Pages

kosong kosong


Hai My pengikut.
Dah lama aku tak update blog aku ni. Bukan Malas tapi tak ada bahan baru. Sekarang ni aku sedang kumpul balik bahan-bahan. Buat masa sekarang ni kalau aku post video ulos setuju tak? Sementara nak dapat bahan baru aku habiskan dulu stock video. kalau ramai response setuju aku teruskan. kalo tak ada uols terpaksa la tunggu aku dapatkan bahan cerpen. 
Adios 

{ 7 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

stuju

KhairiHE28 said...

Setuju sgt bro. Selang seli video ngan citer

Eric Que Etiqaz said...

okay jer k0t. biar yg terang la. kabur x dpt lyn sambil melancap hahaha

Anonymous said...

kalau dapt video melayu la.omputih dah byk sgt nk dpt

Eric Que Etiqaz said...

ape sambungan citer zack (asmara asrama) dan zakwan (rumah sewa) ?pls sambung.

gayman1984 said...

ok aje vedio hehehheehe klu ada yg melayu tu lagi bagus

Anonymous said...

setuju aje

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri