Pages

Hisap Pelir Mamak

Kejadian ni baru sahaja berlaku sebentar tadi (7/3/2013 9.00am). Sebenarnya aku sudah lama teringin nak hisap batang mamak ni, dia muslim selalu aku jumpa kat masjid. Dia cashier kat kedai mamak kat kawasan tempat aku ni. Tiap-tiap hari aku makan kat kedai itu dan aku selalu perhatikan dia. Selalu juga aku mengusiknya, aku cakap bila nak kasi hisap. Dia balas tunggu habis waktu kerja.

Pagi tadi semasa aku turun kebawah untuk membayar parking kereta, aku terserempak dengannya. Kebetulan hari ini aku tak kerja. Dia terus memanggilku. Dia tanya aku tak kerja ke. Aku Jawab tidak. Entah macam mana tiba-tiba aku teringin sangat hendak merasa batangnya. Aku terus mengajaknya ke rumah aku. Kebetulan BF aku sudah lama pergi kerja. Dia ikut aku sama2 ke rumah.

Sampai sahaja kedalam rumah dia terus peluk aku. Terdiam seketika. Dia menanyakan kepada aku, mahu ke tak. aku jawab nak. Dia baring atas tilam, aku terus buka seluarnya. Maka keluarlah batangnya yang sederhana besar. Aku anggarkan dalam lebih kurang 5inc sahaja. Bersih tak ada bulu pun. Yang peling penting potong. Aku terus mengulum batangnya yang keras itu.

Tidak sampai 5 minit aku merasakan denyutan batangnya makin kuat. Tidak lama selepas itu jusnya mula keluar terus kedalam mulut aku. Aku tidak telan. aku ludah semua dalam singki. Aku nampak riaksi wajahnya yang menunjukkan dia begitu puas. Aku lap batangnya dengan baju aku, sambil aku gentel-gentel telurnya. Aaku bertanya kepadanya bila kali terakhir keluar. Dia jawab dua hari lepas, waktu tidur. Aku balas patutlah cari.

Lepas bersih aku lap, terus dia pakai seluar dan ucapkan terima ksih kepadaku. Dia pesan kepadaku kalau mahu lagi bagitahu sahaja. Aku senyum. Aku rasa macam tidak percaya, orang yang aku idamkan selama ini akhirnya dapat juga. Tak sabar nak rasa lagi denyutan batangnya. Indian mari hahahaha.


{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

We chat id tenang46... rogerr k

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri