Pages

aku, roslie dan kenangan ..episod 1

aku kenal roslie pada tahun 1999. masa itu ruang mirc #sayangabang sangat popular. lewat malam aku disapa oleh roslie. dari perkenalan pertama, kami mula mengenali hati budi namun aku tak mahu terikat dengan sebarang komitmen begitu juga dia. dia duda anak dua. wajah yang kacak dan budi bahasa yang meruntun kalbu. chewaah...

kali pertama bertemu dengannya di city square johor bahru dia terus membawa aku balik ke rumahnya di skudai..dalam bas lagi dia sudah menunjukkan kerakusannya..tanpa memperdulikan orang ramai, dia memeluk pinggang aku dan meramas-ramas bahu aku.

turun je dari bas, dia menarik tanganku ke belakang lorong flatnya dan melumati mulut aku. dia mencumbui aku penuh nafsu...kemudian kami menaiki tangga ke tingkat 5 rumahnya. dia membuka pintu lalu menarik aku ke bilik.

" abang geram tengok bibir awak...." katanya terus menciumi aku dengan rakus sekali sambil tangannya menanggalkan pakaianku satu persatu sehingga aku telanjang tanpa seurat benang. dia kemudiannya mencapai batangku yang mula mengeras. " abang hisap ye"..katanya penuh nafsu

aku menahan kasedapan dalam pasrah sehinggalah roslie menyuakan kepala koneknya ke lubang nikmatku yang sempit. kepala takuknya yang berair digosok-gosok ke permukaan lubang nikmatku..batangnya yang keras melentik persis pisang montel yang aku beli sebelum berjumpa dengannya dijolok-jolokkan ke lubang nikmatku. aku hanya pasrah menantikan apakah kesakitan atau kenikmatan yang akan dipersembahkan buatku.

"abang masukkan ye..sayang..." katanya merayu. sampil melumurkan batangnya dengan ky, dia memasukkan jarinya dan menjoloknya keluar masuk dalam lubang nikmatku. aku hanya mengeluh kesedapan namun bimbang lubangku koyak jika ditusuk oleh batangnya yang mencanak itu.

ahhhhh...aku mengetap bibir tatkala kepala takuknya menembusi lubang nikmatku..
...isyhhhh..relaks sayang...jangan kemut..biarkan abang tekan semuanya dulu...
..sakitlah bang....
..sakit sikit je..kang sedap...
dia meyakinkan aku dan aku menarik nafas dalam-dalam tatkala dia membenamkan keseluruhan batangnya ke dalam lubang nikmatku...aku tersentak apabila batangnya menembus jauh ke dalam..roslie perasan akan kejutan itu lalu mencium aku sambil membisikkan kata-kata penuh berahi

dia kembali meneruskan rentaknya...aku tatapi wajah kacaknya tiap kali dia menikam dan menarik batangnya dari lubang nikmatnu...permainan hampir sepuluh minit dan roslie masih juga menujah-nujah lubang nikmatku dengan iramayang berbeza-beza. sekejap laju, sekejap perlahan..tiba-tiba henjutan punggungnya makin lagu dan makin dalam membuatkan aku hampir-hampir lemas sedangkan batangku telah memancutkan air nikmatnya sendiri tanpa perlu dilancapkan...

"abang nak pancut dalam..sayang...ahhhhhh" ucapnya ditelingaku menambahkan kuatnya aku merapatkan kemutan lubang nikmatku..aku mahu dia pencut dalam-dalam dan rasakan kenikmatan lubang nikmatku menelan benih-benihnya...henjutannya makin kencang dan disusuli dengan nafas yang deras dan terputus-putus...

selesai permainan, kami tertidur sebentar dengan dia masih menindihku dan batangnya masih di dalam lubang nikmatku...

selepas mandi, aku menonton televisyen dan dia berbaring di ribaku..
"mengapa sayang tak nak jadi couple abang? kan senang..dapat main selalu.. abang dapat jaga sayang....sayang pula dapat jaga makan pakai abang..." aku terdiam. ada linangan hangat menitis dari mataku...


{ 7 comments... Skip ke Kotak Komentar }

gayman1984 said...

sedap cerita ni klu ada orang offer macam tu kat aku ... huuuu seronok hati aku

Anonymous said...

urm hi aq org srwk umo 17... nma aq john my number 0198058730... mesej n call me k... tp org srwk je... mok cri abg angkat haha

Anonymous said...

Cne diam??

Anonymous said...

Nice.. kmk dr kuching

Anonymous said...

Hmm jauh la... Xde org dri serian sarawak ka??? Kuching xmain la... Wechat aq Martin CrewZent phone 0198058730...

Anonymous said...

Cney?

Anonymous said...

My wechat id afizam99

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri