Pages

Kisah aku dan abang Joe 1.0

Perkenalan aku dengan abang joe adalah sesuatu yang tidak diduga. Abang Joe berasal dari kampung yang terletak di Pahang. Dia datang ke Kuala Lumpur disebabkan oleh pakciknya yang menetap disini telah mengajaknya bekerja di sebuah syarikat kawalan keselamatan yang terletak di Kelana Jaya. Pada masa yang sama aku selalu menghabiskan masa lapangku di tempat Abang Joe bekerja kerana disitu juga tempat kerja abang angkatku.

Pada suatu hari ketika aku dan abang angkatku tiba ditempat kerja, aku melihat ada pekerja baru di dalam pos kawalan itu. Abang angkat aku menegurnya dan sejak daripada itu kami menjadi kawan. Abang joe kerja waktu siang dan abang angkat aku kerja waktu malam. Sebelum abang Joe balik ke asrama dia selalu datang jumpa aku dan abang angkat aku untuk berborak. Aku suka perwatakan Abang Joe kerana dia seorang yang baik hati, tidak mudah melatah.

Pada waktu siang ketika abang angkat aku tiada, aku selalu pergi ke pos kawalan itu untuk berborak dengan abang joe. Aku kagum dengan abang joe kerana pada waktu lapang dia lebih suka mengaji daripada tidur, tidak seperti rakan-rakan sekerjanya yang lain. Bila dia sedar aku sedang berdiri dibelakangnya, Abang Joe terus mempelawa aku duduk dan dia tutup kitab itu. Kami berborak tentang keluarga masing-masing. Pada masa itu umur Abang Joe 28, dia merupakan anak kedua dalam keluarganya. Abang joe menceritakan kisah silamnya dahulu. Dia merupakan seorang yang agak nakal, pernah dipenjarakan.

Pada waktu malam ketika abang angkat aku bertugas, Abang joe datang ke tempat kami, di pos kawalan. Abang Joe mengajak aku pergi ke Pasar Larut malam, kebetulan ketika itu pasar larut malam itu masih lagi beroprasi. Sekarang ini hanya tinggal tapak, terpaksa di tutup atas sebab-sebab yang tersendiri. Aku minta izin daripada abang angkat aku dan kami sama-sama berjalan pergi ke pasar larut malam itu.

Setelah tiba di pasar larut malam itu, agak mengecewakan sebab indah khabar dari rupa. Suasananya tidak begitu meriah dan amat membosankan. Lokasi pasar larut malam ini terletak berhampiran dengan tasik di daerah Petaling Jaya. Disebabkan tiada aktiviti yang begitu menarik aku mengajak Abang Joe pergi bersiar-siar di kawasan tasik. Pada waktu itu jam sudah menunjukkan pukul 2 pagi tetapi masih ada lagi orang memancing di kawasan itu. Ketika kami sedang berjalan dikawasan tasik itu tiba-tiba Abang Joe memberitahu aku yang dia hendak buang air kecil. Aku menyuruh dia pergi ke tempat yang agak gelap itu, berhampiran dengan semak. ketika Abang Joe membuka zip seluarnya, aku sempat menjeling kearah koneknya. Lalu aku nampak koneknya yang begitu cantik, kepalanya macam cendawan, kembang.

Setelah habis Abang Joe kencing, dia mengajak aku duduk di bangku yang tidak berada jauh dari tempat dia kencing tadi. Abang Joe bertanya kepadaku, nak pegang sesuatu ke tidak. Aku menjawab Pegang apa. Dia balas pegang konek. Pada masa itu aku rasa macam mimpi.
Kami menuju ke tempat yang agak gelap sedikit, dan kemudian Abang Joe mengeluarkan Batang pelirnya. Aku macam tidak percaya. Saat yang aku idamkan kini terlaksana. Cantik rupa batang pelirnya, sedikit bengkok kebawah dan Abang Joe ada memasang manik di dalam batang pelirnya. Dia berkata untuk kepuasan yang Maksima. Aku hidu batang pelirnya, main-main dengan lidah. Air mazinya sudah mula keluar. Aku mengulum dengan penuh keasyikan. Aku tengok mata Abang Joe pejam, aku tahu dia sedang menikmatinya. Aku mengulum, menjilat kepala pelirnya yang mekar dan besar itu. Aku juga menjilat telurnya yang cantik tergantung. Lepas aku puas mengulum aku lancap batang pelirnya. Bila hampir terpancut aku mengulumnya lagi dan akhirnya batang pelir Abang joe mengeluarkan jusnya. Aku menelan kesemua jus itu dan menjilat sisa-sisa dihujung kepala pelirnya. Dia menyuruhku berhenti sebab kegelian.

Selepas semua selesai aku tolong Abang joe letak pelirnya didalam seluarnya. Abang joe pesan kepadaku jangan bocorkan rahsia. Dia juga berpesan kalau mahu beritahu sahaja kepadanya. Dia akan tunaikan. Sejak dari hari itu hubungan aku dengan dia makin rapat. Sejak dari hari itu juga setiap kali kamu berjumpa Abang Joe akan mencium dikening atau didahi ku, aku rasa sungguh bahagia...

(sambungan kebahagian kedua)...


{ 2 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Unknown said...

Fuck aku

Anonymous said...

Johor . Masai . Ada sesiapa nak fuck aku ? 0147762175 mirul

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri