Pages

( Novel ) Mengintai Ayah ( Part 8-AKHIR )


Sejak dari sekolah rendah, aku memang nakal. Aku belajar hisap rokok dari bangku darjah 5 lagi. Sekarang aku di tingkatan 4. dan bukan sahaja rokok, ganja dan seks pun aku pernah buat.

Hari ni aku ponteng kelas. Aku dengan member baik aku nizam lepak di dalam rumah pepagi ni. Emak aku sudah lama tiada. Aku tinggal dengan ayah dan pak long ayah yang sudah berumur 50 tahun. Ayah baru berusia 44 tahun. Ayah semestinya takder pagi ni. Dia kerja jadi security guard di bank kat Bandar. Pak long pulak bukak warung di hujung taman.
Nizam memang selalu lepak di rumah aku. Kekadang bermalam dengan kami sekluarga. Dia bukan orang asing di sini.

Pagi tu nizam bawak ganja. Aku memang dah lama tak pekena ganja. Nizam memang kaki ting tong. Dia suka benar hisap ganja sambil minum beer. Dalam bilik aku ada tv dan vcd player. Sambil layan ganja aku mainkan vcd player cerita blue. Stim giler. Nizam hanya pakai suar pendek. Dan aku pulak pakai suar sukan aku yang dah separuh lusuh tu. Kita orang tak pakai baju langsung. Nizam dah separuh sedar melayan ting tong dia. Tengah syok layan vcd aku terasa nak buang air pulak. Tandas kat rumah tu Cuma ada dalam bilik pak long. Tandas yang satu lagik ada kat tingkat bawah. Malas pulak aku nak turun ke bawah. Bilik pak long sebelah ajer ngan bilik aku. Aku pun lompat dari katil dan tinggalkan si nizam yang dah macam ayam kena sembelih tu kat situ.
Dalam tandas aku terduduk kat atas mangkuk tandas. Penangan hebat ganja nizam bawak memang power giler. Terkelu aku di buatnyer. Entah apa yang aku dok pikirkan, sekonyong-konyong aku dengar pintu rumah di buka. Aku jadik kalut sekejap. Aku nak ajer kuar dari bilik pak long dan lari ke bilik untuk tutup vcd blue tu. Tapi apa-apa aku buat sure sesiapa yang balik tu mesti debik aku sebab ponteng kelas. Celaka betul!
Aku betul-betul suspense. Siapa balik? Ayah? Pak long? Aku diamkan diri macam patung dalam bilik pak long. Bunyi tapak kaki naik tangga semakin hamper. Kemudia bunyi tu berhenti dekat benar ngan pintu bilik pak long. Aku dah panic giler.

“ apa nko buat tu! “ aku dengar ayah menjerit kat nizam. Aku dah suspense. Terkecut aku dibuatnyer. Aku dengar nizam acuh tak acuh menjawab. Dah mabuk giler laa tu. ‘pakcik!..erkk…erkkk’ aku dengar nizam terkedu-kedu menjawab pertanyaan ayah. Aku dengar ayah menolak pintu bilik aku dengan kasar..

‘ RAZAK! RAZAK! “ ayah memanggil nama aku. Aku terdiam dalam tandas. ‘ dia….dd..ddia takder pakcik…dia pegi kedai kat Bandar kejap : , nizam dalam mabuk sempat jugak cover line aku. “ ko apa ni nizam!?? Isap ganja?? “ ayah menempelak. “ aku dengar bunyi gelutan diatas katil. “ sakit pakcik! Sakit! “ nizam berteriak. Aku memang kecut perut dengar. ‘ tengok blue pulak tu! “ ayah berleter.
“ aaahhh!!! “ nizam menjerit lagi. “ nko ni nak kena AJAR ni! ‘

Aku dengar orang meronta-ronta atas katil. Aku beranikan diri nak menghendap apa yang berlaku. Sekonyong-konyong aku di pintu bilik pak long aku berhenti. aku hulurkan kepala menjengah dari pintu bilik pak long. Aku nampak ayah sedang menindih nizam. Ayah berteleku atas badan nizam. Tangan nizam di pegang. Ayah menampar nizam dua tiga kali. Nizam aku lihat tengah menangis macam budak kecik. Aku jadik tambah gerun.
‘ sakit pakcik! Sakit “ ‘budak kurang ajar “…ayah semakin lantang bersuara. ‘ nko ni nak kena ajar betul-betul baru tau langit tinggi ker rendah! “ sebaik sahaja ayah habiskan ayat tu, aku lihat ayah membuka zip seluarnya. Aku terkejut beruk! Apa yang ayah nak buat?
‘ambik ni! “ Aku macam tak percaya apa yang ayah lakukan. Ayah keluarkan batang koneknya dan menghulurkan pada mulut nizam. Nizam kelemasan cuba menolak konek ayah. Tapi tangan ayah menangkap kepala nizam dan di ujakannya ke batang konek yang separuh stim tu. Aku jadik betul-betul terkejut dengan ayah!
Batang ayah masuk kedalam mulut nizam. Nizam meronta-ronta. Tapi ayah gah duduk diatas badannya dan terus-terusan menolak pinggulnya ke depan lagi. Nizam sudah ku lihat macam lembu kena sembelih. “ ambik! Ambik ni! “ ayah seperti memberi arahan. Mungkin ketakutan atau nizam sudah mabuk giler…dia semakin ligat menghisap batang ayah. Ayah kulihat semakin rakus. Baju kerjanya dibuka. Perut ayah yang buncit terkeluar. Tangannya menarik rakus kepala nizam untuk batang konek nya masuk dalam-dalam lagi. ‘ sedap tak? Sedap tak anak haram?!! “ Ayah semakin bernafsu. Tangan nizam di pegang erat di hujung katil. Ayah bongkokkan badannya untuk memberi laluan koneknya mengharung mulut nizam dengan ganas. Sesekali mata ayah pejam celik mengikut rentak. Nizam kulihat semakin ghairah mendorong masuk keluar konek ayah dari mulutnya. Dan tiba-tiba aku jadi berahi.
Ayah sekonyong-konyong bangun dari atas nizam. Ayah menarik nizam berdiri di tepi katil. Badan nizam di tekan ke dinding. Sambil berdiri ayah menekan badan nizam dari belakang. Ayah menarik seluar nizam terlucut ke bawah kakinya. Dan dalam masa yang sama ayah lucutkan seluarnya sendiri. ‘ jangan pakcik! Jangan ‘ nizam merayu-rayu. Ayah seperti tidak peduli. Koneknya yang terhunus panjang itu dilumurkan dengan air liur. Dan pinggang nizam di tarik kebelakang. ‘ AAHHH!!! “ nizam menjerit. Ayah menjunamkan batangnya secara mendadak kedalam bontot nizam. Nizam meronta cuba melepaskan diri. Ayah semakin kukuh memegang tangan nizam dan menekan belakang nizam dengan perutnya. Ayah mengerang penuh ghairah. Aku terkelu melihat ayah menghayunkan batangnya menconak masuk keluar lubang bontot nizam. ‘ uurgghh…sedap nizam..sedap…’ ayah semakin bernafsu. Nizam merintih kesakitan. Ayah menekan badan nizam lagi. Kali ini nizam tidak menolak. Aku lihat nizam sama-sama jatuh ghairah dengan perbuatan ayah. Ayah semakin ligat mencucuh batangnya ke nizam . nizam merengek. ‘ sedap tak nizam? Sedap tak….uurrghhh ‘ ayah merintih. ‘ aahhhhh….pakcik…’ nizam hanya bias menjawab resah. Aku semakin bernafsu. Batang aku sendiri sudah mencanak keluar dari seluar. Aku layan dan usap dengan nafsu yang membara melihat ayah meliwat kawan ku sendiri. Katil di mana keduanya berdiri semakin berbunyi.
Aku jadik nekad. Aku bogelkan diri dan berjalan masuk kebilik. Ayah terkejut memandang aku! Aku diamkan diri. Batang di tangan aku usap dengan rakus. Ayah ku kira pabila melihat rentak ku hanya memandangku sekilas dan terusan menjunamkan batangnya ke bontot nizam. ‘ sini kau! Razak!!! “ ayah memerintah. Aku dating ke katil berdiri di sebelah. Ayah terusan mengerjakan nizam. Nizam terkulai kelemahan ditindih ayah di dinding. ‘jilat bontot ayah! “ aku terkejut. Tapi tidak membantah. Aku naik ke katil dan menyangkung belakang ayah. Aku hulurkan lidah dan menjilat lubang bontot ayah.
‘ sedapppp…uurgghhh…sedapp zak!!..jilat lagi “ Ayah semakin liar. Bontotnya di kangkangkan luas-luas. Sambil menusuk batang keramatnya ke liang nizam. Aku semakin terikut dengan nafsu ganas ayah. Lidah ku mencucuk-cucuk lubang ayah. Ayah mengeliatkan badannya. Aku semakin bernafsu. Ayah kemut lubang keramatnya. Dan aku liar mencari-cari. Ayah semakin laju. Nizam kegersangan merintih. Dan sekonyong-konyong nizam menjerit. Air maninya meleleh membasahi dinding. Ayah semakin kasar. Aku lihat ayah menarik koneknya dari lubang nizam dan memancutkan air maninya ke atas belakang nizam. Aku sendiri sudah semakin klimaks. Air mani aku terpancut keluar menderu-deru.

‘ apa ko buat ni mat? “ aku terkejut melihat pak long berdiri di muka pintu. Aku dah terkulai di atas katil. Lemah, dan mabuk yang belum hilang. Nizam sudah terduduk lena di penjuru katil. Ayah masih lagi berdiri sambil menyapu air maninya dari tangan. ‘ budak dua ekor ni ponteng kelas, hisap ganja dalam rumah. Aku ajar laa dia orang! ‘

‘ oohh…’ pak long menjawab perlahan. Pak long menghampiri ayah. Ayah turun ke bawah katil dan berdiri di depan pak long. Seluarnya masih lagi terlondeh. Aku tergamam melihat pak long menolak ayah terdorong di atas katil sebelah aku. Ayah tersungkur. Mukanya betul-betul menghadap aku. Aku lihat ayah tersenyum sinis. Aku jadik hairan. Pak long melucutkan seluar yang dia pakai dan menghulurkan batangnya yang lebih besar dari ayah. Aku jadik kaget. Pak long mengusap batang itu jadik lebih bear dan panjang. ‘ bukak kaki nko besau-besau mat…ni hadiah dari aku ;, dan sebaik sahaja ayah mengangkangkan kedua kakinya, pak long menghulurkan batangnya ke dasar lubang ayah. Ayah menjerit. ‘ AAHHHH!! “ tanganya menarik tilam katil. Pak long mendesah. Ayah memandang aku sambil merintih ganas. Aku jadik stim semula. Nizam ku lihat sudah tertidur di sebelah. Kepala ayah ku angkat, dan mulut ayah yang bermisai lebat itu aku gomol. Ayah semakin resah merintih. Pak long hebat mencucuhkan batangnya ke dasar ayah. Dan rengekan pak long mengisi bilik. Tanganya menggenggam erat pinggang ayah. Hayunannya semakin laju. Lidah ayah aku kulum. Ayah merengek tapi suaranya tenggelam dalam mulut aku. Aku lepaskan mulut ayah. Dan bangun beransur ke bawah katil. Aku esotkan diri mencelah kaki ayah. Dan batang ayah yang stim semula itu aku masukkan dalam mulut. Ayah mendesah. Pak long semakin ganas. Batang ayah aku lumatkan dengan air liur dan lidah ku menjilat keras semua yang aku bisa hisap. Ayah mengelupur keresahan. Pak long semakin merintih kasar. Dan setiap hayunannya diiringi dengan keluhan berat yang penuh ghairah. Aku semakin ligat melayan kenikmatan batang ayah di dalam mulut. Konek aku sendiri sudah mencanang naik. Aku usap dengan laju, selaju hayunan pak long pada ayah. Aku terpancut semula. Pak long sendiri meneriak kecil melepaskan batangnya dan menjunam turun air mani membasahi muka aku. Ayah bangun dan dia sendiri mengeluarkan air maninya berpusu-pusu laju ke atas katil.
Aku terkulai lemah.
Dan selepas hari itu. Aku tidak pernah hisap ganja lagi. Tapi batang ayah dan pak long menjadi habuan baru. Dan aku pun sudah leka di hentam ayah berkali-kali.


{ 2 comments... Skip ke Kotak Komentar }

gayman1984 said...

klu ada pak cik mcm tu ... menarik ye heheheheh

harun said...

Nape tak lanyak nizam ramai2 kasi bunting perut hingga tersembul pusat dia...mesti best kan.

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri