Pages

Aku dan Alif

Aku berusia 18 tahun dan masih bersekolah di sebuah sekolah teknik di sebuah  negeri di malaysia. Aku di minati ramai kerana aku amat tampan .Badanku jugak agak tegap dan di  cemburui ramai kawan-kawan kerana hal ini.Selain aku masih terdapat seorang lagi rakanku yang jugak agak di minati kerana ketampanan wajahnya dan ketegapan tubuhnya. Namanya ialah Alif . Aku dan alif sama kelas dan bilik kami jugak agak  dekat. Kami juga aktif dalam permainan bola sepak. Oleh itu aku dan alif memang rapat  sangat.Aku juga  sudah mengenali kaum keluarganya begitu juga dengan dia.
Pada suatu hari selepas  latihan  bola sepak,aku dan alif sama-sama ke bilik mandi untuk mandi.Suasana agak hening  kerana hari telah pun maghrib.Semua rakan-rakan lain telah ke surau untuk solat manakala aku  dan alif terus mandi. Pada mulanya kami berenam tetapi 4 lagi yang lain hanya mandi pantas  untuk ke surau. Tinggallah aku dan alif saja di bilik mandi.Kira-kira jam 7.45 malam aku sudah  selesai mandi dan segera ke bilik untuk memakai baju tetapi alif masih lagi belum selesai  mandi. 5 minit kemudian aku ke bilik mandi semula dan dapati alif sudah tiada lalu aku bergegas ke  biliknya.

Aku mahu mengetuk pintu biliknya namun tidak jadi sebab pintu bilik alif terbuka luas lalu aku segera  masuk.Aku agak terkejut melihat  alif sedang asyik melancapkan zakarnya tanpa menyedari aku telah masuk ke  biliknya.Aku duduk agak jauh dari katilnya lalu menonton perlakuan alif itu hinggalah air mani alif memancut keluar.Dalam  pada itu nafsu aku jugak sudah naik kerana ketampanan dan ketegapan tubuh alif betul-betul memberahikan aku. Sewaktu alif mengelap zakarnya  aku pun segera menyergahnya . Alif terperanjat dan cepat-cepat memakai tuala  mandinya.Mukanya merah sebab malu. Aku berjanji padanya aku akan simpan hal itu tetapi alif memaksa aku  mempertaruhkan sesuatu sebagai jaminan. Alif menyuruh aku juga melancap sebagai jaminan. Pada mulanya aku menolak sebab  malu tetapi alif dengan pantas telah pun melucutkan kain pelikat aku dan dia segera menghisap zakar aku sambil  tangannya meramas-ramas buah zakar aku.

aku semakin berahi. Zakarku menegang hampir 7 inci lebih dan aku tahu alif berpengalaman mengulum zakar kerana aku betul-betul kenikmatan. air mazi ku mulai memancut keluar.aku akhirnya tak  tertahan terbaring di atas katil alif.
aku pantas melancapkan zakarnya dengan tangan kiriku
sementara tangan kananku meramas buah zakarnya dan mulutku menghisap kepala zakarnya    

Alif segera menanggalkan tuala mandinya dan melucutkan baju melayu aku. Kini  kami sama-sama telah pun berbogel. Aku lihat zakar alif telah menegang hampir 7 ke 8 inci dan asyik memancutkan  air mazinya. Alif begitu asyik mengulum zakarku. Aku hanya mampu merintih nikmat. Alif semakin rakus ,dia memeluk erat tubuhku  lalu kami pun berkucupan hangat. Lidah kami berkuluman .Peluh nikmat mulai membasahi badan kami.Setelah puas alif  mengihsap-hisap leherku dan dada ku.Kemudian puting tetekku dihisapnya agak lama seperti menghisap  puting susu ibu.Sambil itu tanggannya begitu asyik meramas-ramas zakarku.Aku mengeliat-liat kerana terlalu ghairah.kemudian perut dan pusatku di  hisap dan digomoli oleh alif. Ternyata alif seorang yang hebat. setelah puas alif kembali menghisap zakarku.aku terasa zakarku  ditekaknya. Badanku bergetar hebat sebab pertama kali aku melakukan  seks. tidak lama kemudian aku semakin tak tertahan lalu terpancutlah begitu  banyak air mani aku ke dalam mulutnya hingga tiada satu titik pun air mani ku jatuh ke atas katil. Alif memuji aku kerana pandai mengikut  rentaknya. Alif kemudian menyuruh aku pula menghisap zakarnya. Inilah yang aku tunggu lalu aku pantas melancapkan zakarnya dengan tangan kiriku  sementara tangan kananku meramas buah zakarnya dan mulutku menghisap kepala zakarnya membuat alif merintih-rintih nikmat.semakin lama semakin cepat  aku melancapkan zakar alif dan akhirnyan alif menjerit nikmat bila air mani terpancut ke dalam mulutku. kemudian aku menindih tubuh  tegapnya lalu aku meramas-ramas tubuhnya sambil mulutku menghisap lehernya. kemudian dada nya aku hisap.kemudian puting tetek alif aku hisap dan jilat  sepuas-puasnya hingga alif merayu-rayu padaku agar berhenti kerana alif sudah tidak tertahan. kemudian pusat dan perutnya yang pejal itu aku hisap hingga lebam-lebam tubuh  tegap alif. kemudian kami buat posisi 69.kami begitu asyik menghisap hingga kami  sama-sama sekali lagi memancutkan air mani kami...sejak hari itu kami menjadi pasangan gay  yang aktif sekali...


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri