Pages

Adiku


Aku seorang remaja lelaki yang berumur 20 tahun.  Namaku ialah aiman. Aku mempunyai sebuah family yang mengamalkan budaya sosial. Aku mempunyai 3 orang adik beradik dan aku adalah abang yang sulung. Adikku yang kedua adalah seorang puteri yang bernama diana berumur 17 tahun dan adik bongsuku seorang putera yang bernama aidit berumur 15 tahun.  Aku mempunyai seorang awex yang bernama maisarah iaitu kawan sekolej aku juga. Kami bercouple hampir 3 bulan tetapi hubungan kami seperti suami isteri. Korang faham kan. Berkepet sana, berkepet sini dan kami pernah menjalinkan hubungan intim, romen r. dah banyak kali sebenarnya. Tetapi bukan itu yang aku hendak ceritakan pada korang.
Hari ini hari ahad dan aku cuti dari pergi ke kuliah. So aku just nak duduk rumah sahaja dan goyang kaki. Sambil-sambil aku bersembang dengan family aku, tiba-tiba ada satu call yang mengatakan nenek aku sedang sakit di kampung. So ayah dan ibu aku perlu pulang ke kampung pada petang itu juga. Mereka Mengajak kami semua pulang ke kampung, tetapi aku tidak boleh kerana aku perlu siapkan tesis, aku berikan alasan. Adikku aidit juga tidak dapat pulang kerana dia ada kelas tusyen yang perlu di hadirinya. Hanya adikku diana sahaja mengikuti ayah dan ibuku pulang ke kampung. So aku hanya tinggal berdua sahaja di rumah dengan adikku aidit.

Pada malam pertama ketiadaan ayah dan ibu, sesuatu perkara telah berlaku. Jam menunjukkan pukul 8 malam. So aku bersiap untuk aku keluar makan. Aku pergi ke bilik adikku aidit untuk mengajaknya keluar makan.  Aku terus masuk ke biliknya tanpa mengetuk pintu dahulu. Aku lihat di dalam biliknya tiada orang. Aku terus melihat-melihat keadaan bilik adikku itu kerana aku tidak pergi masuk ke dalam biliknya serta bilik adikku diana. So ,ini first time aku masuk. So aku cuba lihat-lihat sekitar biliknya. Aku mendekati sebuat laptop milik adikku yang terpasang di atas meja.  Aku terkejut apabila aku melihat pada skrin laptop milik adikku memaparkan video lucah gay. Aku lihat dalam video itu sepasang gay sedang melakukan seks mereka. Aku terkejut kerana rupanya adikku aidit seorang gay. Aku kebingungan kerana setahu aku, aidit mempunyai seorang awex yang amat cun bagiku. Dan aku rasa adikku itu juga seorang playboy sekolahnya seperti yang diberitahu oleh kakaknya diana kerana dia mempunyai muka yang amat hensem walaupun masih budak mungkin kerana dia baligh awal, fikirku. “Mustahil  dia seorang gay”, fikirku lagi. Aku kehairanan. Fikirku, mungkin dia hanya suka-suka sahaja. Tiba-tiba adikku muncul dari arah belakangku. Aku terkejut apabila dia memanggil namaku. Dan aku bertambah tergamang apabila aku berpaling ke arahnya dan mendapati dilehernya mempunyai love bite yang fikirku ia masih baru lagi kerana masih berwarna merah. Aku terus mengeluarkan suara , “aidit, kau tengok video gay? Dan apa di leher kau tu, dari mana kau dapat?” pertanyaan aku yang bertubi-tubi dengan nada suara yang agak tinggi. Adikku hanya terdiam seribu bahasa. Aku terus bertanya lagi, “kau dapat love bite tu dari perempuan kan?” , “jawab la, aku tanya ni” . “ye ,adik suka laki, dan love bite ni dari abang angkat adik” aidit menjawab dengan pantas. “abang angkat?” aku bertanya sambil terduduk di tepi katil. Adikku hanya berdiamkan diri. “ so, kau ni seorang playboy yang gay la?” aku terus bertanya. Adikku masih mendiamkan diri. “kalau mak ayah tahu, macam mana?” aku memarahinya. “abang jangan beritahu mereka, please, please, please” dengan suara yang agak manja. Aku hanya terdiam tanpa berkata-kata.  “dah, siap cepat , kita keluar makan” dengan suara yang agak marah.

Kami berdua makan di sebuah kedai tepi jalan milik kawanku. Aku dan aidit masih mendiamkan diri tanpa bersuara dari rumah lagi. Akhirnya kesenyapan itu dimulakan dengan suara aidit. “abang marahkan adik?” tanya aidit kepadaku. “sudah la, lupakan,” aku menjawab. Dalam  3minit kami berdiam,aku mula bersuara semula “patut rr..selalu kau pandang abang semacam ja time abang pakai boxer” beritahuku. Aidit hanya terdiam. Berbual kami terhenti di situ. Selepas makam, kami terus pulang. Dalam perjalanan pulang, aku bersuara, “so kau top ke bottom”. Aku lihat reaksi muka adikku berubah dengan pertanyaan itu. “bottom” jawab adikku. “x sakit ke? Dan berapa lama dah kau main?” aku bertanya. “mula-mula memang r sakit, tapi dah lama,ok r. dah 3 bulan” jawab adikku dengan suara yang perlahan. “abang tahu dari mana semua ni? Abang….” Aidit bertanya. “ape..ape… . kawan aku kat kolej pun gay juga. So kadang-kadang di yang ceritakan pada aku” terangku. “so , dia pernah buat apa-apa kat abg x?” tanya aidit. Aku terkejut dengan pertanyaannya itu. “kenapa kau nak tahu?.  Ada la hari tu, kawan aku bagi aku minum air apa tah, so aku pengsan, bangun-bangun aku dah separuh bogel” aku beritahunya. “so, abang buat apa bila bangun?” aidit bertanya lagi. “ nak buat apa? Perkara dah jadi, lepas perkara tu,aku tukar bilik dengan dia, dan aku x jupa dia dah” aku terangkan lagi. “abang nak try main x?” aidit bertanya. “kau gila, aku abang kau tahu x” aku menjawab dengan nada yang tinggi. “boleh adik tanya sikit kat abang?” aidit bersuara. “apa” aku menjawab. “abang romen dengan awex abang , best  ?” aidit bertanya. “x payah tahu, dah..dah, jangan tanya lagi” aku menjawab. Kami berdua hanya berdiam sahaja hingga sampai ke rumah.

Dalam 5 minit perjalanan, kami sampai di rumah. Sebaik sahaja aku memberhentikan enjin, adikku terus keluar dan cepat-cepat berjalan masuk ke dalam rumah. Aku hanya membiarkan sahaja. Jam menunjukkan pukul 2 pagi, tetapi mataku tidak dapat ditutup, asyik memikirkan tentang aidit. Aku terus keluar dari bilik untuk menonton tv. 15 minit aku duduk menonton tv, tiba-tiba adikku keluar dari biliknya dan memandangku, tetapi aku buat tidak tahu sahaja kepadanya, dan dia terus turun ke tingkat bawah. Mungkin dia ke dapur agaknya, fikirku. 2 minit berlalu dan aidit muncul semula dengan memegang 2 cawan air nescafe. Aidit menghulurkan kepadaku dan aku just ambil sahaja. Belum sempat aku merasainya, aku teringat kes aku minum air yang diberikan oleh kawan sebilikku yang membuatkan aku pengsan. So aku terhenti minm dan aku menyuruh adikku untuk merasainya dahulu. Dan ternyata sangkaanku silap sama sekali. Air yang dibuat kepadaku tidak mengandungi  ubat-ubat untuk memengsankanku. Semasa aku minum, adikku aidit asyik memandang ke arahku. Aku terus memandangnya , dan aku lihat dia sedang memandang bahagian bawahku dengan teliti kerana time itu aku sedang mengangkat kaki sebelah kanan ke atas sofa dan aidit berada di sebelah kiriku. Aku terlupa yang aku hanya memakai seluar boxer sahaja pada ketika itu, kerana itu pakaian aku untuk tidur tadi. Aku terus menegur aidit supaya memandang ke arah lain, tetapi aidit hanya menjawab, “abang dah buat adik stim”. “kau adik jangan macam ni, aku abang kau” aku memesannya. Aidit terus bangun dan berjalan ke sebelah kananku pula dan terus duduk. Dia duduk dengan aku. Aidit terus memegang paha aku yang sudah aku turunkan. Aku menolok tangannya. “abang please, sekali ni sahaja” adikku berkata. “adik jangan macam, kita x boleh buat adik, aku abang kau” aku memberitahunya. Aidit meneruskannya juga. Aidit meraba pahaku yang tanpa kain itu sekali lagi. Boxer yang aku pakai malam itu juga terlalu pendek hingga menampakkan seluruh pahaku dan hanya sedikit sahaja untuk menutup kemaluaanku. Aidit dengan pantas menerkam ke arahku dan tangannya terus berada di dadaku sambil memegang kedua-dua belah tetekku.  

Aku tergamang dengan perbuatannya itu. Aku tidak dapat berbuat apa-apa. Lidahki kelu tanpa berkata sepatah pun. Adikku terus mendekati ke arah bibirku sambil berkata, “please abang, kali ini ja”. Aidit terus mencium bibirku. Dalam 3 saat juga aidit menciumku sebelum aku menolaknya jatuh ke lantai. Aidit bangun semula dan duduk bertentangan aku seperti mahu mengulum batangku kerana time itu aku sedang mangangkang. Aku terus merapati pahaku. Aidit dengan pantas naik dan memelukku semula dan terus mencium dan menjilat leherku. Aku tidak dapat menolaknya lagi kerana dia meragut leherku dengan kemas. Dan akhirnya aku mengalah dengan perbuatannya. Aku hanya membiarkan sahaja aidit menjilat leherku. Aku terasa semakin terangsang dengan perbuatannya yang semakin menurun dengan menjilat dadaku pula. Aku terasa stim sangat time itu. Adikku terus menjilat seluruh badanku termasuklah celah ketiakku. Aidit meneruskan kerjanya dengan turun ke bahagian bawah. Dia menjilat-jilat pusatku selama seminit dan terus membuka boxerku dengan pantas. Aku hanya membiarkan sahaja. Aidit membuka pahaku untuk dia mengulum batang pelirku. Aku terasa nikmat sangat time dia menjilat batang pelirku. Dengan pantas dia mengulum dan menjilat buah zakarku dan sekitarnya. Aku hanya merengek kesedapan. Yang membuatkan aku lebih terangsang apabila aidit mengulum seluruh batang pelirku yang panjang kira-kira 6 inci setengah ke dalam mulutnya. Aku cukup terangsang kerana perbuatan itu tidak pernah dibuat oleh awexku. Awexku hanya dapat mengulum separuh batang pelirku sahaja  mungkin kerana mulutnya yang kecil. Bertubi-tubi aidit berbuat demikian pada batangku. Aku terus mencium aidit dengan penuh bernafsu dan kami bercium secara nakal. Aku memasukkan lidahku ke dalam mulutnya dan aidit menjilat-jilat lidahku. Kami juga berkongsi-kongsi air liur semasa bercium. Aidit membuka pula t-shirt yang dipakainya dan seluar trek sut. Aku lihat badan aidit sudah menampakkan ototnya seperti aku, mungkin dia juga telah menjaga badannya, fikirku. Aidit duduk di sebelah aku pula dan menyuruh aku untuk memasukkan jariku ke dalam duburnya. Aidit mula menunjukkan cara berbuat demikian dan aku hanya mengikuti sahaja. Aidit mengerang kesedapan apabila aku memasukkan 3 jariku ke dalam lubang duburnya. Aku meludahkan air lirku pada lubang dubur aidit supaya libih licin, dan aku bangun dan menyuruh aidit mengulum batangku supaya menjadi licin. Selepas beberapa kali aidit mengulum batang pelirku sehingga penuh air liur aidit berada pada batangku dan aku terus memasukkan sedikit demi sedikit batang pelirku ke dalam lubang aidit. Aidit merengek kesedapan. Aku terus meliwatnya dengan penuh bernafsu. 

Aku berasa sangat stim time itu kerana lubang aidit yang sempit membuatkan aku lebih terangsang. Aku juga merengek kesedapan apabila batang pelirku bergeser dengan dinding dubur aidit. Selepas 2 minit aku berbuat demikian, aku mengeluarkan batangku untuk melakukan dengan kedudukan yang lain pula. Pelbagai aksi kami lakukan seperti secara menunggeng, mengiring, dari belakang, duduk, dan berdiri. Aku sungguh seronok melakukan itu dengan adikku aidit. Kami berselang-seli dengan bercium dan menjilat-jilat anggota secara bergilir-gilir. Selepas 20 minit kami bersama, barulah tiba masanya nafsuku semakin memuncak. Pergerakkan batangku ke dalam lubang aidit semakin pantas. Aidit meraung kesakitan dan aku merengek kesedapan. Sambil-sambil aku sedang meliwatnya, aidit melancap batangnya untuk bersama-sama mengeluarkan air mani kami. Akhirnya dalam 30 saat kami melakukannya dengan pantas, air mani aidit memancut tinggi dan diiukuti olehku tetapi air maniku hanya tersimpan dalam luban aidit. Pergerakkan kami berdua terhenti kerana keletihan. Aku terus terdampar pada dada aidit dengan lemah. Batangku masih berada dalam lubang aidit. Terasa berat sekali untuk aku melepaskan lubangnya itu. Aidit hanya menjilat-jilat jari fuckku yang menyentuh air maninya yang keluar tadi. Aidit menyuruh au untuk merasainya, tetapi aku menolaknya. Selepas 2 minit kami berehat, aku terus bangun dari badan aidit dan terus beredar dari situ. Aku masuk ke dalam bilik untuk mandi. Aidit masih berada di sofa kerana keletihan. Setelah selesai mandi, aku keluar dari bilik air dan mendapati adikku aidit berada di atas katilku dalam keadaan berbogel. Aku terus menyuruhnya keluar dari bilikku kerana aku keletihan dan mahu tidak. Aidit meminta supaya membenarkan dia tidur di sebelah aku. Tetapi aku tidak membenarkannya. Aidit akur dengan perintahku.

Jam menunjukkan pukul 12 tengah hari. Aku bangun dan terus ke tandas untuk mandi. Selesai mandi aku turun ke tingkat bawah untuk ke dapur. Aku lihat aidit sedang bersarapan di meja. Aidit menegurku, “abang tidur lena semalam?”. Aku hanya mendiamkan diri. “terima kasih abang kerana buat adik seronok semalam” aidit bersuara. “dah..lupakan apa yang terjadi semalam. Buat macam benda itu tidak berlaku”aku menyuarakan balik. Aku juga menyuruhnya supaya merahsiakan perkara yang berlaku daripada pengetahuan sesiapa.

Kehidupan kami berjalan seperti biasa. Adikku masih memandangku dengan  penuh bernafsu walaupun kami berada bersama family. Tetapi setakat itu sahaja yang dia dapat buat, kerana aku tidak lagi melakukan perbuatan yang seperti malam itu padanya. Aku juga sering memarahinya supaya tidak berkelakuan sedemikian terhadapku. Tetapi dia tidak mengendahkannya. kadang-kadang apabila kami sekeluarga makam bersama, aidit akan berada di hadapan aku kerana dia akan cuba meraba batangku dengan menggunakan jari kakinya. Walaupun perbuatan itu tidak diketahui oleh family aku, tetapi aku tetap berasa takut. Aidit juga sering memaksa aku untuk menghantarnya ke sekolah kerana dia ingin aku membawanya dengan motosikal aku. Aidit akan meraba-raba dan meramas-ramas batang pelirku ketika aku membawa moto. Kadang-kadang, walaupun aku memarahinya, dia tetap berbuat demikian juga dan hingga membuatkan aku mengeluarkan air mazi. Tetapi setakat itu sahaja perbuatannya terhadap aku. Aku terasa bagai menghadapi gangguan seksual. Kadang-kadang, aidit akan memakai seluar dalamnya sahaja dan duduk di sebelahku sambil menunjukkan batang pelirnya yang sedang stim. Aidit pernah sengaja menunjukkan video gay kepada aku walaupun family aku berada berhampiran. Tetapi family aku masih lagi tidak mengatahuinya sehinggalah sekarang aidit berumur 17 tahun.

{ 5 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

eh... dri mana la abg ni dpt cerita mcm ni?? adek stim baca

Anonymous said...

eh... dri mana la abg ni dpt cerita mcm ni?? adek stim baca

Anonymous said...

eh... dri mana la abg ni dpt cerita mcm ni?? adek stim baca

Anonymous said...

eh... dri mana la abg ni dpt cerita mcm ni?? adek stim baca

Anonymous said...

stim gilerrrr

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri