Pages

Rumah sewa 3

Sudah sebulan aku tinggal di rumah sewa aku ni. Sejak tinggal di sini, aku semakin kerap melancap dek boyfriend aku yang tinggal berjauhan daripada aku. Jadi aku lebih suka melancap untuk melampiaskan nafsu batin jantan aku. Lagipun aku belum lagi menemui kenalan baru di bandar ini. Petang itu aku balik kerumah lebih awal daripada biasa. Di luar rumah kelihatan kereta azlan parking menandakan dia awal balik ke rumah. Aku membuka pintu rumah seperti biasa. Namun alangkah terkejutnya aku apabila aku terlihat azlan sedang telanjang bulat dengan tuala diletak di tepinya. Azlan duduk di sofa sambil membuka kedua kakinya dengan luas. Badannya disandarkan ke sofa, manakala muka azlan menghadap batangnya dengan tangan kanannya menggenggam batang zakarnya perlahan-lahan. Satu pemandangan indah kelihatan, aku tergamam dan terdiri kaku tidak bergerak. Jantungku berdegup kencang dan pengaliran darahku menjadi laju dan terus mengepam batang pelir aku untuk kembang dan menegang dalam seluarku. Azlan terkejut melihat aku berdiri dihadapannya. Untuk mengelakkan azlan menjadi malu aku tersenyum dan tidak berkata-kata walau sepatah kata dan bergerak masuk ke dalam bilikku. Manakala azlan pula meneruskan lancapannya tak segan dan terus memejam mata menikmati elusan lembut jari-jarinya disekitar kepala zakarnya. Aku yang berada di dalam bilik menjadi tidak keruan setelah menyaksikan azlan melancap tadi. Aku berbaring dan mula mengelus-elus seluruh badanku. Semua pakaian aku sudah ditanggalkan. Aku nekad untuk melancap lagi pada petang ini walaupun pagi tadi sebelum pergi kerja aku sudah melancap. Aku berbaring tenang melancap batang zakar aku. Suasana sunyi dan senyap di rumah itu amat merangsan aku untuk mengerang halus sambil melancap. Dalam keheningan sunyi rumah itu tiba-tiba satu suara keras memecah keheningan petang. Suara itu datangnya dari ruangtamu adalah suara azlan mengerang. Sah azlan sudah terpancut dan suara jantannya menunjukkan azlan baru sahaja selesai mengeluarkan benih pekat jantan miliknya. Aku terkejut mendengar suara azlan keghairahan. Batang zakara ku yang sudah tegang dari tadi juga nampaknya semakin tegang dan padat. Tidak semena-mena aku pun terpancut. Satu das pancutan mani menembak udara dan jatuh semula ke dada dan mencapai muka ku. Aku kepuasan dan berasa lega dek pancutan itu.
Aku bangun dan mencapai tuala untuk membasuh sisa air mani aku di bilik mandi dekat dapur. Aku membuka pintu dan kelihatan azlan terbaring kaku di atas sofa. Kasihan azlan mungkin dia kepenatan tu pasal terlena. Tuala hanya digumpal dan diletak diatas batang zakarnya sekadar menutup sahaja. Aku bergerak terus ke bilik air dan membersihkan diri. Selesai sahaja berpakaian aku keluar ke ruangtamu dan kelihatan azlan masih lagi terlena baring di atas sofa. Aku mencapai remote dan menghidupkan tv untuk menonton berita. Tidak lama kemudian nizam sampai ke rumah pulang dari kerja. Nizam terus duduk di sofa ruang tamu rumah sewa kami itu sambil menonton tv. Nizam bertanyakan aku sama ada sudah makan ke belum. Aku mejawab belum kejap lah lepas tengok berita kita makan nanti kejutkan azlan katanya. Aku mengiyakan sambil memerhatikan azlan yang terbaring separuh bogel, hanya batang zakarnya saja yang ditutup. Aku memerhatikan bahawa batang zakar azlan mulai menegang lagi dan tegak berdiri keluar dari celah-celah tuala yang diletak diatas batangnya. Akibatnya satu lagi pemandangan indah kelihatan apabila batang zakar azlan keluar dan menjulurkan kepalanya seperti ular tedung yang menongkat langit. Indah sekali, aku tersenyum melihatnya begitu juga dengan nizam sambil menggeleng kepalanya. Nizam menghampiri azlan dan mengejutkan azlan agar melindungi batang zakarnya yang bangun menjulang dengan tualanya. Azlan terkejut lalu membuka mata dan dengan selambanya mengatakan biarlah kan kita sesama lelaki, apa yang nak dimalukan katanya. Wah hebatnya jawapan azlan. Aku tidak menyangka azlan akan mengungkapkan kata-kata begitu, memang dia jantan sangat, menggambarkan betapa bangganya azlan dengan asset nya sebatang zakar yang sempurna dan menarik bagiku. Aku jadi semakin penasaran melihat azlan yang santai dengan batang zakarnya, membiarkan kawan serumahnya menyaksikan batang zakarnya yang besar dan tegak. Kami meneruskan menonton berita jam 8malam, sambil dadaku berdebar-debar menyaksikan batang zakar azlan yang tegak berdiri. Manakala nizam pula tidak menghiraukan, apa yang ku lihat dia hanya menumpukan perhatian pada berita tv. Berita pada malam itu amat membosankan kata nizam, menyebabkan nizam masuk semula ke biliknya meninggalkan aku sendirian menonton, manakala nizam masih terlentang tidur.

Aku menyandar pada kerusi sofa membetulkan duduk ku, tanpa aku sedari, kakiku terpijak pada satu cecair. Aku membongkok melihat tapak kakiku dan ku dapati ada sedikit cairan di lantai berdekatan dengan tempat aku duduk, juga di kerusi sebelah tempat tidur nizam. Aku menyentuh cairan jernih itu, dan menghidunya. Alamak! Air mani!. Aku terkejut dan fikiran aku terus menerpa kepada nizam. Pasti tadi dia melancap zakarnya dan tidak menyedari akan pancutannya jauh meleset ke lantai ruang tamu. Sekarang aku yang jadi mangsa terpijak sisa air mani nizam, sedangkan dia masih tidur dibuai mimpi basah kerana batang zakarnya masih lagi tegak menjulang langit. Aku berjalan terjengket-jengket menuju ke dapur untuk membasuh kakiku yang terpijak air mani nizam. Huhu! Aku tak tahu adakah ini untung terpijak air mani orang ataupun kerugian. Tapi bagiku suatu pengalaman yang jarang sekali dihadapi oleh orang dalam serumah.


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri