mencium dia pula. Tetapi dia enggan dan melarikan mulutnya daripada bibirku. Dengan pantas aku memicit puting teteknya yang keras. Tidak dapat aku ceritakan bagaimana reaksi muka dia semasa aku memicit dan memusing-musing teteknya. Akhirnya dia mengalah juga. Aku meneruskan untuk bercium dengannya. Tetapi kali ini dia menyambut mesra bibirku pada bibirnya. Terasa lembut bibirnya yang membuatkan nafsu aku membuak-buak. Aku terus menciumnya secara rakus. Aku memasukkan air liurku ke dalam mulutnya. Tetapi dia meludahkan semula air liurku. Aku terus menjilat bibir dan seluruh lehernya serta aku juga meninggalkan satu love bite pada lehernya sebagai tanda peringatan dariku. Dia hanya meraung kesakitan. Tetapi tidak aku endahkan. Aku meneruskan pula untuk melancap batangnya. Aku melancap batangnya dengan pantas menggunakan tanganku dan berselang-seli dengan mengulum dengan mulutku. 3 minit masa berlalu dengan ditemani dengan rengektan manja, akhirnya dia memancutkan air maninya. Aku seronok melihat reaksi muka dia apabila nafsu telah memuncak. Aku terus menjilat air maninya dengan rakus sekali. Aku memberikan kepadanya sedikit air mani untuk dirasa, tetapi dia menolak. Aku terus memaksa dan akhirnya dia menerima dengan mesra.

Kami berehat sebentar kerana letih melakukan aktiviti blowjob. Selepas 2 minit kami berehat, aku bangun dari ribaannya. Aku terus berjalan dan pergi ke dapur untuk mendapatkan segelas air kerana lelaki ini menginginkan segelas air. Mungkin kerana keletihan sebentar tadi. Kami berdua bersembang dengan mesra. Bermacam-macam perkara yang aku tanyakan kepadanya. Termasuklah soalan-soalan yang berbaur seks. Kerana itulah tujuan sebenarku.
Jam tepat pukul 4 pagi, aku masih bersembang dengannya. Dan akhirnya aku ingin melepaskan ikatan tangan yang aku ikat kerana fikirku, mungkin dia telah mesra dengana ku dan tidak akan berbuat jahat pada aku. Ternyata memang benar kataku. Dia meminta untuk pulang. Aku hanya membenarkan. Aku juga meminta nombor telefonnya untuk aku hubungi. Aku juga mempelawanya untuk datang semula pada malam esok.

Aku dan dia masih berhubungan, dan dia akan kepadaku apabila aku mempelawa. Selepas kejadian pada malam itu, kami masih meneruskan pada malam-malam keesokkannya kerana ibu bapaku masih tiada di rumah. Seminggu ibu bapaku berada di kampung dan seminggu juga dia berada di sampingku. Selepas seminggu itu, kami hanya berjumpa di luar atau di rumah sewanya. Dan apabila aku keseorangan di rumah, aku akan membawanya untuk menemani malamku.


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri