Pages

TUSUKAN BERAHI


kembali semula mengenai cerita sex ku yang telah berlalu lama. sebelum ini aku ceritakan pada anda semue bagaimana aku di ajar cara melancap oleh sepupuku. selepas peristiwa itu aku mula mengimpikan batangnye untuk memuaskan nafsu aku. aku sangat suka memegang batangnya. sampai satu masa, dia dan aku bersendirian di dalam rumah. oh ye, untuk pengetahuan korang nama sepupu aku nie lie. dulu aku suka ke rumah dia. cz rumah aku dan dia xde r jauh mana. kami selalu bermain bersama. sewaktu berduaan di dalam rumah. lie telah memasangkan cirita blue tapi yang normal. aku melihat cerita tu dengan berahi sekali. selepas cerita tersebut habis, lie menyuruh aku melakukan apa yang telah aku lihat tadi. aku mengikut kehendahnyer. pengalaman pertama mengolom batang amat nikmat. aku merasakan seperti hantu yang menguasai diri aku.
kami telah melakukan gaya 69. masing2 melakukan tugas sendiri untuk memuaskan nafsu masing2. aku jadi lebih teruja dan terasa nikmat yang teramat sangat. selepas puas menikmati batangnya aku di arahkan untuk menonnggeng seperti doggy style. aku mengikutkan aja apa yang diturutkan. dia meminta izin untuk fuck aku. aku turutkan sahaja kemahuannye.
tusukan pertama die menyebabkan kesaktikatn yang teramat sangat. aku terus menendang die untuk elakkan kesakitan aku berlarutan. aku meminta masa beberapa minit untuk ilangkan kesakitan itu. kali ke dua dia mahu fuck aku. aku menolak pada mulanya. selepas di pujuk aku mengalah. kali ini lie fuck aku dengan begitu berhati-hati. dia takut aku sakit lagi. pada mulanya aku merasa sakit. lama kelamaan kesakitan itu betukar menjadi nikmat. aku rase tidak duduk diam sewaktu di fuck oleh lie. selepas sekian lama mendayung perahu, lie telah memancotkan laharnya ke dalam mulutku. aku jadi tersedak dan ingin memuntahkan lahar itu kembali. selepas itu lie melancapkan aku sehingga aku keluarkan lahar yang banyak di atas badan aku.
selepas kejadian itu, aku selalu bermlm bersama lie dan meluangkan masa bersama ketika ketiadaan orang di rumah. aku sangat bahagia bersama dengan sepupu ku itu.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri