Pages

Cite Tandas Public! daringg


huhu..hari nie (18/9/10) gi KL..jalan2...sambil tu cari port baru...lepak kat sogo, pertama kompleks, pasar seni, imbi...xpi xjumpa port baru...sedeh...so dah give up...jam 8.3pm terus gi solat isyak kt plaza jaya (imbi)...pas solat pi toilet kat tingkat dua tu.huh....mmg nak lancap seseorg2..xpi rezeki..huhu..mamat mlyu umo dlm lingkungan 26 masuk dlm toilet tu.muka leh tahan.masa tu aku kat tmpt urinal...first dia senyum kat aku..so aku pon balas lah...dia senyum agi...ayik nie laen mcm je..kata dlm hati aku..huhu...pas tu aku gi kat tmpt sinki konon nak cuci tangan..mamat tu masuk dlm cubical...dan kenyit mata kat aku..huhu..apa agi...tgk kanan n kiri xde org terus masuk dlm cubial tu...first kami dah bogel sama2...btg dia beso gak..bersih dan cantek, kepala kote pon beso gak...geram aku tgk btg dia...huhu..xpi aku xnk pancut coz awl sgt nk pancut baru kul 8.30pm lebih..masa ade agi boleh lah cari laki laen..huh..lagi pon aku nak pancut seseorg...so tanpa membuang masa aku terus kolom btg mamat tu...mmg gersang giler r..huhu...masuk smpi kat tekak aku..mmg best...seluruh kote dia aku kerja kan..huhu...sampai dia pancut dlm mulut aku...wow...first kali aku rase air mani yg manis..xpi dia isap rokok...org kata mereka yg isap rokok...mani dia rase laen..xpi yg nie manis lah pulak..huhu...xpi xtelan lah beb..after kami ringan2 masing2 terus belah..aku pi toilet satu lagi..kat tmpt yang sama..xpi toilet tu mmg xde org nak masuk..sunyi je..lau tgk dari tingkap leh nmpk parking lot kereta..sebelah bangunan tu...( sesiapa yang nak maen berat2 xpi xde port..tmpt nie paling sesuai dan tiada sebarang gangguan)...aku wat show btg cikit kat tepi tingkap tu...n terus naik monorel ke hang tuah..dan naik lrt ke plaza rakyat..pastu jalan2 kat ctu..makan2..dlm kul 10.30pm aku pi Station KTM KL..beli tiket kat mesin..n terus masuk dlm toilet tepi tu...dan mcm biasa nak pancing org kena lah buka suar n lancap..biar org tu taw kita tgh lancap...so aku wat mcm tu kat cubical no dua dlm toilet tu...rezeki juga ...dpt juga seseorg mamat mlyu..agak kacak..umo dlm 28 kot..xpi badan dia kecik dan comel.tinggi dlm lingkungan 167cm kot..huhu...sebenarnya dia nak pi cubical no 3...xpi dia dah perasan aku tgh lancap..so dia terus pacak kat ctu..n senyum..aku ajak dia masuk dlm cubical..n buka suar dan baju aku...maksudnya dan bogel penuh..huhu..dan dia kolom btg i..."lebih2 tu" aku xnk citer malu r..huhu..phm2 lah sendiri yerk..huhu..mmg best lah mamat tu...xpi aku xnk pancut gak..aku minta mamat tu lancap dpn i..dia lancap juga..aku rakam aksi tu xpi malangnya gelap sgt..coz xde lampu kat cubical tu...dan akhirnya dia pon pancut kat pintu tu..huhu...pemandangan yg sungguh menarik...pas tu mamat tu kuar...aku terus sambung aksi aku lancap kat cubical tanpa tutup pintu...guys ade benda yg berlaku..sgt kelakar....first time bagi aku...aku tgh lancap..tiba2 ade seorg mamat masuk dlm toilet..xpi dia masuk senyap2..so aku pon xlh dgr bunyi org masuk dlm toilet tu..own's dah smpi ke cubical 2 (cubical aku tgh lancap) dia terkejut n terus lari...dia ingat hantu kot...hahaha...aku mmg xleh tahan gelak..terus gelak ahahahaha.....siot...pastu aku pon dah nak klimaks n terus pancut kat lantai..kat luar cubical...dan bersihkan btg i n terus gi tmpt menunggu train..alhamdulillah kul 11.32pm train ke serembn dah smpi...hujan lak..sejuk giler dlm train tu...pas turun kat tmpt aku..pi beli air kotak (susu) byk2 n naik teksi dan menuju ke destinasi aku/..hujan lah bro....sejuk...so tu je lah kesah perjalanan saya pada hari ini...sok rancang agi nak kuar,..xpi tgk keadaan..huhu.. c u later.... :-) lau ade yg menarik nanti sy akn citer....

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri