Pages

Rumah Sewa


Namaku Zakwan. Panggil saja Wan. Aku bekerja di sebuah bandar kecil di Malaysia timur. Hatiku gembira apabila mendapat tawaran bekerja sebagai kerani akauntan di sebuah syarikat besar di sebuah bandar yang kecil. Gaji pun agak lumayan apabila dibandingkan dengan kos hidup di bandar ni. Hari pertama aku sampai di bandar ini, aku seperti rusa masuk kampung, apabila aku jadi pening melihat kesibukan bandar itu. Sampai saja di pejabat itu, aku meletakkan beg pakaian yang ku bawa di tepi meja seorang kerani. Minta tumpang simpan kata ku. Kerani tersebut tersenyum dan tidak keberatan membantu aku. Setelah bertemu dengan pengurus cawangan, aku di berikan tugas membantu menyiapkan laporan tahunan kewangan yang belum siap. Sebelum itu, pengurus cawangan itu sempat menanyakan aku dimana aku menetap. Aku belum ada tempat menginap lagi kataku. Seorang kerani kewangan yang berada di dalam pejabat tersebut dengan ringan hati menawarkan aku untuk tinggal bersama di rumah sewa yang mereka tinggal. Namaku Aiman, katanya. Aku tersenyum dan memperkenalkan diri sambil kami bersalaman. Aiman seorang yang tinggi dan berbadan tegap. Memang handsome dan manis orangnya sesuai dengan keramahannya membuat aku rasa tak selesa. Maklumlah perasaan gay ku pendam saja dalam diriku. Hehe!
Petang itu selepas pulang kerja. Aku mengangkut beg pakaianku dan meletakkannya di bonet kereta Aiman. Aiman membawa aku balik ke rumah sewanya untuk aku tumpang sama. Perjalanannya sangat jauh jugak lah. Pemandangan di sekeliling perjalananku hanya pokok kelapa sawit sahaja yang mengiringi perjalanan petang itu. Setelah 20 minit kami sampai juga di rumah sewa Aiman. Sebuah rumah papan kampung yang cantik dan besar. Di dalam rumah itu ada tiga bilik kata Aiman. Aku akan menyewa di bilik yang paling hujung. Manakala Aiman bilik tengah. Bilik hadapan pula disewa oleh seorang lagi rakan yang bernama Nizam. Aku tak melihatpun kelibat Nizam di rumah itu. Kata Aiman, Nizam biasa balik lewat. Aku hanya mengangguk faham. Malam ini kita makan diluar ya kata Aiman, penat nak masak. Aku hanya setuju. Kamu pergilah bersihkan diri dan kemas barang kamu Wan kata Aiman. Aku tersenyum dan mengangkat semua beg pakaianku dan membawa masuk ke dalam bilik tidur. Agak bersih dan luas. Terbentang sebuah katil lebar, sebuah almari dan satu set cermin dan bangku. Setelah siap berkemas aku menuju ke bilik mandi untuk membersihkan badan. Aiman tidak kelihatan, awal lagi dia masuk ke biliknya. Penat barangkali kata hatiku. Dalam bilik air aku membersihkan diri. Membuka semua pakaian tanpa seurat benang, aku menyabun diri. Semua ku basuh terutama kawasan kebanggaan orang lelaki iaitu batang zakar dan buah zakar aku. Sambil aku urut-urut zakar, aku membelek-belek seluruh zakar aku. Rasa kagum dan bangga juga memiliki zakar yang sederhana besar dan panjang. Walaupun tidak sebesar zakar orang negro tetapi zakar aku boleh dibanggakan jika ada pertandingan zakar yang sempurna. Hehe! Perasaan bangga itu menyebabkan zakar aku mula menegang dan mengeras spontan. Ini tak boleh jadi. Aku tak mahu melepaskan air mani aku di bilik mandi ini. Aku cepat-cepat bersiram dan mandi lalu membasuh badanku. Setelah bersih, aku keluar dari bilik mandi dan menuju ke bilikku. Suasana rumah sunyi saja pada petang itu. Aiman tidur barangkali getus hatiku. Aku masuk ke dalam dan menutup pintu bilikku. Dengan menanggalkan tuala yang membalut pinggangku, aku mengesat mengeringkan badan sambil bertelanjang. Semua kawasan aku keringkan terutama celah-celah ketiak dan kelangkang aku. Setelah itu aku sidai tuala di tepi tingkap bilik. 

Aku menjenguk keluar tingkap untuk menghirup udara petang melihat panorama hutan disekeliling rumah yang aku sewa itu dari bilik. Aku rasa selesa pula dengan berbogel di dalam bilik ini, rasa seperti bebas dan lapang. Lebih-lebih lagi keadaan rumah yang tinggi itu menyebabkan aku rasa selamat untuk berbogel di dalam bilikku. Aku baring terlentang di atas katil sambil berbogel. Batang zakar ku menegak secara perlahan-lahan menunjuk langit. Aku hanya memejam mata menikmati hembusan angin suasana kampung dari tingkap yang meniup batangku. Ku biarkan batangku menegak keras. Tiba-tiba. Wan… wan… aiman memanggil namaku. Aku terkejut dan bingkas bangun dari katil lalu mencapai tuala untuk membalut pinggangku. Aku membuka pintu bilik dan kelihatan aiman berdiri didepan pintu bilik juga bertuala sahaja. Aiman meminta izin untuk masuk ke bilik ku katanya dia bosan dan ingin berborak. Aku setuju saja. Aiman ku jemput duduk di atas kerusi manakala aku pula menyandar di atas katil bilik ku. Tidak peduli dengan batang aku yang menegak, aiman tersenyum melihat batang aku menegak. Biasalah kita kan lelaki kataku. Aiman hanya tersenyum dan meneruskan perbualan kami. Rumah ni agak panas wan, aku sendiri jarang berbaju di rumah ni. Kadang bertuala saja kata aiman. Aku hanya mengiyakan kata aiman. Aiman orangnya peramah, ada saja yang hendak disembangkannya. Aku hanya menjadi pendengar setia sambil berbaring di atas katil aku. Batang zakar aku mulai kendur dan lembik mendengar macam-macam cerita aiman.

Selesai kami bersembang, aiman bawa keluar makan ke bandar katanya. Aku hanya setuju. Aiman keluar bilik dan bersiap. Aku bangun dan menutup pintu bilik semula. Sambil membongkar beg pakaian aku sangkut semua pakaian aku ke dalam almari. Menyarungkan seluar dalam dan jeans biru, dengan baju tshirt hitam aku pun bersiap. Jam sudah menunjukkan pukul 7 malam. Aku menaiki kereta aiman dan kami pun bergerak menuju ke bandar. Kami makan di warung yang terkenal dengan nasi ayam nya. Sedap juga lah. Selesai makan kami bergerak balik ke rumah. Sambil ronda bandar pada malam itu. Hari pertama kerja di pejabat itu membuatkan aku terasa penat. Sebaik saja sampai di rumah. Aku mengambil keputusan untuk berbaring santai di atas katil empuk dalam bilikku. Jam menunjukkan jam 9 mlm. Aku berbaring terlentang sambil masih tidak berpakaian. Aku sudah terbiasa untuk berbogel telanjang bulat didalam bilikku ini. Aku rasa selesa berbogel begitu. Sambil berbaring itu, zakar aku perlahan-lahan berdenyut dan mula mengepam darah untuk masuk kedalam rongga batang zakar aku. Menyebabkan zakarku mencanak naik dan berdiri tegak. Aku pedulikan sahaja sambil berbaring menutup mata. Dalam aku berbaring hendak tidur itu, bermacam-macam perasaan bermain di kepala aku mengingatkan video lucah yang aku tonton kelmarin sebelum sampai ke bandar baru ini. Perasaan itu menyebabkan zakar aku menegang keras minta dibelai manja. Aku membuka mata dan memerhatikan zakar kebanggaan ku. Besar dan teguh sangat perkasa. Dengan kulit coklat gelap, zakarku dikelilingi dengan urat-urat timbul yang menampakkan kebengisannya. Kepala zakar ku pula bulat bujur seakan-akan kepala ular tedung. Ketegangan yang sempurna menyebabkan kepala zakar menjadi berkilat dan kembang penuh. Kepala zakar dihiasi dengan lubang zakar yang menganga luas tempat terpancutnya air maniku yang kental nanti.. Puas aku membelek-belek zakar aku sambil aku terlentang di atas katil berbaring sambil mengangkang kedua kaki dengan luas. Ku perhatikan sebutir air mazi mula menitik keluar dari mulut zakar aku. Ku sapu perlahan-lahan lendir itu diseluruh kepala zakar aku, semakin berkilat nampaknya kepala zakar. Kepala zakar aku menjadi semakin licin. Batang aku menjadi semakin kemerahan.

Aku tidak tahan melihat zakar sendiri dan terus mengurut-urut zakar untuk melancap. Suasana sunyi di rumah itu amat menenangkan untuk aku melakukan aktiviti kegemaran aku. Sambil perlahan-lahan aku mengurut zakar dari pangkal menuju ke kepala zakar menambahkan lagi ketegangan zakar dan membesarkan kepala zakar ke tahap maksimum. Hampir 15 minit aku membelai zakar aku, kini tiba masanya untuk aku melancap dengan serius. hehe! yang tadi tu main-main je dengan zakar sendiri. aku menggenggam zakar dengan erat dan melancap mengikut irama yang sudah dipersetujui oleh pelancap sedunia. Lancapan aku berterusan sehingga sampai ke satu saat yang sudah tidak boleh di undur lagi. Air mani akan dilepaskan dari testis aku menuju ke saluran batang zakar menuju perjalanan jauh. Aku hanya menikmati perjalanan air mani itu yang akhirnya menyebabkan berlaku pancutan deras keluar dari lubang kepala zakar aku yang memang ternganga sejak tadi. Croot… croot… croot… air mani aku memancut-mancut ke udara dengan bebas dan jatuh semula ke atas tilam dan cadar yang baru itu. Kasihan cadar baru itu tercemar dengan air mani aku pula. Air mani yang terpancut itu menyebabkan aku letih dan longlai. Tanpa mengelap, sisa air mani yang ada di perutku itu aku biarkan mengalir mencair dan akhirnya mongering. Manakala aku pula terus terbaring tidur kesedapan akibat pancutan deras melancap tadi. Aku terlentang tidur tanpa memikirkan apa-apa. Zzzzzz…

Tok… tok… tok.. aiman mengetuk pintu bilikku dan dia terus membuka pintu bilikku untuk masuk. Alamak nampaknya aku terlupa mengunci bilikku tadi. Aku yang masih tertidur nyenyak selepas melancap tadi tidak menyedari ketukan itu. Aiman yang berdiri di hadapan pintu bilikku tergamam melihat aku yang tidur terlentang tanpa seurat benang di badanku. Dengan zakar aku yang terbaring melintang layu membuatkan aiman tercegat dan tidak bergerak. Aiman menyaksikan pemandangan percuma aku tidur telanjang bulat dengan zakar aku yang masih dibaluti sisa-sisa air mani kesan lancapan tadi. Biasalah lelaki, aiman pasti maklum yang aku melancap tadi.


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri